Stránka 31 z 47
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 11 pro 2010 20:53
od eliott
Allik píše:, je to S2A
A co ta nádrž vzadu?
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 11 pro 2010 20:54
od Allik
snadna napoveda, ze jde o S2A, je ze to nema plochy panty u dveri a na blatniku neni nadech topeni a ze nejde o S2 ale S2A, ze ma uz svetla v blatnicich, vevnitr to pak poznas podle palubky uprostred, zavirani oken neni na plastovy jezdce apod, ale podle fotky staci vzdycky juknout na panty a vis ktera bije, protoze sem se setkal se svycarskou policejni verzi S3 z roku 73, ktera ma nezavisly topeni a nema diry v blatnicich
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 11 pro 2010 20:59
od Allik
eliott píše:Allik píše:, je to S2A
A co ta nádrž vzadu?
podle blatniku to vypada na vojenskou variantu, protoze ty kapsy v boku maj britsky armadni upravy a nadrze vzadu sem takle videl u tzv. CL specifikace, i ty svetylka jsou dost atypicky, je to urcite zakazkova vyroba, nic typizovanyho, tipuju to na posledni rocniky S2A v 70.letech
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 11 pro 2010 21:07
od VencaZE
No mi to připadá, že má palubku všude, tak nevim.. (sorry, zmenšoval jsem tu fotku).

- xf15981.jpg (78.31 KiB) Zobrazeno 3708 x
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 11 pro 2010 21:12
od Allik
tak to je bomba, to sem jeste nevidel, kazdopadne, dle interieru jasny S2A, ale fakt zajimava, mozna by pro nekoho stala za hrich
Edit: ted sem si uvedomil, ze to je pravostranny, takze tutove to ma nejakou vojenskou krev, minimalne ty zadni blatniky
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 12 pro 2010 15:42
od VencaZE
Tady je ještě fotka L boku, kde je vidět víčko nějaký nádrže a vzadu odvětrání. Zajímavý bylo, že má docela popraskaný gumy, a k tomu nový výfuk. Uvnitř v nákladovém prostoru je nějaká plechová bedna, kdysi možná v barvě auta. Pod autem, na pravé straně na rámu je taky přišroubovaný nějaky kastlík, bůh ví na co. Plus asi palivový kohout u pravého zadního kola, teď odpojený. Stojí v D-66424, Homburg, takže je to bohužel trochu z ruky. Kdyby měl ale někdo zájem, dodám přesnou adresu

.

