Stránka 4 z 13
Re: konečně rozebírám
Napsal: 04 led 2010 18:56
od Byzi
Taky budu ladit, to se zase kačky budou kutálet

Re: konečně rozebírám
Napsal: 05 led 2010 13:38
od Neklan
A jak to ladíte? Výměna karburátoru, jiná vačka a tak? U těch ostřejších vaček trochu pozor, čím ostřejší vačka, tím výš (tím myslím do vyšších otáček) se obvykle stěhuje vrchol krouťáku a motor trochu ztrácí svoji vyhlášenou pružnost. Rover V8 se obvykle ladí spíš pro instalaci do sportovních aut, jako např. Morgan Plus 8, TVR Grifith, Marcos LM500 nebo ještě starších MG B V8.
Moje kombinace mírně ostřejší vačky se 4-komorovým karbem Weber/Edelbrock nicméně v RRC funguje docela dobře. Nechá se vytočit klidně na 5000 otáček a opravdu hodně táhne už od necelých 3 tisíc.
Re: konečně rozebírám
Napsal: 05 led 2010 14:39
od Byzi
Já spíš vyměním celej motor, páč ten můj je skoro mrtvola. Dá se poladit 3,5 - V8 se vstřikováním? nebo je lepší sehnat slušnej motor a nesahat na to?
Re: konečně rozebírám
Napsal: 05 led 2010 15:13
od Mirko
Myslíš jiný motor Rover V8 s jiným obsahem, nebo úplně něco jiného, např Chevy 5,7?
Zrovna vstřikování flapper type na 3,5-ce myslím nenabízí možnost velkého ladění, nevím o tom, že by se na něho dělali programovatelné chipy, které jsou základem toho, že ti ostřejší vačka vůbec něco přinese, jinak to může skončit taky právě naopak. A víc toho tam asi nepoladiš, akorát jsou ještě verze s různou kompresí, myslím Vitessy měli 9,75, Range jen 8, 35 nebo takového něco. Pak samozřejmě hlavy, kde můžes optimalizovat kanálky...což ale taky má spíš vliv na koně a projeví se ve vyšších otáčkách.
Rover V8 asi opravdu není nejlepší báze na ladění, s americkým V8 se za menší peníze dostaneš do jiné výkonové sféry. Koneckonců i overfinch to řešil takto.
Mirko
Re: konečně rozebírám
Napsal: 05 led 2010 15:29
od tomáš štěpnička
já nechci žádné ostřejší vačky a podobně,jen chci aby měl motor to co má mít

nové kable,svíčky kladívka,víčko rozdělovače,pěkně pročištěný a přetěsněný karbce,možná větší vzduch filtry-ty origo mi přijdou jako trochu málo na takový motor (chci aby se V8 dobře dýchalo

) no a pak pěknou výfukovou soustavu -nicmoc víc není myslím potřeba......to teda ukáže samozřejmě až nejaká jízda...na kterou si teda ještě počkám
Re: konečně rozebírám
Napsal: 05 led 2010 15:40
od Byzi
Ja vyměnil filtr za KNkovej, nové svíčky a kabely, víčko a palec rozdělovače a pořad je to mrtvice, je to asi tím že předešlej majitel se vrtal v seřízení vstřikování. Motor špatně startuje a výkon nic moc.
Re: konečně rozebírám
Napsal: 05 led 2010 17:55
od Neklan
Pokud nechcete do toho nasypat hafo peněz za nový motor, snažil bych se, přesně jak píše Tomáš, dát dokupy 3,5. Větší objemy už mají větší vrtání a pokud se rovnou nekoupí nový coscast-crossbolted motor, hrozí problémy s praskáním bloku. RRC by měl mít standardně (tedy pokud se nejedná o první polovinu 70-tých let nebo některé exportní modely) kompresní poměr 9,35:1. Já měl právě motor pro Saudskou Arábii s poměrem 8,13:1.
Pokud by se kupoval nový motor, myslím, že je jednodušší koupit nový Coscast 4,6, kde všechno pasuje (vyndá se původní motor a nový o víc než litr větší se posadí na stejné úchyty na šasi a přišroubuje se ke stejné převodovce bez jakýchkoli úprav), než vymýšlet konverze na US motory.
Re: konečně rozebírám
Napsal: 06 led 2010 06:31
od Byzi
Já tam nechci dávat obsahově jinej motor, změřím tlaky válcú a pak se uvidí. Na novej motor nemám a asi se poohlédnu po starším, za rady díky.
Re: konečně rozebírám
Napsal: 06 led 2010 10:44
od Mirko
U vstřikování to může být spousta problému, proč nejede, ten můj zrovna taky zas stávkuje a nemůžeme příjit na to proč. Pokud nemáš výkon, zkusil bych nejen kompresi, ale i změřit předstih stroboskopem. Ještě mě napadá váha vzduchu, nebo může být podělaná řídicí jednotka, jak to měl prý ivan na svém 3,5 injection. Mechanická závada bývá prý ošlehaná vačka a to až tak, že ti některé ventíly vůbec neotevřou.
Mirko
Re: konečně rozebírám
Napsal: 06 led 2010 10:52
od tomáš štěpnička
zlatej karbík

