Stránka 4 z 15
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 29 bře 2013 07:15
od MarekS
Sice některý věci nejsou tak přesný nejsem mechanik,ale volal jsem známímu ten tvrdí,že moje auto nezná,ale u koncernovejch motorů PD tam je ventil aby nafta netekla zpět a tlak tam zůstává ikdyž nižší.Bejvaj s tím prej taky problémy díky kvalitě našší nafty přestana to těsnit a začne padat nafta. Takže se domnívám,že PD je v základu stejný u obou značek a tady je i obrázek strana 18,19
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_209.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
A jak píšeš Tome to pořadí tak na tom vysokotlakým stupni ten ventil někde bude

Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 29 bře 2013 10:19
od DanoDEF
MarekS píše:a je mě divný když nechám žhavit dlouho jak tu už kolikrát bylo doporučováno a počkám až vypne čerpadlo a pak hned vemu za klíček tak startuju systém bez tlaku.
...kde si prosim ta toto cital. To je somarina. Je tu popisovane, ze kontrolka zhavenia na pristrojovke nezobrazuje realny stav zhavenia. To, ze ti svieti kontrolka este vobec nemusi znamenat, ze zhavis.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 29 bře 2013 18:42
od MarekS
DanoDEF píše:MarekS píše:a je mě divný když nechám žhavit dlouho jak tu už kolikrát bylo doporučováno a počkám až vypne čerpadlo a pak hned vemu za klíček tak startuju systém bez tlaku.
...kde si prosim ta toto cital. To je somarina. Je tu popisovane, ze kontrolka zhavenia na pristrojovke nezobrazuje realny stav zhavenia. To, ze ti svieti kontrolka este vobec nemusi znamenat, ze zhavis.
Čet jsem to někde tady a to že po vypnutí čerpadla je tlak na 0 aspoň u mojeho auta jsem zjistil včera měřením. Deneska jsem koupil jednocestný ventil na naftu tak jsem ho dal na rychlospojky cca 50 cm od výstupu z čerpadla a tlak po vypnutí klíčku klesá,ale pomalu tak uvidím ráno jak chytne.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 30 bře 2013 14:32
od MarekS
Tak opět stejný moc se mu nechtělo
Další mě napadl regulátor tlaku paliva pročet jsem tu oněm co jsem našel a byl tam příspěvek od PavlaU,kterej tam píše doufám,že to byl on nemůžu to znova najít

na konci celého systému je regulátor tlaku paliva,kterej odpouští přebytečnej tlak(palivo) zpátečkou do nádže.
Takže když zapnu klíček čerpadlo tlačí 4 bary

čerpadlo přestane tak tam musí zůstat tlak,kterej podrží ten regulátor

a přívodem to zpátky nemůže musí bejt špatnej regulátor a nebo to teče vstřikama do válců což je blbost nato jak rychle ten tlak klesá.
Závad regulátoru jsem tu moc nenašel buď tek a nebo ho někdo měnil preventivně a některý neduhy se tím i odstranili. Ale,že by někomu propouštěl jsem tu vůbec nenašel.

Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 30 bře 2013 18:18
od eliott
Zkus před startováním nechat proběhnout odvzdušňovací cyklus
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 30 bře 2013 20:28
od MarekS
To jsem zkoušel bylo okolo nuly výsledek stejnej. Pak jsem to zkoušel s měřákem a vždy když čerpadlo seplo tlačilo 4 bary jak přestalo tlak klesnul. Čet jsem na internetu u jinejch značek mejvaj taky tenhle problém +2 a nižší teploty dlouho točej a když je ten regulátor KO nenatočili vůbec bylo to u Peugeota a nějakej fiat dodávka.
Leda,že bys to v úterý o svačině na něčem vyzkoušel já tu v okolí nikoho nemám jen defa a ten má tenhle problém už rok taky okolo nuly začnou problémy.
No regulátor už je objednanej doufám,že ve středu dorazí a pak se uvidí. Furt mám teorii,že když čerpadlo natlačí tak tam ten tlak musí zůstat a při běhu motoru tlačí 4,2 a to pak odpouští ten regulátor.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 30 bře 2013 20:31
od MadTom
Peugeot a Fiat mají motor typu čerpadlo-tryska? No a co si třeba přečíst v RAVE, jak to má správně fungovat? Ono common-rail motory jsou drobátko jiné, stejně tak benzínové vstřikování.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 30 bře 2013 20:52
od MarekS
MadTom píše:Peugeot a Fiat mají motor typu čerpadlo-tryska? No a co si třeba přečíst v RAVE, jak to má správně fungovat? Ono common-rail motory jsou drobátko jiné, stejně tak benzínové vstřikování.
Rave mě nechodí to sám víš
Tak tam prosím mrkni. Přečti si to kousek zpátky regulátor je na konci a ten by ten tlak měl podržet a když propouští tak ti nafta odteče do nádrže a dojde po delší odstávce zhřejmě k zavzdušnění. Akorát co jsem tady čet tak ho většina měnila protože tek a nebo preventivně. Až ho vyměním tak se to rozsekne a nebo by to musel někdo taky vyzkoušet jak se to chová na jiným autě.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 30 bře 2013 21:02
od MadTom
Sory, ale doopravdy si nepamatuju, co komu nefunguje:
http://www.thed2boysclub.co.uk/forums/v ... =5&t=17491 - koukni se sem - jsou tam odkazy na RAVE přímo v PDF formátu, a to už by ti snad mělo jít otevřít. Podle mě je to základní věc, když něco nefunguje.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 26 dub 2013 02:08
od halo

tak dnes som zistil kolko az moze cerpadlo davat l/min . Za dve minuty som prisiel asi o 10l nafty

