Stránka 4 z 8

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 16 úno 2014 21:53
od eliott
Lukasino píše:Tak to by bylo krásné, co jsem se snažil googlit, tak několikrát jsem našel, že není nic divného aby odešel po 50.000mil... Což já mám minimálně 2x :grin:

Btw. Eliotte, nemáš k tomu nějaké lepší šroubky? Ideálně s 6kou hlavou? Sundaval jsem to bez vyndání rozdělovače a ta 5,5ka není zrovna ideální :grin: Než se pokusně zítra vydám do železářství.
No já si nejsem jistý, ale metrické rozměry bych tam nečekal....

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 16 úno 2014 22:08
od Mirko
Zas takový průšvih ten zapalovací modul není, že by odcházel nutně. Nevím co ti zavazí u svíček víc než u mě, ale nikdy jsem to neshledal jako problém je měnit nebo zkontrolovat ani na jedné straně. Odcvakni si akorát váhu vzduchu a tu hadicu dej bokem a je tam na dnešní poměry luxusní přístup.

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 16 úno 2014 22:13
od eliott
Mirko píše: je tam na dnešní poměry luxusní přístup.
To srovnáváš nesrovnatelné :lol:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 16 úno 2014 22:28
od Lukasino
Eliott: no jen to zkouším, sehnat šroub alespoň se šestkou, dost by mi to ulehčilo práci, protože ráčnovou 5,5ku v Praze asi neseženu :lol:

Mirko: LPG :( Současně budou asi muset dolu i svody na levé straně, vypadá že je tam nějaká díra, jsou železné - dají se normálně zavařit?

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 16 úno 2014 22:37
od eliott
Lukasino píše:Eliott: no jen to zkouším, sehnat šroub alespoň se šestkou, dost by mi to ulehčilo práci, protože ráčnovou 5,5ku v Praze asi neseženu :lol:

Mirko: LPG :( Současně budou asi muset dolu i svody na levé straně, vypadá že je tam nějaká díra, jsou železné - dají se normálně zavařit?
Nedají, jestli jsou tam původní, tak jsou litinové, a litina moc dobře vařit nejde. Vyměnil bych je.

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 16 úno 2014 22:44
od Lukasino
Umíš dodat? Co vyjdou? Nové jsou z jakého materiálu?

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 16 úno 2014 23:04
od eliott
Lukasino píše:Umíš dodat? Co vyjdou? Nové jsou z jakého materiálu?
Nové 8700,- + DPH to asi ne, co? To je normálně nesmrtelná věc, pokud někdo nevletí s rozžhaveným motorem do vody... použité mám.

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 16 úno 2014 23:19
od Lukasino
Joj, tak na to se zatím necítím :lol:

Až to pojede, tak se nějak dostanu do servisu a koukneme na to, kde je zakopaný pes. Pak bych se ozval ;)

Díky

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 16 úno 2014 23:23
od Mirko
Díra je vzácnost, spíš tam prostě profukuje těsnění, někdo ve snaze tomu pomoct ulomil šroub, nebo se prostě zkroutili. Nicméně kafič to nešetřil, to je jasné ;-)
A co tam řešíš se zapalovacím modulem a svíčkama, tobě to nejede, nebo co?

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 16 úno 2014 23:43
od Lukasino
Jak říkám, až to bude jezdit, koukneme na tyhle "detaily" :grin: Přecijen se Čárls několikrát vykoupal a určitě se před tím nějak nezchlazoval :grin:

A ano, nejezdí, nefunguje zapalování, cívku jsem proměřoval a zdá se OK, ale z cívky už nic nejde. Takže čekám na balíček se zesilovačem zapalování a doufám že to bude tím.

Moc se Čárls nepředvedl, první výlet mimo Prahu, 150km a při cestě zpět dojel jen do 2/3 cesty, zbytek na odtahovce. Postupně se zhoršovalo zapalování, se vzrůstající teplotou se to horšilo až k tomu, že to nejelo vůbec. Teď už to vůbec nechytá.

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 18 úno 2014 21:14
od Lukasino
Takže velké díky Eliottovi za diagnostiku přes SZ, skutečně to byl zesilovač zapalování, po výměně to hned chytlo a už zase Čárls jezdí jako za mlada :grin:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 02 bře 2014 11:54
od Lukasino
Mirko a Eliott jsou neskuteční, bez toho aniž by moje auto viděli, tak vždy přesně ví co mu je :grin:

Skutečně jsou svody v pořádku, ruplo to na trubce před přírubou ke svodům, takže paráda.

