Stránka 4 z 9
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 11 úno 2010 14:10
od Miky_CZ
RudaK píše:
Tak je taky doma

Eště namontit,ale je venku pěkná kosa ( vono se oteplí a pak ho namontím )

Teda já do D 1

Rudo muzu se zeptat odkud ho mas a na cenu? kdyztak do sz dekuji
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 13 úno 2010 19:28
od Miloš II
Tak dnes jsem ty HPčka vyvětral jel jsem kolem pole bylo pod sněhem asi tak 30čísel tak jsem to tam pusti a jak tu někde psal Stavros fakt se ta Diskotéka jenom pohupovala a pěkně držela stopu. Co se týče ventilátoru Kenlowe tak jsem ještě neměl čas ho zapojit

ale poznatek je takovej, že ukazatel teploty chladící kapaliny se zastavil na polovině a v Diskotéka topila jako ještě nikdy a to během pár minut. Teplota oleje nepřesáhla 60 C i po hodině jízdy. Miloš II
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 13 úno 2010 20:02
od MadTom
Jenom drobnost k elektrickému ventilátoru - v týdnu jsem kamarádovi dohledával chyby ve schématech elektriky pro jeho "malotraktor" (má to asi 2,5 tuny) a protože to má taky elektrický ventilátor s možností vypnutí (důvod byl aby to v zimě nefoukalo do kabiny) tak jsme tomu k termostatu dali velkou červenou kontrolku - rozsvítí se, když sepne čidlo, ale ventilátor není zapnutej, aby to člověku dalo info, že ho má zapnout, nebo že to nejspíš uvaří. Prostě pojistka na sklerózu.
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 13 úno 2010 20:34
od Miloš II
MadTom píše:Jenom drobnost k elektrickému ventilátoru - ......................... Prostě pojistka na sklerózu.
No Kenlowe to má v podstatě hotový.. K vypínač kterým asi proklemuješ čidlo teploty

můžeš připojit LED, která ti signalizuje sepnutí (nebo houkačku) Miloš II
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 14 úno 2010 09:16
od RudaK
Na sněhu se pohupujou i
deCarbony , akorát nějak přesně tu stopu nedržely,vona má D1 hrozně lehkéj zadek - mám tam akorát lékarničku,trojúhelník a 2ks kurta a schakel jó a HiLift

( pravda jsou za míň - 4ks asi za jeden sporting a ještě zbylo

na tlumič řízení ) už jsem chvílema myslel,že končím,ale naštestí to furt jelo i když někdy víc plynu a menší rychlost

rychlostní stupeň sem bohužel nezjistil
Kenlowe nemůžu posoudit,ani ten vypínač,bo je to stále v krabici nerozbalený .....

Ale ten klakson budu potřebovat zapojený,kdyby mě zas vytekla voda,aby mě to upozornilo

Re: Úpravy pro D2
Napsal: 20 led 2011 17:21
od Miloš II
Tak jsem něco pritunil...... jedná se chlazení motorového oleje s dislokací olejového filtru, protože tam, kde je teď... to soudruzi v UK nevymysleli fakt hlavou.
Dělám to na zákledě zkušenost se Sýrie Jordánska, kdy mě na načipovaném motoru teplota oleje šla chvílemy přes 100C a naposledy kdy jsem táhnul vozejk a na něm naloženou další D2 se to zase přehřívalo. Vše pasuje na stávající oil filtr LR.
Komponenty jsou od UK fy. MOCAL
http://www.thinkauto.com/" onclick="window.open(this.href);return false; Inspiroval mě radou... stýc Pešlik.....zbytek jsem si dohledal na netu.
MIloš II
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 20 led 2011 17:22
od Miloš II
Ještě pár fot. MIloš II
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 20 led 2011 18:01
od MadTom
To je hezké, kde bude chladič jsi mi říkal, ale kam dáš filtr ne? S tí originál umístěním máš pravdu, ale to je na většině aut.

Re: Úpravy pro D2
Napsal: 01 zář 2011 12:21
od visby
umiestnenie toho olejoveho filtra ma zaujima, kde si to ulozil?
presne toto mam totiz v plane ale netusim kam ho ulozit...
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 01 zář 2011 17:11
od Miloš II
visby píše:umiestnenie toho olejoveho filtra ma zaujima, kde si to ulozil?
presne toto mam totiz v plane ale netusim kam ho ulozit...
Tak filtr oleje je schovanej v ARB nárazníku tak aby nelezl s profilu a o něco se nezchytil. Jinak co se skoušelo tak umístnění chladiče oleje je optimální bo za celou cestu s Olomouce do Valmezu nesepnul ani jednou Kenlowe ventilátor tedy i ventilátor chlazení oleje. V tom provedení jak to je tak na zimu budu asi spíš chladič zakrývat.
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 01 zář 2011 18:23
od DanoDEF
... dobreee

Re: Úpravy pro D2
Napsal: 01 zář 2011 18:41
od low
Strycu, ta zebra je naprosto uchvatna

))))
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 01 zář 2011 19:07
od pablo.gs
low píše:Strycu, ta zebra je naprosto uchvatna

))))
Boží, a to jsem si myslel, že to jde jenom na Defa

Re: Úpravy pro D2
Napsal: 01 zář 2011 19:36
od masar
To je ten speciál do Afriky?
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 02 zář 2011 10:02
od Miloš II
masar píše:To je ten speciál do Afriky?
Jo jo když to vše klapne tak na jaře se vyráží.....Miloš II
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 02 zář 2011 20:41
od papavel.k
...jen aby Tě neodchytili do zoo

....pěkná a pěkné úpravy

Re: Úpravy pro D2
Napsal: 04 zář 2011 20:37
od Acon
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 01 pro 2011 18:23
od Miloš II
Tak jsem byl přitom když se kuchal....vznikající problem jsem zavčasu chtěl zachytit..tlaky válců po měření akurát na hranici, obtížné startování, zvýšená spotřeba atd. najeto 350000km...vačka ok. všechny ventily drží, šály na klice ok. šály na ojnicích první a čtvrtej chycenej první píst chycená hrana, ale ta byla spůsobena vadným vstřikem (výměna pístu) hlava se už rovná... prostě příprava na vejlet...MIloš II
Re: Úpravy pro D2
Napsal: 01 pro 2011 20:48
od Neklan
Miloši pěkný. Kdo ti to dělá, jestli to není tajemství?
V 350-ti tisících na to měla TD5 nárok. A pak že je to nespolehlivý motor...

Re: Úpravy pro D2
Napsal: 01 pro 2011 21:07
od Miloš II
Neklan píše:Miloši pěkný. Kdo ti to dělá, jestli to není tajemství?
V 350-ti tisících na to měla TD5 nárok. A pak že je to nespolehlivý motor...

Dělá mi to strýc Pešlik.......chtěl jsem bej u toho když se to bude kuchat a skládat...asi by to dalo dalších 50tisíc, ale vzhledem k tomu co jí chystám...(zatím jsem jí to ještě neřek)...bych byl rád aby byla v kondici. MIloš II
