Stránka 4 z 7
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 26 říj 2010 07:22
od MadTom
Miloši, tohle by novej nanocom měl umět taky, a pípá taky, akorát nevím jestli dost nahlas, aby byl slyšet v autě. Na stole to dost nahlas je. Já bych s tím počkal na dodělání rozšiřující desky, pak by se do toho daly přihodit i další případná čidla, co v motoru normálně nejsou a hlavně velká červená kontrolka, že se něco děje. A když bude doopravdy velká, tak ji nepřehlédneš.
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 26 říj 2010 10:12
od visby
ja sa priklanam k ceste obdII2usb, stary palm a nejaky sw na monitoring...
zaujimalo by ma, ze ci potom ECU funguje normalne ked vycitavas 10 velicin kazdych 10ms:-)
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 26 říj 2010 10:55
od MadTom
A proč každých 10ms? Jako rychloměr a otáčkoměr to nepotřebuju - ty už mám na palubovce a na teploty to stačí méně často.
A ještě jedna věc - starej palm nebo něco podoného je dobré na občasné použití, ale nahouby, pokud se to má v autě drncat trvale několik let - to mechanicky nepřežije (otřesy, prach, teplo, zima, slunce, ...).
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 26 říj 2010 12:38
od Miloš II
. Já bych s tím počkal na dodělání rozšiřující desky, pak by se do toho daly přihodit i další případná čidla, co v motoru normálně nejsou a hlavně velká červená kontrolka, že se něco děje. A když bude doopravdy velká, tak ji nepřehlédneš.[/quote]
No smímač tlaku oleje a teploty mám už vyvedenej a nachystanej jenom to zprovoznit...MIlošII
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 26 říj 2010 13:52
od MadTom
Tak unlock kódy zadány, byl údajně nějaký problém na serveru. A vypadá to, že to funguje, ještě nahrát poslední firmware a vyzkoušet večer v autě.
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 26 říj 2010 14:05
od pidibi
...
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 26 říj 2010 14:10
od MadTom
A nepsal jsi, že jsi nemocný.

Asi tak moc ne.
Po 18té hodině bych měl mít čas, dřív to nestíhám. Zavolej než bys jel.
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 26 říj 2010 14:15
od pidibi
...
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 26 říj 2010 20:21
od MadTom
Tak kódy zadány - byla chyba na serveru. Proveden první test a vypadá to dobře. Jediná na co si člověk musí trošku zvyknou je pomalé přepínání mezi obrazovkama, ale to je dané tím, na jakém hardware je to udělané. Zkoušel jsem i live data z motoru a je toho víc než u minulé verze, díky většímu displeji.
Nějaké mouchy to ještě má, už mi to párkrát i spadlo, ale zase se to samo probralo, takže vzhledem k verzi progamu co je uvnitř to hodnotím dobře. Odhaduju tak rok na vyřešení těchto drobností a zanasení dalších při rozšiřování funkcí.
Autorovi jsem napsal, jak je to s tou krabičkou a teplem, uvidíme, co z něj vypadne.
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 26 říj 2010 21:00
od DanoDEF
MadTom píše:Autorovi jsem napsal, jak je to s tou krabičkou a teplem, uvidíme, co z něj vypadne.
... urobime z teba hovorcu pre nasu komunitu postihnutych...

Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 27 říj 2010 10:51
od MadTom
No to jsem to tedy dopracoval.
A teď vážně - odpověď na věci okolo teploty - vloni v létě za oknem bez problémů, nezdeformovalo se. Akorát je tady jedno omezení a to maximálně 85stC uvnitř a to na slunci může lehce nastat. Takže pokud v létě za oknem tak přehodit bílým hadrem. Zkusím se zamyslet nad hliníkovou krabičkou s kšiltem proti slunci a nechat ji nacenit.
Během týdne by měl jít ven software na Pumu (TD4 v Defenderu) - k tomu je potřeba tuším jinak zapojenej OBD kabel, následovat bude V8 benzín a automatická převodovka - každé cca 30dní. A potom by mohlo dojít na rozšiřující desku. Jsem zvědavej, jestli to bude stíhat jak má naplánováno, ono totiž otestovat každou verzi že funguje dobře je hooodně práce a hlavně času.
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 27 říj 2010 10:54
od pidibi
...
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 27 říj 2010 11:25
od MadTom
Nějaký OBD2 převodník a software - ne webu je toho tuna, převodníky se kupujou za pár USD v číně. Vyčtení chyb a jejich vymazání je jenom základ diagnostiky. To je dle norem. horší je to s tím, když se má těco testovat - spína nějakej agregát a hledat proč nefunguje, to už je specifické u každého typu auta. A to nanocom umí.
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 29 říj 2010 08:17
od raven.99
MadTom píše:Nějaký OBD2 převodník a software - ne webu je toho tuna, převodníky se kupujou za pár USD v číně. Vyčtení chyb a jejich vymazání je jenom základ diagnostiky. To je dle norem. horší je to s tím, když se má těco testovat - spína nějakej agregát a hledat proč nefunguje, to už je specifické u každého typu auta. A to nanocom umí.
Tome, ked si uz nacal aj toto tema - nevedel by si o nejakej jednoduchej diagnostike iba na citanie/mazanie chyb, kompatibilnej s LR?
nasiel som ich napr. aj par tu:
http://www.cardiag.cz/cz/autodiagnostik ... tatni.html alebo tu:
http://www.primaceny.sk/vypredaj/MaxiSc ... de-Scanner ale niesom si isty kompatibilitou...
dik za info a sorry za OT
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 29 říj 2010 13:35
od Forsttimber
je mozne pomocou diagnostiky zistit ci boli stacane kilometre?
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 21 led 2011 11:58
od lukes
ahoj.
Tak se mi zase jednou dostala diskotéka do nouzového režimu = omezený výkon, Edita jela do práce a na kruháči při rozjezdu najednou nic, po práci ale už všechno v pořádku. Nelenil jsme a hned jsem to napíchl na NANOCOM, který mi ukázal 3 chyby. Jelikož auto jelo před i po nouzovém režimu tak jsme je smazal, auto i teď jede normálně akorát jsme se pozastavil nad tím, že bych měl asi hledat příčinu těch vad a né jenom mazat…

chyby jsem si zapsal, můžete mi někdo prosím říct jestli mám nechat kvůli tomuto auto rozebrat nebo co se děje? Z angličtiny jsem si to přeložil, ale stejně mi to nic neřeklo…
Tady ty chyby
0208- ambiant pressure circuit current
0403- coolant temperature circuit intimit
2002- turbocharger overboosting current
děkuji za rady.
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 21 led 2011 12:37
od MadTom
začal bych tím Turbocharger overboosting - buďto ti někde upadla hadička nebo odešel regulátor wastegate ventilu na turbu a teď ti moc tlačí turbo a řídící jednotka to háže do nouzového režimu. Ty druhé dvě chyby jsou čidla teploty - chladící kapalina a venkovní teplota.
Chce to kouknout na live data, jestli to ukazuje normální teplotu. Pokud to bude kecat, tak to ještě může být někde v elektrice - konektory, kabely.
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 21 led 2011 13:07
od lukes
MadTom píše:začal bych tím Turbocharger overboosting - buďto ti někde upadla hadička nebo odešel regulátor wastegate ventilu na turbu a teď ti moc tlačí turbo a řídící jednotka to háže do nouzového režimu. Ty druhé dvě chyby jsou čidla teploty - chladící kapalina a venkovní teplota.
Chce to kouknout na live data, jestli to ukazuje normální teplotu. Pokud to bude kecat, tak to ještě může být někde v elektrice - konektory, kabely.
....turbo jsem měnil tak možná ta chyba bude ještě z toho výměny... neměl jsem to na diagnostice od té doby... viz:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=11973" onclick="window.open(this.href);return false;
live data vyzkouším
Tome děkuji za rady.
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 21 led 2011 13:32
od MadTom
píše ti to tam current - tj. aktuální, kdyby to bylo z dřívejška, tak by tam mělo být logged. On ten wastegate moduátor stojí asi 500Kč a občas se pokazí - reapektive už je o tom napsáno.
Re: NANOCOM a zkušenosti
Napsal: 21 led 2011 13:58
od lukes
MadTom píše:píše ti to tam current - tj. aktuální, kdyby to bylo z dřívejška, tak by tam mělo být logged. On ten wastegate moduátor stojí asi 500Kč a občas se pokazí - reapektive už je o tom napsáno.
......dík za trpělivost....
mrknu na to... napsáno je o tom zde:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... TE#p155413" onclick="window.open(this.href);return false;