#63
Příspěvek
od MadTom » 19 lis 2015 09:49
Jájsem u 130ky konečně po dvou letech topení zprovoznil, předtím nefungovalo, protože leželo v regále. Nemohu si stěžovat, po ohřátí motoru to topí dost, a až dořeším těsnění ve dveřích, aby tam nebyl vyloženě průvan, tak to bude OK. Těsnění z části také leží v regálu, takže těsnit nemůže.
Podstatné je, aby tam byla voda, protože hadice jdou docela hodně vrchem, tak jsem to odvzdušňoval přimo rozpojením hadice u topení a nalitím vody tam, jinak se mi z toho vzduch nepodařilo vyhnat. Je ale pravdou, že to mám udělané trošku jinak než je originál a hadice mám kousek víš, až pod kapotou.
Druhá věc je, že jsem ovládání ventilátoru předělal z dvourychlostního na tří rychlostní, takže se s tím dá lépe domluvit, aby to tak nějak udržovalo teplotu.
Po plánované přetavbě na velmi douhý wagon předpokládám, že druhý výměník topení namontuju dozadu, protože jinak se to nemá šanci vytopit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo