Stránka 31 z 63

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 22 zář 2019 12:06
od Maxsel
eliott píše: 20 zář 2019 16:38 Aut s mrtvým motorem jsou plné inzerce, takže pokud je zbytek krásný, tak je cena tak 100 000,- a to kdoví jestli...
Ale jo, za hezkou D4 HSE z roku 2012 (za předpokladu, že už je to facelif 8mi-kvalt) se dá dostat i víc. Od někoho, kdo tam posadí novej polomotor (ono toho určo bude víc) a bude si to stavět pro sebe.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 22 zář 2019 17:45
od petr štrof
a já si na své D3 kroutím 351 400 km s prvním motourem a jsem v poho, všechno není tak černý jak se tady jeví

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 22 zář 2019 19:55
od Kokesek
petr štrof píše:a já si na své D3 kroutím 351 400 km s prvním motourem a jsem v poho, všechno není tak černý jak se tady jeví
Neboj, to je pro vsechny [emoji85]
Doplnim do vlakna dalsi tri kousky padle at zlepsim skore[emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 22 zář 2019 20:05
od eliott
Taky už máme na dvoře další mrtvý kus - ojnice chtěla na vzduch :lol:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 22 zář 2019 21:56
od DiscoDrak
petr štrof píše: 22 zář 2019 17:45 a já si na své D3 kroutím 351 400 km s prvním motourem a jsem v poho, všechno není tak černý jak se tady jeví
:F :F :F
Pište i vy ostatní, když máte motour v pohodě. Jak píšou jen ti naši opraváři, tak to má vždycky negativní nádech - jasně, že se ty prasklý kliky hromaděj na jejich dvorku a jsme rádi, že se chopí opravy o tom žádná... :))

:ninja :ninja :ninja

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 zář 2019 08:47
od Balu1989
Když těm co to zatím jezdí, sem psát nechtěj, aby to nezakřili :-)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 zář 2019 08:51
od eliott
Balu1989 píše: 23 zář 2019 08:47 Když těm co to zatím jezdí, sem psát nechtěj, aby to nezakřili :-)
:lol: :lol: :lol: :lol: :yes :yes

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 zář 2019 09:10
od DiscoDrak
Balu1989 píše: 23 zář 2019 08:47 Když těm co to zatím jezdí, sem psát nechtěj, aby to nezakřili :-)
Ale kuš! Pořád nás je většina!! :grin: :grin: :grin:
TDV6 3,0 - 233.000 km... no problem :F
(pro jistotu jsem ale zkřížil prsty, když jsem to psal..) :lol: :lol:
:ninja

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 zář 2019 10:03
od MadTom
Tak nevím, v nadpisu se píše něco o závadách. Tak vy co vám to funguje, se jenom kochejte, dokud to jde. :hmm:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 zář 2019 10:05
od Blue
Maxsel píše: 22 zář 2019 12:06
eliott píše: 20 zář 2019 16:38 Aut s mrtvým motorem jsou plné inzerce, takže pokud je zbytek krásný, tak je cena tak 100 000,- a to kdoví jestli...
Ale jo, za hezkou D4 HSE z roku 2012 (za předpokladu, že už je to facelif 8mi-kvalt) se dá dostat i víc. Od někoho, kdo tam posadí novej polomotor (ono toho určo bude víc) a bude si to stavět pro sebe.
Jasne je to uz facelift 8mi-kvalt. Zatim me vsichni odrszuji tam dat novej polomotor :( ale ja bych do toho sla alr ma nekdo zkusenosti ze jim to vydrzelo? Koukala jsem se na tu kovanou klikovku to uz je kvalitnejsi a melo by vydrzet oproti odlitku. Nema s tim nekdo zkusenosti?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 zář 2019 12:52
od eliott
Co je to zase za nesmysly, s tou klikou??? Kovaná klika je tam z výroby a ani ta z vrakáče ve Smrku neumí běžet do zatáčky, ale evidentně je to potřeba psát v každém třetím příspěvku... Nový spodek motoru je stejně spolehlivý, jako celý nový motor, zajímalo by mne, kdo to zpochybňuje, zřejmě nějaký autorizovaný servis, co neumí ani přestrojit motor.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 zář 2019 12:56
od Kokesek
[emoji85]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 zář 2019 12:58
od eliott
Kokesek píše: 24 zář 2019 12:56 [emoji85]


Sent from my iPhone using Tapatalk
To by tě trefilo, co?? Pořád dokola to samé, stačí do inzerátu napsat kravinu a spousta lidí na to skočí...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 zář 2019 13:17
od MadTom
To ale znamená, že je ten inzerát napsaný dobře. A přece všechno co je na internetu je pravda. :hmm:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 zář 2019 17:36
od Val
MadTom píše: 24 zář 2019 13:17 To ale znamená, že je ten inzerát napsaný dobře. A přece všechno co je na internetu je pravda. :hmm:
Ostava len cakat ze niekto si zalozi biznis na klukach s prisadou kolagenu, ta by tieto problemy vyriesila raz a navzdy :tmi
Sorry

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 zář 2019 18:30
od majer1
Důležité bude do oleje dát jako aditiva geladrink a všecko bude cajk, elliot to schválně zamlcuje aby měl kšefty :rofl

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 zář 2019 10:20
od langis
Myslíte, že D5 3,0 SDV6 s těma 225 KW, bude stejnej průser? Díky

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 zář 2019 11:56
od Badus
Dyt je to furt stejnej blok ne? Nebo se mylim?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 zář 2019 19:31
od Kokesek
Stejny s elektronicky rizenym regulatorem tlaku oleje. Tzv. 306dt generace II


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 zář 2019 20:40
od Honza21
Tak jestli tam je elektronika, případně kdyby tam byl nějaký IT modul, pak se už blok nebude kroutit a ložiska a klika budou OK.