Stránka 4 z 12

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 24 říj 2009 18:01
od shimi
když jste to nakousli jak je to stou mězinápravou na disko1?? naj ji všechny tu uzávěrku a a nebo ne?

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 24 říj 2009 18:09
od witoldo
nevim jak I, ale dvojky ji vschny nemaji, tusim ale ze vsechny jednicky ji maji v redukcni prevodovce, ale jestli je vzdy ovladatelna nevim, na dvojky se to da dodelat.

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 24 říj 2009 20:16
od cyril
PavelU píše:
cyril píše: U D2, která je tak jako moje bez mezinápravy, bych tažení na neutrál nedoporučoval. Tam bych oddělal kardany a táhnout se nechám tak.
To sis Cyrile popletl, možná nemáš uzávěrku mezinápravy, ale redukci máš, takže na přídavné(redukční) převodovce dáš neutrál a táhneš... :wink:
Jasně Pavle, jsem uplně blbej....psal jsem to na LR a myslel jsem asi na Dodge Nitro (nebo nemyslel... :oops: )který nemá mezinápravu ani redukci. Tam se jenom elektricky přiřazuje předek a je to jako zavřená mezináprava. Omluva všem za zmatečné jednání... :oops: U obou verzí D1 i D2 lze pro tažení u automatů vyřadit na neutrál mezi H a L. :Sorry:

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 24 říj 2009 20:42
od PavelU
:Pohoda:

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 24 říj 2009 21:23
od shimi
takto je super že to u ní jde vařadit,je docela blbý mít automat kterej se nedá nijakodtáhnout,co snim někde v horách,na platu ho otamtut nemusíš vubec dostat

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 24 říj 2009 21:34
od PavelU
Při nejhorší možné variantě prostě odmontuješ oba kardany(pár šroubů) a můžeš odtahovat... :wink:

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 24 říj 2009 23:48
od shimi
jasný to je taky řešení,vždycky se to nějak vyřeší

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 26 říj 2009 09:53
od Acon
Čo sa stane, ak sa bude ťahať na N alebo D bez N na medzináprave? Keď mi zatiekla poistková skrinka, mal som taký problém, že mi z ničho nič počas jazdy zhasol motor. Vždy som ešte zotrvačnosťou ako keby na N prešiel cca 100 - 200m (podľa rýchlosti) na vhodné miesto. Domov som sa presúval tak, že ak sa podarilo naštartovať, rozbehol som to, kým sa dalo a keď zhaslo, zasa som išiel zotrvačnosťou. No vždy len pár 10tok - 100 metrov. U nákladiakov mi je nutnosť odpojenia kardanu jasná, no ako to funguje v hydro-automate?

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 26 říj 2009 22:04
od shimi
no tolik do toho zase nevidimale jemě jasný že pokud neběží motor tak v převodovce není tlak oleje a tudíž tamjde všechno po sobě na sucho,automat je na olej hodně náchylná věc a proto bez toho oleje mu to asi nedělá uplně dobře,asi to bylo ještě všechno dobře promazaný kdyžti to vždy chcíplo,takže na sucho to po sobě nešlo,ale tlakově mazaný to nebilo což by asimělo,raději bych to tak s automatem nedělal,nevim jestli se to dá skurvit i na těch pár metrech,aleněkde sem čet jakněkdo táhnul nějaký mondeo v automatu 60km daleko a potom když motor spravil tak zjistil že automat je po smrti,to se mu teda docela povedlo :Ja blb:

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 27 říj 2009 08:31
od Acon
experimentovať samozrejme nebudem, dokonca tak tajne dúfam, že ma nikdy nebudú ťahať :wink: čo mi doteraz celkom vychádza. Na druhej strane je fakt, že som doteraz nemal LR :D

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 15 led 2010 20:04
od libovka
Co má,u automatu, za funkci tlačítko MODE??? :oops:

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 15 led 2010 20:31
od Acon
normálne sa prepína medzi sport a ekonomickou prevádzkou, pri zaradenej redukcii medzi Auto a manuálnym režimom.

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 04 dub 2010 01:36
od hynek
Všecko sem to přečet...už sem moudřejší..díky. :) ale furt se mě nedaří po výjezdu z terénu nějak solidně vyřadit redukci...!!! U manuálu sem prostě popojel a páka lehce doskočila na "H"...ale s automatem vyřadím malou páku jen do poloviny...auto sice jede..ale v nejnevhodnější chvíli rychlost vypadne...a musím ji s hrozivou ránou dořadit.. :? to tý převodovce jistě nedělá dobře..!!!! Co dělám špatně.... :?: :?: :?:

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 04 dub 2010 07:37
od Lancik
maš převodovku pořád v tahu,proto to jde těžko,vyřad na automatu na N a pak ti to pujde lepe,klidně u toho pomalu popojížděj

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 05 dub 2010 00:36
od paia
jojo, důležity je pamatovat si to vyřazení na N a ideálně zastavit, taky jsem to tam zezačátku jednou vrazil na D a byla to fakt docela rána, až jsem se vyděsil. :whew

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 05 dub 2010 12:29
od hynek
jooo super neutrál zabral... :lol: děkuju...nechápu že mě to nenapadlo :lol:

tak abych to shrnul..Pokyny pro jízdu v terénu tedy vypadají dle mého skoumání asi takto :
zařadím redukci
zmačknu mode
zapnu asistenta na sjíždění
a zařadím stupen 1,2,3
A zatnu zuby protože vím že asistent začne brzdit o chvíli později než bych to udělal já... :P

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 05 dub 2010 12:46
od PavelU
Zařadíš stupeň 1 a tlačítko mode nemačkáš... :wink:

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 26 srp 2010 20:46
od Josef-Z (Jugin)
Dotaz na automat, nechtěl jsem zakládat nové tem. Dokáže jed automat na Discovery 1 300TDi lip po dálnici? Můj manual jede při 2500otačkach 105km\h. jede automat rychlej na stejné otáčky?

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 26 srp 2010 22:43
od shimi
Ahoj,no to taky záleží co tammáš za gumy,já mamautomat a mám na něm obuto 235/85/16 a když mam na tachometru 100 tak jedu podle navigace 105 a otáček je tam 2250,vždycky když někamjedu přejezdy po dálnici tak nastavuju na tenpomat 100 podle tachometru a je to pohodová rychlost a ten motor si jen přede a jede to do 10ti litrů
Jugin píše:Dotaz na automat, nechtěl jsem zakládat nové tem. Dokáže jed automat na Discovery 1 300TDi lip po dálnici? Můj manual jede při 2500otačkach 105km\h. jede automat rychlej na stejné otáčky?

Re: automat a nebo manuál??

Napsal: 26 srp 2010 22:48
od shimi
jízda po dálnici