Děkuji :wink:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 09 bře 2014 22:23
od Lukasino
Opět se zeptám, pro inspiraci neporadíte nějaké šikovné řešení šnorchlu? Zjistil jsem, že stávající je poddimenzovaný, motor díky němu nejde do otáček.

Stávající je 50ka trubka z filtr boxu do plechu pod stěrači a poté 75ka podél okna. Bude stačit vyměnit 50ku za 75mm trubku, nebo tam chce udělat nějaký zásobník?

Poté doporučíte nějaké palcové nářadí? Zjišťuji, že vcelku často mi něco chybí :shock:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 10 bře 2014 21:40
od eliott
Lukasino píše:Opět se zeptám, pro inspiraci neporadíte nějaké šikovné řešení šnorchlu? Zjistil jsem, že stávající je poddimenzovaný, motor díky němu nejde do otáček.

Stávající je 50ka trubka z filtr boxu do plechu pod stěrači a poté 75ka podél okna. Bude stačit vyměnit 50ku za 75mm trubku, nebo tam chce udělat nějaký zásobník?

:
Jsi si jistý, že to je tím? Mě se to moc nezdá...

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 10 bře 2014 22:09
od Lukasino
No nevím, odpojil jsem šnorchl a problém zmizel. :?

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 11 bře 2014 22:26
od Mirko
Nejnižší průměr potrubí je u váhy vzduchu a ta má co si pamatuju těsně nad 52mm, takže to ti asi ten šnorchl moc rychle vysosá. Na UK forumech osmiválce obvykle krmí "třicólovkou".

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 11 bře 2014 22:37
od eliott
Mirko píše:Nejnižší průměr potrubí je u váhy vzduchu a ta má co si pamatuju těsně nad 52mm, takže to ti asi ten šnorchl moc rychle vysosá. Na UK forumech osmiválce obvykle krmí "třicólovkou".
Nejmenší průměr je v té vstupní trumpetě, tam je asi 4cm, což jsem nepochopil...

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 11 bře 2014 23:00
od Mirko
Ano to je pravda. Předpokládal jsem, že Charles tuhle úprava sacího boxu už má za sebou.

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 12 bře 2014 09:42
od Lukasino
Díky za odpovědi, Charles má tu úpravu teprve před sebou, ale je v krátkodobém plánu :grin:

On ten problém bude dost možná kombinací malého průměru v motoru a pak nasáváním směrem dozadu. Je pravda, že pokud se někde hrabu při nízké rychlosti, tak to problémy s otáčkami nemá.

Ta třípalcovka mi přijde lepší, zkusím jí tedy nahradit a pak budu řešit dál, jestli nedat klasickou kobru otočenou dopředu, aby to bylo náporové sání.

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 19 bře 2014 12:13
od Lukasino
Ahoj!
Tak se chci pochlubit a poprosit o radu :grin:

Včera mi přišel balíček s další várkou dílů (díky Eliotte :grin: ), mimo jiné dorazil rezistor topení a už mi to topí i fouká :grin: , takže nakonec to byla kombinace snad všeho co mohlo, zablácené topení vč. radiátoru, nefunkční táhlo, nefunkční podtlakové ovl. klapky, zaseklý ventilátor a KO rezistory :lol:

Další věc co řeším je zesilovač, po dvou týdnech zesilovač od Britpartu začal zlobit (asi??), protože se mi několikrát stalo, že motor jen točil a jiskra žádná, stejně jako když jsem měl původní zesilovač KO. Jen tady byl ten problém, že to bylo naprosto chaoticky, jednou nastartoval jak víno, podruhé vůbec. Takže jsem objednal další, tentokrát od Lucasu vč. sady pro relokaci a při montáži jsem zjistil několik bastlů, poradíte, zda je to normální, nebo jak by to správně mělo vypadat? :grin:

Tady je vidět kabel, který původně vedl ze zesilovače na cívku, je napojený na konektor pod airboxem. Pokud to nezapojím, nenastartuji (motor pouze točí), po připojení to chytne. Jak to má být origo? Mám použít ten "trojkonektor" co byl u relokační sady pro cívku a napojit to, nebo to má brát správně signál odjinud?
Resize of 2014-03-19 11.43.13.jpg
Pak u cívky, u (+) konektoru je na kabelu přidaný nějaký odpor, u (-) konektoru je zase napájený další kabel.
Dokážete napsat, odkud tam přesně má kabel vést? Nebo jak by to mělo vypadat? Tohle se mi moc nelíbí :?
Resize of 2014-03-19 11.10.44.jpg
Moc děkuji ;)