Stránka 4 z 13
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 04 led 2010 18:56
				od Byzi
				Taky budu ladit, to se zase kačky budou kutálet   

 
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 05 led 2010 13:38
				od Neklan
				A jak to ladíte? Výměna karburátoru, jiná vačka a tak? U těch ostřejších vaček trochu pozor, čím ostřejší vačka, tím výš (tím myslím do vyšších otáček) se obvykle stěhuje vrchol krouťáku a motor trochu ztrácí svoji vyhlášenou pružnost. Rover V8 se obvykle ladí spíš pro instalaci do sportovních aut, jako např. Morgan Plus 8, TVR Grifith, Marcos LM500 nebo ještě starších MG B V8.
Moje kombinace mírně ostřejší vačky se 4-komorovým karbem Weber/Edelbrock nicméně v RRC funguje docela dobře. Nechá se vytočit klidně na 5000 otáček a opravdu hodně táhne už od necelých 3 tisíc.
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 05 led 2010 14:39
				od Byzi
				Já spíš vyměním celej motor, páč ten můj je skoro mrtvola. Dá se poladit 3,5 - V8 se vstřikováním?  nebo je lepší sehnat slušnej motor a nesahat na to?
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 05 led 2010 15:13
				od Mirko
				Myslíš jiný motor Rover V8 s jiným obsahem, nebo úplně něco jiného, např Chevy 5,7? 
Zrovna vstřikování flapper type na 3,5-ce myslím nenabízí možnost velkého ladění, nevím o tom, že by se na něho dělali programovatelné chipy, které jsou základem toho, že ti ostřejší vačka vůbec něco přinese, jinak to může skončit taky právě naopak. A víc toho tam asi nepoladiš, akorát jsou ještě verze s různou kompresí, myslím Vitessy měli 9,75, Range jen 8, 35 nebo takového něco. Pak samozřejmě hlavy, kde můžes optimalizovat kanálky...což ale taky má spíš vliv na koně a projeví se ve vyšších otáčkách. 
Rover V8 asi opravdu není nejlepší báze na ladění, s americkým V8 se za menší peníze dostaneš do jiné výkonové sféry. Koneckonců i overfinch to řešil takto.
Mirko
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 05 led 2010 15:29
				od tomáš štěpnička
				já nechci žádné ostřejší vačky a podobně,jen chci aby měl motor to co má mít 

  nové kable,svíčky kladívka,víčko rozdělovače,pěkně pročištěný a přetěsněný karbce,možná větší vzduch filtry-ty origo mi přijdou jako trochu málo na takový motor (chci aby se V8 dobře dýchalo  

  )  no a pak pěknou výfukovou soustavu -nicmoc víc není myslím potřeba......to teda ukáže samozřejmě až nejaká jízda...na kterou si teda ještě počkám
 
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 05 led 2010 15:40
				od Byzi
				Ja vyměnil filtr za KNkovej, nové svíčky a kabely, víčko a palec rozdělovače a pořad je to mrtvice, je to asi tím že předešlej majitel se vrtal v seřízení vstřikování. Motor špatně startuje a výkon nic moc.
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 05 led 2010 17:55
				od Neklan
				Pokud nechcete do toho nasypat hafo peněz za nový motor, snažil bych se, přesně jak píše Tomáš, dát dokupy 3,5. Větší objemy už mají větší vrtání a pokud se rovnou nekoupí nový coscast-crossbolted motor, hrozí problémy s praskáním bloku. RRC by měl mít standardně (tedy pokud se nejedná o první polovinu 70-tých let nebo některé exportní modely) kompresní poměr 9,35:1. Já měl právě motor pro Saudskou Arábii s poměrem 8,13:1.
Pokud by se kupoval nový motor, myslím, že je jednodušší koupit nový Coscast 4,6, kde všechno pasuje (vyndá se původní motor a nový o víc než litr větší se posadí na stejné úchyty na šasi a přišroubuje se ke stejné převodovce bez jakýchkoli úprav), než vymýšlet konverze na US motory.
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 06 led 2010 06:31
				od Byzi
				Já tam nechci dávat obsahově jinej motor, změřím tlaky válcú a pak se uvidí. Na novej motor nemám a asi se poohlédnu po starším, za rady díky.
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 06 led 2010 10:44
				od Mirko
				U vstřikování to může být spousta problému, proč nejede, ten můj zrovna taky zas stávkuje a nemůžeme příjit na to proč. Pokud nemáš výkon, zkusil bych nejen kompresi, ale i změřit předstih stroboskopem. Ještě mě napadá váha vzduchu, nebo může být podělaná řídicí jednotka, jak to měl prý ivan na svém 3,5 injection. Mechanická závada bývá prý ošlehaná vačka a to až tak, že ti některé ventíly vůbec neotevřou.
Mirko
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 06 led 2010 10:52
				od tomáš štěpnička
				zlatej karbík  

