Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Napsal: 04 zář 2009 18:06
No já si trochu možná přihřeju polívčičku protože to taky prodávám na British Shopu, ale nejdřív to zkouším na sobě. Jedná se o příměs do nafty od Millers Oil - Diesel Power Sport 4.
Já těm vodičkám nikdy moc nevěřil, ale na tuhle jsem vcelku zajímavé reference. Zkusil jsem to nejdřív na své devadesátce a RRC oba 300Tdi. U devadesátky první nádrž jako vždy, spotřeba kolem 11l (dlouhodobá), občas si černě zakouří, jede hezky. Po druhé nádrži, výrazně menší kouřivost, motor ve vyšších otáčkách má takový hladší zvuk, spotřeba 9,5l, po třetí nádrži spotřeba 9,35l. Jízda je taková příjemnější co se týče zátahu, zvuku motoru a hlavně ta spotřeba (jinak jezdím pořád po stejné trase, 1x týdně Praha a každý den po Berounsku po okreskách).
RRC 300Tdi - spotřeba dlouhodobá kolem 9,5l, nekouřil, zátah nic moc, trvá mu to než se rozhýbe. Druhá nádrž, spotřeba 8,7l, výrazně se zvýšil zátah a to tak, že šlápnu na plyn a Range znatelně zrychlí, tohle mně moc překvapilo.
Utajeně jsem to dal paní Roverové do DI 300Tdi, sama se pak zmínila, že jí Disco nějak míň žere, že tankuje o cca 3 dny později než obyvkle (jezdí každý den stejnou trasu do Prahy a zpět), prý má motor takový hladší zvuk.
Dál to zkouší majitel RRC s motorem VM, dle něj se výrazně snížila kouřivost snad i spotřeba ale to nemám přesné údaje.
Vyzkoušel jsem na RRC silikonové hadice, KN filtr, odpojit vrtuli, ale je zajímavé, že nejvíc byla cítit ve vztahu k výkonu tahle "vodička"...
Lahvička je na 500l, jedna dávka na 20l. Mně osobně se to vyplatí. Dle anglického výrobce a jeho zkušeností používání této "vodičky" způsobuje závislost a já to můžu potvrdit.
Konkrétní věci jsou popsány na eshopu:
http://www.britishshop.cz/product.php?id_product=154
Neberte to, že si tady chci dělat reklamu, tohle mně neživí, ale berte to jako sdělení LR pacienta o něčem co mně fakt překvapilo a očividně to dobře funguje.
Já těm vodičkám nikdy moc nevěřil, ale na tuhle jsem vcelku zajímavé reference. Zkusil jsem to nejdřív na své devadesátce a RRC oba 300Tdi. U devadesátky první nádrž jako vždy, spotřeba kolem 11l (dlouhodobá), občas si černě zakouří, jede hezky. Po druhé nádrži, výrazně menší kouřivost, motor ve vyšších otáčkách má takový hladší zvuk, spotřeba 9,5l, po třetí nádrži spotřeba 9,35l. Jízda je taková příjemnější co se týče zátahu, zvuku motoru a hlavně ta spotřeba (jinak jezdím pořád po stejné trase, 1x týdně Praha a každý den po Berounsku po okreskách).
RRC 300Tdi - spotřeba dlouhodobá kolem 9,5l, nekouřil, zátah nic moc, trvá mu to než se rozhýbe. Druhá nádrž, spotřeba 8,7l, výrazně se zvýšil zátah a to tak, že šlápnu na plyn a Range znatelně zrychlí, tohle mně moc překvapilo.
Utajeně jsem to dal paní Roverové do DI 300Tdi, sama se pak zmínila, že jí Disco nějak míň žere, že tankuje o cca 3 dny později než obyvkle (jezdí každý den stejnou trasu do Prahy a zpět), prý má motor takový hladší zvuk.
Dál to zkouší majitel RRC s motorem VM, dle něj se výrazně snížila kouřivost snad i spotřeba ale to nemám přesné údaje.
Vyzkoušel jsem na RRC silikonové hadice, KN filtr, odpojit vrtuli, ale je zajímavé, že nejvíc byla cítit ve vztahu k výkonu tahle "vodička"...
Lahvička je na 500l, jedna dávka na 20l. Mně osobně se to vyplatí. Dle anglického výrobce a jeho zkušeností používání této "vodičky" způsobuje závislost a já to můžu potvrdit.
Konkrétní věci jsou popsány na eshopu:
http://www.britishshop.cz/product.php?id_product=154
Neberte to, že si tady chci dělat reklamu, tohle mně neživí, ale berte to jako sdělení LR pacienta o něčem co mně fakt překvapilo a očividně to dobře funguje.