

Moderátor: Miky_CZ
S tou boudou to je jednoduchý. Rád bych ji sundal, ale bohužel není kde. Snažil jsem se sehnat dílnu kde to udělat, jenže nějak se nezadařilo. Tak proto jsem nakonec zvolil tento způsob.Acon píše: 02 bře 2023 20:24 Trochu zábavné čítanieNepochopil som dôvod vyberania motora bez demontáže búdy. To je diletantizmus, sorry. Búda ide dolu celkom pekne, konštruktéri ju na to pripravili. Potom je prístup ku všetkému úplne kráľovský. Ešte nie je neskoro a pred montážou druhého motora by som búdu určite dal dolu. Komfort a kvalita práce je neporovbateľná. Takto je to len amatérska fušerina. Na tom druhom motore by som určite vymenil olejové vodné čerpadlo za nové ak nemám istotu, že sa tak stalo. Alfou a omegou prevencie zlomené kľuky je správne mazanie a chladenie. Blok sa zkrúti len ak nie je rovnomerne chladený. No HLAVNE!!! Dávať to dokopy bez búdy nech je ku všetkému prístup. Lebo takto je to len cigánska robota a tá, ako každá cigánska, stojí za hovno
![]()
Já to nerozporuji, předpokládám, že když to tam někdo z nějakého důvodu zakomponoval, tak asi to má i důvod, proto jsem si dal tu práci a dodal jsem to, kam to patří.Lukasino píše: 11 kvě 2023 06:53 A k tomu porovnávání s Jaguarem, u LR je to dělané aby to fungovalo i při větších náklonech a jiných na silnici nestandardních podmínkáchBuďme za to rádi
Co Ti na to říct. Neměřil, nebylo kde a dělám to poprvé. Nějak jsem myslel a to jsem to i četl s tím čerpadlem, že když je ten motor novější, tak že tento problém tam již nemá. Moje chyba, však já vím ...MadTom píše: 15 kvě 2023 22:28 Ty jsi olejové čerpadlo nezkontroloval, případně rovnou nevyměnil za vylepšené - minimálně těm nejstarším upadávala napínací kladka, protože byl poddimenzovaný držák/nálitek. Stejně tak to novější dávalo více oleje, protože bylo silnější (větší tloušťka rotoru). A další věc - budík na tlak oleje a měřit, zda maže a za jak dlouho po startu namaže/dá tlak.
Čerpadlo neměněno a nekontrolováno, lebo sem de... Co nato více říct. Respektive, samozřejmě jsem viděl ta videa a četl jsem vše co se dalo, ale všude se píše a mluví o motorech 2.7 a to mě jaksi ukolébalo.Lukasino píše: 16 kvě 2023 06:14 MadTom: Jestli se nepletu, tak ta verze bez výztuhy, kdy upadávala kladka je jen na 2.7, to už je 3.0 netýká
Jinak proč doporučovat čerpadlo, když je tu originál, tady nemá smysl šetřit. A jestli to chceš echt řešit, koukni na video od němců, ty rozebírají originální čerpadla a podle označení se dá koupit to "nejlepší"![]()
Nové čerpadlo stojí 12 jestli se nepletu, to není nic strašného oproti výměně motoru, ale taky úplně nerozumím proč se to neudělalo rovnou na motoru, když už se dělali rozvody a byl tam přístup.
Ale jak píše Hubert, zkontroluj čidlo, může být klidně i jiné tím že je to pro Jag, který bude mít to mazání vyřešení trochu jinak (méně komplikovaně, méně funkčně pro LR) podle mě