Stránka 4 z 4
					
				
				Napsal: 05 úno 2008 08:45
				od karel
				
			 
			
					
				
				Napsal: 05 úno 2008 10:35
				od discork
				tak ta cervena s lesenim je super.a to lesenicko velmi pomoze.ja by som to bral 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 05 úno 2008 10:50
				od karel
				Na ježdění v hodně těžkém terénu je samozřejmě orámování auta dobrá věc, ale je to moc okaté a rádo to dráždí policajty.
Nevím jestli by se takový vnější rám dal zapsat do TP 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 05 úno 2008 13:12
				od discork
				tak urcite by sa to policii nepacilo.ale v tazkom terene pomoze a vela.
			 
			
					
				
				Napsal: 05 úno 2008 13:47
				od motohanz
				no pokud budes delat s autem zorbing tak urcite....
			 
			
					
				
				Napsal: 05 úno 2008 14:40
				od discork
				raz sa mi stalo ze som odrel riadne cely bok a take lesenie by mi vtedy velmi pomohlo 

 .ale o estetike je tazko polemizovat,nieje to pre vsetky natury.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 07 úno 2008 00:54
				od DjALF
				Sam píše:Chceš kontakt  

 
Ani ne,diky 

  Jsem spokojeny s tim co mam.
A navic jak bylo psano vyse - pekne drazdidlo policistu  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 30 dub 2008 10:50
				od Rover
				Zpátky ke zvedání... jenom taková zkušenost, čerstvě udělaný podvozek na DI 300Tdi - standardně vysoké žluté heavy duty Britpart péra + tlumiče Koni Heavy track nastavené na trojku + polybushe, podvozek je tvrdý, ale dá se, zajímavé je, že to Disco je o cca 3cm výš než RRC s dvoupalcovým podvozkem a tlumiči DeCarbon (podvozek cca rok na autě)... Překvapilo mně to, že dvoupalcový podvozek je nižší než standardní, sice heavy duty, ale standardní... nebo jestli to nahoru tlačí ty tlumiče...?
			 
			
					
				
				Napsal: 18 čer 2008 15:53
				od Piskot
				Rover píše:Zpátky ke zvedání... jenom taková zkušenost, čerstvě udělaný podvozek na DI 300Tdi - standardně vysoké žluté heavy duty Britpart péra + tlumiče Koni Heavy track nastavené na trojku + polybushe, podvozek je tvrdý, ale dá se, zajímavé je, že to Disco je o cca 3cm výš než RRC s dvoupalcovým podvozkem a tlumiči DeCarbon (podvozek cca rok na autě)... Překvapilo mně to, že dvoupalcový podvozek je nižší než standardní, sice heavy duty, ale standardní... nebo jestli to nahoru tlačí ty tlumiče...?
Ahoj, tak už jsem také na svou DI namontil nové tlumiče. Dával jsem jen tlumiče a to KONI HEAVY TRUCK, nastavil jsem je na stupeň 2. Auto se zvedlo o cca +1,5cm. Pera jsem nechal původní originál. Jízdní vlastnosti zatím na silnici jsem vcelku spokojen, odpadly nepříjemné rázy a auto se v zatáčkách  tak moc nenaklání  

 . Jsem zvedavý jak to bude vypadat v terénu.