Znicoho nic mi prdla palivova hadica/trubka co ide do hlavy. Cely motor je od nafty.
Otazka - stretol sa uz niekto s niecim podobnym? Viete mi poradit katalogove cislo tej trubkohadice? Kupit origo alebo ju dat vyrobit?
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 29 dub 2013 10:12
od vladob8
Pohrab sa tu:
http://lrparts.ru/engl/" onclick="window.open(this.href);return false; a najdi si to tam.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 29 dub 2013 19:59
od halo
Vdaka za link. Problem bol uz blizsie specifikovany a v podstate aj vyrieseny. Praskla hadica spetneho okruhu okolo hlavy. Cislo hadice sa mi naist nepodarilo ale nahodou som prisiel na to ze je to ta ktora pride spolu s regulatorom tlaku paliva. Uz ju aj mam. Bohuzial je tam strasne zly pristup, treba zhodit sanie z hlavy, inak to nepojde.
Chcel by som sa este pomimo spytat , kedze mam motor cely od nafty, mam mastny aj drazkovany remen. Mam ho vymenit za novy (po vycisteni motora) alebo ho staci tiez len vycistit?
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 29 dub 2013 20:16
od petmic
ja by som to asi len vystriekal teplou wapkou
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 29 dub 2013 20:16
od MadTom
K tomu regulátoru tlaku paliva - já jsem to zvládnul i bez demontáže sacího potrubí - jde to. A zajímavé info je, že aspoň u Disco2 je tam lepší přístup zespodu. A ten řemen nejspíš vyměnit za nějakej kvalitní, jinak hrozí že bude pískat. Starej pořádně vyprat a nechat jako rezervní - když praskne, tak je aspoň něco.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 29 dub 2013 21:17
od Mirda_Disco
Já mám měřidlo tlaku nafty na palubní desce a po zapnutí zapalování se zvedne cca 4,5. Po vypnutí motoru klesne na 1. Tam se drží, ale po hodině nula. Motor TD5.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 29 dub 2013 21:23
od halo
Regulator by som nejak vymenil aj bez zhodenia sania ale jedna strana tej hadice co ide do neho je proste absolutne nedostupna. Tak nedostupna ze sa neda ani odfotit.
Je to ta spodna hadica. Maju ju az 15p motory.

Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 30 dub 2013 07:23
od MarekS
halo píše:Regulator by som nejak vymenil aj bez zhodenia sania ale jedna strana tej hadice co ide do neho je proste absolutne nedostupna. Tak nedostupna ze sa neda ani odfotit.
Je to ta spodna hadica. Maju ju az 15p motory.

Jak nedostupná na jedný je rychlospojka - přívod nafty a tu druhou vycvakneš na chladiči nafty. Ta co jde do hlavy jde povolit až po uvolnění regulátoru mám motor 15P sání ani nic jinýho jsem nevyndával jen povolil 2 vrchní šrouby na tom chladiči.
http://www.discovery2.co.uk/Fpr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 30 dub 2013 08:00
od Land Jirka
Bavítze se každý o jiné věci
Když mu praskla ta hadice co jde dopředu, tak se musí odšroubovati vepředu na hlavě a tam to jde blbě.
Já to dělám upraveným (rozřílím) trhákem bez demontáže sání, jen odmontuju vzpěru alternátoru
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 30 dub 2013 09:45
od MarekS
Land Jirka píše:Bavítze se každý o jiné věci
Když mu praskla ta hadice co jde dopředu, tak se musí odšroubovati vepředu na hlavě a tam to jde blbě.
Já to dělám upraveným (rozřílím) trhákem bez demontáže sání, jen odmontuju vzpěru alternátoru
Ajo

spíš je to o druhým konci
stím je to horší
bude to chtít něco upravit samodomo jak píše Jirka
Re: Čerpadlo paliva TD5
Napsal: 17 čer 2014 19:07
od azni
Muzete mi nekdo, prosim, poradit ? Cca pred dvema mesici jsem koupil v N.Pace nove palivove cerpadlo. Najel jsem na nem nejakych 6 tis. km a predevcirem zacalo byt za jizdy najednou neprijemne hlasite. Kdyz stojim u auta vzadu, je slyset vic jak motor...

Hoch v opravne mi rekl, ze anglicky Cinan ma na reklamaci 30 dni a jine cerpadlo skladem nemaji. To jsem se orosil, protoze za 14 dni odjizdime do Rumunska (az k mori). Nechci kupovat dalsi cerpadlo za ranec, u toho meho verim v reklamaci, protoze vim ze jsem se k nemu zle nechoval (kvalitni nafta, nevyjizdet nadrz,...) a dbam na to, protoze jezdim dost dalky.
Mam jeste jedno stare cerpadlo, ktere fungovalo, jen je na nem popraskany ten plastovy "betlem", takze mam k dispozici vicemene jen samotny valecek cerpadla. Chtel jsem se zeptat - daji se z nej ty vlnity hadice nejak kulturne sundat abych je mohl prip. nahradit normalnimi paliv. hadickami a stahnout sponkami ? Na dojezd se obejdu i bez palivomeru...
Nebo nevite kde koupit cele nove cerpadlo v solidni kvalite za rozumne penize ? Prip. bych koupil i nejake starsi v dobrem stavu. To zatim nehori ale musim se pripravit na nejake alternativy...
Diky za pomoc.