Re: konečně rozebírám
Napsal: 06 led 2010 11:31
od Neklan
Přesně tak, zlatej kropáč (jak tomu říká Eliott). A ty šroubky na hraní -s nima je sranda.
Re: konečně rozebírám
Napsal: 06 led 2010 11:40
od tomáš štěpnička
mě to přijde že zrovna na tutěch karbíkách moc šroubků není -teda hlavně těch kterýma by se dalo něco štelovat

Re: konečně rozebírám
Napsal: 06 led 2010 15:43
od Neklan
Ty mě teprve čekají, až jednou konečně implantuju původní motor z Rangieho do Series IIA. Se Strombergama ani SU jsem si ještě nehrál. Na Edelbrocku je šroub na štelování bohatosti směsi pro každou dvojici komor a samozřejmě + jeden šroubek na nastavení volnoběhu.
Re: konečně rozebírám
Napsal: 11 led 2010 19:01
od Byzi
Mám doma náhradní motor z RRC V8 a navím jestli toje 3,5 nebo 3,9? Vše na motoru je na pohled stejné jako u mé 3,5 až na alternátor a jiná vyražená čísla na bloku motoru.
Ještě doplním že oba motory jsou stříkačky.
Re: konečně rozebírám
Napsal: 11 led 2010 20:52
od eliott
Podle typu, vyražený u měrky oleje. 25D je tuším 3.5
Re: konečně rozebírám
Napsal: 12 led 2010 16:09
od Byzi
Já mam vyraženo na bloku mojí 3,5 toto CR9 35.1 -pod tímto je 24D08317B -
na náhradním motoru je CR8 13.1 - 34127426F -

tak to asi bude 3,9?

Re: konečně rozebírám
Napsal: 12 led 2010 16:22
od Mirko
http://www.capriracing.co.uk/RoverV8EngineNumbers.htm
A hledej

ja jsem to tve cislo tam nenasel, obvykle je prave napred kompresni pomer a pak suffix 00D, ale ty tam nemas to Decko. Ty mas kompresni pomer jako některé 3,9 do roku 91, ale nemáš tam označení 37D nebo 38D.
Mirko
Re: konečně rozebírám
Napsal: 12 led 2010 16:50
od Byzi
Taky jsem tam to číslo nenašel, asi to bude mezi typ

nic méně já potřebuji 3,5 motor a 3,9 mi je asi na nic, nebo se to dá zkřížit, aby motor z 3,9 chodil se vstříkováním z 3,5?
Re: konečně rozebírám
Napsal: 12 led 2010 16:55
od Rover
Byzi - taky jsem nic nenašel a hledal, nezapomněl na to...
Re: konečně rozebírám
Napsal: 12 led 2010 16:59
od Mirko
To přestavět k všeobecné spokojenosti bude asi boj, už jenom protože řidicí jednotku Flapper nenaučíš pracovat s větším objemem válců. Nějak to asi chodit bude, ale ideální směs těžko naladíš. Proto je tak oblíbené při přestavbách právě to vstřikování z 3,9 tzv Hotwire, které už se dá osadit programovatelným chipem.
Mirko