Stránka 4 z 4

Re: Pls help - Topeni / Kurenie TD5

Napsal: 17 říj 2014 11:14
od MOPADŽI
lopik píše:nič sa neboj :D
poistky k ventilátoru inde nie sú...
na konektore zistíš či je problém vo ventilátore alebo v spínači, ak to bude vo ventilátore, treba odpojiť hadice a vybrať celú tú plechovú búdku kúrenia, ventilátor je tak zboku, ale nedá sa sa vybrať bez toho aby to bolo celé von (aspoň mne sa to nepodarilo)
http://jozefpales.rajce.idnes.cz/defender/#P1030005.jpg
Pěkný příběh :yes

Re: Pls help - Topeni / Kurenie TD5

Napsal: 19 lis 2015 08:29
od SMAZIL
stifle píše:ahoj som cerstvy vysmiaty majitel DEF TD5 r.v. 2000/160000km mam ho cca 2 tyzdne postupne sa zmierujem so vsetkym, ono to zas neni vobec tak hrozne len je mi hrozne zima, kuril/topil asi tri dni potom prestal, presuvam packy hore dole, hlavne dole a on stale klimuje /klimu nemam/
teploty OK tak prva tretina az polovica, a je to pri kazdej rychlosti ci 20 alebo 100 furt/porad nic len zima a teploty v podstate drzia, inak vsetko OK, tak vas prosim o radu co dalej, myslim ze nieco nebude v poriadku, vopred dakujem


Ja jsem na tom velmi obdobně.Jen s tím rozdílem,ze už asi vím proč.Me se ztrácí z okruhu voda.Kdyz je ji dost-topí,pokud není-je po teploučku.Takze LR navštíví dílnu a tam prý zkontroluje hadice,svory,spojky a co já vím co ještě a snad bude dobře :yes
Každopádně dam vědět ..
Zdraví SMAZIL

Re: Pls help - Topeni / Kurenie TD5

Napsal: 19 lis 2015 09:49
od MadTom
Jájsem u 130ky konečně po dvou letech topení zprovoznil, předtím nefungovalo, protože leželo v regále. Nemohu si stěžovat, po ohřátí motoru to topí dost, a až dořeším těsnění ve dveřích, aby tam nebyl vyloženě průvan, tak to bude OK. Těsnění z části také leží v regálu, takže těsnit nemůže.
Podstatné je, aby tam byla voda, protože hadice jdou docela hodně vrchem, tak jsem to odvzdušňoval přimo rozpojením hadice u topení a nalitím vody tam, jinak se mi z toho vzduch nepodařilo vyhnat. Je ale pravdou, že to mám udělané trošku jinak než je originál a hadice mám kousek víš, až pod kapotou.
Druhá věc je, že jsem ovládání ventilátoru předělal z dvourychlostního na tří rychlostní, takže se s tím dá lépe domluvit, aby to tak nějak udržovalo teplotu.
Po plánované přetavbě na velmi douhý wagon předpokládám, že druhý výměník topení namontuju dozadu, protože jinak se to nemá šanci vytopit.