Stránka 4 z 8
Napsal: 26 bře 2009 20:56
od Stavros
za 700 je to super
Napsal: 26 bře 2009 22:08
od Miloš II
obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II[/quote]Spíš sem myslel, že je zakarbonovaný (pootevřený), nebo se přidírá to táhlo, než el závada.[/quote]
By spíš muselo viset, sem se ještě nesetkal s tím že by pístek otevíral a zavíral jak ho napadne přetlak za turbem ???? tím spíš, že o tom rozhoduje ECU na základě tlak. snímače. Sem ho čistil "u Ondry" a nic. Miloš II
Napsal: 26 bře 2009 22:18
od harvy
Napsal: 26 bře 2009 23:04
od Luboš M.
zlatá Tdi??? podívej se na tohle:
http://www.defender-club.cz/anna-across ... galerie/96
...to je Tdi, a kdyby Drahoš nepořešil motor tak zaručeně nedojela.
Pánové, neserte TDpětky bo nám přestanou sloužit

Napsal: 26 bře 2009 23:06
od Jenda
Miloš II píše:obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II
Spíš sem myslel, že je zakarbonovaný (pootevřený), nebo se přidírá to táhlo, než el závada.[/quote]
By spíš muselo viset, sem se ještě nesetkal s tím že by pístek otevíral a zavíral jak ho napadne přetlak za turbem ???? tím spíš, že o tom rozhoduje ECU na základě tlak. snímače. Sem ho čistil "u Ondry" a nic. Miloš II[/quote]
...Milosi,potreboval bych jen polopaticky dovysvetlit cos napsal.ECU dle meho snad o bajpasu turba nerozhoduje,fse je rizeno podtlakem.Pro kontrolu staci na podtlak napojit kompresor a lehce fouknout a zkontrolovat chod a uzavreni klapky.
Mimochodem to co popisujete skutecne ukazuje na onu klapku.Uz jsem to mel,byla praskla a teplotou se pokroutila a prepoustela kdy nemela.
Pak tam nekdo napsal ze autak v kopci prestane tahnout.Zniceho nic.
To resim taky,zatim to vypada na kombinaci spatna nafta(omv) a tedy pricpany filtr a hlavne ucpany odvzdusneni nadrze.Po kratsi jizde v tahu vznika podtlak a cerpadlo co v Td5ce je to neda.Pokazdy kdyz jsem to po problemu kontroloval a povolil zatku na hrdle,podfouklo to.
At zije V8
Honza
Napsal: 26 bře 2009 23:09
od Jenda
...a jeste jsem zapomel dopsat ze jsem odhalil(nahodou) rozpadly stekr cidla tlaku vzduchu na air boxu.Vyreseno,vypadaval pin tak jsem to nejak zbastlil
Honza
Napsal: 27 bře 2009 06:38
od Land Jirka
Mechanická třístovka (bez EDC) je zlatej motor.
Třístovka s automatem 90kW je už složitější a má řídící jednotku a el. ovládání vstřikovacího čerpadla.
Posrat se může všecko ale u mechaniky je minimálně o poloviu menší pravděpodobnost poruchy.
Napsal: 27 bře 2009 10:04
od Luboš M.
Land Jirka píše:
Mechanická třístovka (bez EDC) je zlatej motor.
Třístovka s automatem 90kW je už složitější a má řídící jednotku a el. ovládání vstřikovacího čerpadla.
Posrat se může všecko ale u mechaniky je minimálně o poloviu menší pravděpodobnost poruchy.
Jasně Jirko máš pravdu, zapoměl jsem na předchůdce 90KW motoru, kde té el. tolik není.
Napadá mi co takhle do Defa napasovat nějaků Zetor motor, třeba ze 72. Tam jsou snad jen čidla na teplotu

Napsal: 27 bře 2009 16:20
od Kangaroo
Tak jsem se v tom zase dneska vrtal, znovu jsem prošel kabely, konektory hadice ... a nic! Pánové nevíte jak moc má hadice za turbem při přidání plynu ztvrdnout, měl jsem pocit že tvrdla velmi neznetelně, pokud jsem vyndal tu maličkou hadišku od toho regulátopru, foukalo z ní tak málo, že jsem to bez potíží zavřel palcem. Myslíte že je možné, že diagnostika ukazuje správný tlak a on správný není? Nebo je špatné turbo i čidlo?
Napsal: 27 bře 2009 17:26
od Luboš M.
Kangaroo píše:Tak jsem se v tom zase dneska vrtal, znovu jsem prošel kabely, konektory hadice ... a nic! Pánové nevíte jak moc má hadice za turbem při přidání plynu ztvrdnout, měl jsem pocit že tvrdla velmi neznetelně, pokud jsem vyndal tu maličkou hadišku od toho regulátopru, foukalo z ní tak málo, že jsem to bez potíží zavřel palcem. Myslíte že je možné, že diagnostika ukazuje správný tlak a on správný není? Nebo je špatné turbo i čidlo?
Nemáš tam někde poblíž nějakou TDpětku na porovnání? Vadné turbo by asi netáhlo vůbec a taky by žralo olej.
Napsal: 27 bře 2009 18:34
od Kangaroo
Jo mám, Ken tu bude za chvilku.
Napsal: 27 bře 2009 21:05
od Jenda
...a modri uz vediííí
Ale necham to klokane na tobe,tys na to prisel
A ja povolil zatku od nadrze a na dalnici mastil aj 130km/h.Nevidane,az jsem se bal

Ale ouha zatka me kdesi na dalnici opustila a s ni i cast nafty ale jede to
Honza
Napsal: 27 bře 2009 21:27
od patrik
este ma napadlo - od akych otaciek zaznamenate nastup turba ? mne to minuli tyzden tiez neako nechcelo ist a turbo zacalo tlacit az od cca 2200ot.m. potom som natankoval na inej pumpe a zacalo tlacit od 1800ot,m . ale aj tak to neni ono - optimum je 1500-1600 . Musim zajst na diagnostiku, snad budem mudrejsi.
Napsal: 27 bře 2009 22:43
od Kangaroo
Tak pánové vypadá to že je vyřešeno !!! Děkuji Lowovi který mi chtěl pomoci tím, že mi na zkoušku přiveze turbo od kamaráda který měl problém jako já, koupil nové turbo, ale tím to nebylo. Nicméně vyzvěděl od něj čím to bylo a myslím podle prvního pokusu, že je to i můj problém. Problém se jmenuje "ucpaný katalizátor". Zatím jsem povolil šrouby na výfuku pod turbem a po první projížce citelné zlepšení. Zítra nebo pozítří rozpárám katalizátor a vypreparuju a uvidíme. (vůbec jsem nevěděl ,že diesel má katalizátor)
Napsal: 27 bře 2009 22:45
od patrik
to je pekne , ale ja ziadny kat nemam . este mam jednu vec v zalohe , ak sa to osvedci dam to sem

Napsal: 28 bře 2009 06:50
od RudaK
Kangaroo píše:Tak pánové vypadá to že je vyřešeno !!! Děkuji Lowovi který mi chtěl pomoci tím, že mi na zkoušku přiveze turbo od kamaráda který měl problém jako já, koupil nové turbo, ale tím to nebylo. Nicméně vyzvěděl od něj čím to bylo a myslím podle prvního pokusu, že je to i můj problém. Problém se jmenuje "ucpaný katalizátor". Zatím jsem povolil šrouby na výfuku pod turbem a po první projížce citelné zlepšení. Zítra nebo pozítří rozpárám katalizátor a vypreparuju a uvidíme. (vůbec jsem nevěděl ,že diesel má katalizátor)
Ondro nepreparuj a vyřež ho.Místo něho navař trubku a je to.Kdybys chtěl starší,ale funkční katalizátor,tak sme ho teď vyřízli a je jak novéj ( teda s 300TDi )

Napsal: 28 bře 2009 09:39
od eliott
Kangaroo píše:Tak jsem se v tom zase dneska vrtal, znovu jsem prošel kabely, konektory hadice ... a nic! Pánové nevíte jak moc má hadice za turbem při přidání plynu ztvrdnout, měl jsem pocit že tvrdla velmi neznetelně, pokud jsem vyndal tu maličkou hadišku od toho regulátopru, foukalo z ní tak málo, že jsem to bez potíží zavřel palcem. Myslíte že je možné, že diagnostika ukazuje správný tlak a on správný není? Nebo je špatné turbo i čidlo?
K tomu, aby jsi cítil tlak v hadici je třeba motor vytočit nad 2500 a pořád to není to samé jako když je motor v tahu. Každopádně ucpaný kat by tím že výrazně zpomalí proud plynů ve výfuku výrazně omezil tlak turba. To ale nemění nic na tom, že hodnoty power balancing RPM v rozmezí -8 až 8, vyjímečně až 15 nejsou v pořádku. Co se týče repase vstřiků, řekli si tady 17000 kus

, za to seženu dva nové

Napsal: 28 bře 2009 09:56
od Stavros
me rekli za repasi pet tisic, kazdopadne je lepsi koupit novy, kdyz umis kolem osmi tis. kus.
Napsal: 28 bře 2009 18:26
od Land Jirka
Kangaroo píše:Tak pánové vypadá to že je vyřešeno !!! Děkuji Lowovi který mi chtěl pomoci tím, že mi na zkoušku přiveze turbo od kamaráda který měl problém jako já, koupil nové turbo, ale tím to nebylo. Nicméně vyzvěděl od něj čím to bylo a myslím podle prvního pokusu, že je to i můj problém. Problém se jmenuje "ucpaný katalizátor". Zatím jsem povolil šrouby na výfuku pod turbem a po první projížce citelné zlepšení. Zítra nebo pozítří rozpárám katalizátor a vypreparuju a uvidíme. (vůbec jsem nevěděl ,že diesel má katalizátor)
Taky sem na to myslel.
Jak říká Ruda, musel ven a místo něj šlo kus roury. Kdyby měl někdo zájem tak jich pár mám nachystanejch do kovošrotu.

Napsal: 28 bře 2009 20:19
od eliott
Neblbni, je to cenný artikl, jeden se prodává až za 700,-