Re: kardany
Napsal: 09 led 2011 23:28
me nenapada jak by mohl kriz hucet, takze bych to spis videl na to lozisko
kriz muze tak akorat mlatit ne?
kriz muze tak akorat mlatit ne?
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
základ jsou " tlumiče,pružiny,delší brzdový hadičky a dozadu bych dal rovnou (rear spring retention plate a taky rear dislocation cones ) no a pak uvidíš jestli to bude v pohodě nebo budeš muset dát něco dále.sisobmw píše:Chlapi, tak som si prečítal túto diskusiu, no priznám sa ,že nie som o moc múdrejší. Tiež sa chystám kúpiť sadu pružín a tlmičov + 2". Auto je pôvodné D1 200Tdi , tak čo tam budem eventuálne musieť prikúpiť abi to fungovalo. Nechcem zatiaľ do neho moc investovať, až postupne. Ale vzhľadom na opotrebenie pružín a hlavne tlmičov toto bude prvá investícia a tak ho chcem hneď aj pridvihnúť.
Ďakujem.
coz uz vetsina tristovek ma...Stavros píše:kriz spis jakoby vibruje, drnci to do auta. Lozisko na unaseci byva velice zridka spatny, to by muselo bejt uz hodne najeto.
No řeč je o 200TDIMiky_CZ píše:coz uz vetsina tristovek ma...Stavros píše:kriz spis jakoby vibruje, drnci to do auta. Lozisko na unaseci byva velice zridka spatny, to by muselo bejt uz hodne najeto.
Co by tedy ještě mohlo způsobovat podobné hučení?Stavros píše:kriz spis jakoby vibruje, drnci to do auta. Lozisko na unaseci byva velice zridka spatny, to by muselo bejt uz hodne najeto.
Budeš teda objednávat tu sadu z Anglie i s tím středícím pouzdrem nebo jak to vyřešíš?zbynek píše:Tak kardan umí i pěkně vrzat a pískat. Právě jsme to sundali z heveru, kříže na předním kardanu jsou mrtvé..... Po 200 000 km to je docela v pohodě.
Tak problém vyřešen, po kompletní repasi a vyvážení předního kardanu kdy hučení téměř neustalo, jsme vyměnili nakonec hardyspojku i s ložiskem a je tichomasar píše:V našem případě bych to nepopsal jako pískání, ale spíš jako hučení, bylo to celkem znát při jízdě na dálnici nejhorší to bylo ve 105-110km/h, pak to trochu ustalo (ono je to pořád, ale běžně "tolik" nejezdíme), taky jen v záběru, při uvolnění plynu ticho jak v osobáku.
zastav na rovině, dej si za kola špalek aby ti auto neodjelo, nedávej tam ručku ani rychlost, na přídavce dej neutral a lehni si pod auto... vem za kardan nahoru a dolů, nebo s ním pootočit a když bude mít vůli tak je jasno.. ale tohle cvakání/bouchání může být jen vymezení vůle v převodovkách a difech... dělám mi to taky :-Dfidzi píše:Jak se tedy projevují opotřebené kříže? Mě to poměrně dost cvaká, tak to budou asi oni:
http://www.youtube.com/watch?v=2BqFLfI15LU" onclick="window.open(this.href);return false;
ja sem v tom vzdycky uplne nevinneHonzan píše:neni to sice odborna rada, ale neda mi to: U tebe Miky, ohledne bahna dole nebo nahore, je to uplne jedno...![]()