 
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 06 led 2010 11:31
				od Neklan
				Přesně tak, zlatej kropáč (jak tomu říká Eliott). A ty šroubky na hraní -s nima je sranda.
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 06 led 2010 11:40
				od tomáš štěpnička
				mě to přijde že zrovna na tutěch karbíkách moc šroubků není -teda hlavně těch kterýma by se dalo něco štelovat  

 
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 06 led 2010 15:43
				od Neklan
				Ty mě teprve čekají, až jednou konečně implantuju původní motor z Rangieho do Series IIA. Se Strombergama ani SU jsem si ještě nehrál. Na Edelbrocku je šroub na štelování bohatosti směsi pro každou dvojici komor a samozřejmě + jeden šroubek na nastavení volnoběhu.
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 11 led 2010 19:01
				od Byzi
				Mám doma náhradní motor z RRC V8 a navím jestli toje 3,5 nebo 3,9? Vše na motoru je na pohled stejné jako u mé 3,5 až na alternátor a jiná vyražená čísla na bloku motoru. 
Ještě doplním že oba motory jsou stříkačky.
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 11 led 2010 20:52
				od eliott
				Podle typu, vyražený u měrky oleje. 25D je tuším 3.5
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 12 led 2010 16:09
				od Byzi
				Já mam vyraženo na bloku mojí 3,5 toto CR9 35.1 -pod tímto je 24D08317B -
na náhradním motoru je CR8 13.1 - 34127426F -  

  tak to asi bude 3,9?  

 
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 12 led 2010 16:22
				od Mirko
				http://www.capriracing.co.uk/RoverV8EngineNumbers.htm
A hledej 

ja jsem to tve cislo tam nenasel, obvykle je prave napred kompresni pomer a pak suffix 00D, ale ty tam nemas to Decko. Ty mas kompresni pomer jako některé 3,9 do roku 91, ale nemáš tam označení 37D nebo 38D.
Mirko
 
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 12 led 2010 16:50
				od Byzi
				Taky jsem tam to číslo nenašel, asi to bude  mezi typ 

  nic méně já potřebuji 3,5 motor a 3,9 mi je asi na nic, nebo se to dá zkřížit, aby motor z 3,9 chodil se vstříkováním z 3,5?
 
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 12 led 2010 16:55
				od Rover
				Byzi - taky jsem nic nenašel a hledal, nezapomněl na to...
			 
			
					
				Re: konečně rozebírám
				Napsal: 12 led 2010 16:59
				od Mirko
				To přestavět k všeobecné spokojenosti bude asi boj, už jenom protože řidicí jednotku Flapper nenaučíš pracovat s větším objemem válců. Nějak to asi chodit bude, ale ideální směs těžko naladíš. Proto je tak oblíbené při přestavbách právě to vstřikování z 3,9 tzv Hotwire, které už se dá osadit programovatelným chipem. 
Mirko