- L bok.jpg (119.25 KiB) Zobrazeno 3614 x
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 21 pro 2010 23:49
od land_over
zdravim vsechny...
dovolim si odbocit tady od unikatni S2A...
...a vratit se o nekolik prispevku nazpet k prednimu diferencialu....chystam se menit to tesneni - pinion seal, tak jsem vsemozne studoval, co jen se mi dostalo do ruky...ale nez tnout do zivyho, tak se radsi ujistim, ze jsem postupum rozumnel spravne a neni v tom nejaky zadrhel...
kdyz to rozebiram, tak 1) sundam hridel pres ty 4 srouby.... odhali se centralni sroub, ktery je dotazeny velmi silne... a ted:
jestli jsem to dobre pochopil, tak u SIII neni potreba si matku a ostatni dily znacit barvou, abych je dal na uplne presne pozice, nutne je jen dodrezt utahovaci moment dle manualu kdyz to skladam zpet(proste to zpet dotahnout na fest) ?
diky vsem za postrehy
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 23 pro 2010 09:49
od Allik
neni potreba si znacit Rover diferaky, u Salisbury je to kvuli distancni podlozce, coz ale neni tvuj pripad, protoze predni sou vzdycky Rover typ, i u vojenskejch 109, v podstate je to rozebrani jak pises, nezapomen to poradne vycisti, namazat - i gufero, aby se pri montazi neposkodilo a slo tam lehce, pouzij silikonovou vazelinu, nebo hustej silikonovej olej, zkratka lubrikant na plast a gumu
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 23 pro 2010 21:28
od land_over
jasny...diky...
jeste dotaz k te centralni matce...predpokladam, ze si zvednu jedno kolo a podlozim napravu, aby se mohlo volne protacet...pak ale potrebuju nejak pridrzet tu prirubu, jinak budu otacet celym ustrojim a kolem, ne? staci si na to udelat nejakou tyc s dvema sroubama, kterou budu pacit proti, nebo to chce nejaky jiny pristupy? Vsude pisou, ze na povoleni ty matky jsou potreba velmi dlouhe paky, aby povolila...tak chci radsi predem vedet, co vse si mam nachystat, at to neni napul rozebrany a ja budu pobihat po okoli a hledat nejakej nastroj ...
moc diky za polopaticke odpovedi...a krasne svatky vsem nadsencum...
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 23 pro 2010 21:55
od Allik
kdyz nebudes zvedat kolo, tak u Rover staci vetsinou samotny odpor diferaku, ta matka ma zavlacku a system jako naboje resp. poloosa na 88 modelu, takze se dotahuje zhruba stejne jako tohle, pro tu Salisbury je i specialni nastroj, kterym se chytis dve diry v lajne a mas to jako protipaku, nejlip se tohle dela na kanalu, nebo na zvedaku, pak se do toho muzes povesit, na zemi to bude asi slozitejsi, rozhodne poradnou golu a trubku k ni pro jistotu, ale uvidis sam, porad to neni Salisburka, kazdopadne to nelamej pres koleno a nerumpluj s tim a kdyztak si ten pripravek na protipaku udelej, me to v servisu povolili bez nej, ale bude to kus od kusu
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 24 pro 2010 10:04
od land_over
parada...moc diky
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 25 led 2011 19:33
od bobes
Tak jsem se konečně dostal k běžným servisním úkonům jako vyčíštění karburátoru, seřízení předstihu a ventilů. Mám sice dílenskou příručku od Haynese a motoristický slovník, ale přeci jenom potřebuji pár rad.
Rozměry startovací kliky
Dále radu ohledně seřizování karburátoru Solex. Jsou tam dva šroubky na bohatost směsi jeden s pružinkou na klíč a druhý s Okroužkem na šroubovák. Jestli jsem to dobře pochopil, ten s pružinkou je na bohatost směsi při volnoběhu? Druhý bude asi na CO2 při emisích? Jaké je jejich základní nastavení? Nastavil jsem je 360 stupňu od dorazu a ať přitahuji nebo povoluji nedaří se mi rovnoměrné volnoběžné otáčky. Motor na volnoběh pořád trochu houpe. Jako kdyby šel na pár vteřin na 3 - 3,5 válce, pak zas jde normálně .Přechod a normální režim je bez problémů. V principu hodně podobný karbec měla třeba stará octávka nebo Škoda 1000 MB a ten vždy nastavím bez problémů.
Dále volnoběžná tryska je to ta šikmo vrtaná vedle difuzoru pod víčkem karburátoru?
Předstih mám nastavený, rozdělovač, kabely a svíčky jsou nové.
Předem dík za odpovědi.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 25 led 2011 20:41
od Allik
tady je presne popsany navod na Solex:
http://www.ehow.com/how_5438536_adjust- ... rover.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jinak kliku ti muzu postoupit novou, objednam si jinou

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 30 led 2011 12:42
od bobes
Těch návodů mám asi 5, ale z žádného jsem tu informaci co potřebuji nevyčetl. Rorměry kliky už jsem našel v tématu na 2. stránce. Mám doma několik klik z různých aut, tak je poměřím a pokud by se dala lehce přizpůsobit tak to udělám. Pokud ne vezmu ji od tebe.Co bude stát?
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 úno 2011 12:52
od Allik
klika vychazi neco kolem 500 kc, co sem jeste jednou studoval ten manual, tak tam neni uplne presne dan pocet otacek, ale steluje se to v podstate na zmeny otacek a podle ucha -
1)steluje se jen z boku sroubama na tele, blize pace plynoveho pedalu je bohatost smesy, u tepelneho stitu je pro volnobeh
2)sroub smesy - po smeru hodinek snizuje otacky, protismeru zvysuje. Vytoc sroub tak aby si dosahnul maximalnich otacek a uz se nezvysovaly.
3)Vrat se sroubem az do okamziku, kdy zacnou otacky padat. To je bod nula a od nej otoc o pul otacky a v protismeru a nech tak.
4)druhym sroubem dosteluj volnobeh na pozadovany otacky na ucho...700 ot/min
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 04 úno 2011 14:06
od bobes
Jo to funguje. Už to přede jako kočka. Měl jsem tam ještě chybičku v seřízení rozdělovače, ale teď jsem konečně s chodem motoru spokojený. Chytá to bez plynu i na volnoběh na cvrnknutí Co tam prosím tě píšou o nastavení škrtící klapky. Nepatrně jsem jí pootevřel aby to drželo volnoběh i se sytičem. Jinak co jsem koukal do těch mých knih, tak mám trochu jiné provedení Solexu než je tam uváděn u SIII. Ten můj nemá klasický okruh sytiče, ale jen klapku. Taky má elektromagnetický ventil, který uzavírá volnoběžný okruh při vypnutí klíčku. Dík za odpověď
Omlouvám se za rozmazané fotky, ale lepší nemám.

- landík 021.jpg (167.47 KiB) Zobrazeno 2974 x

- landík 024.jpg (146.47 KiB) Zobrazeno 2974 x
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 04 úno 2011 16:42
od Allik
to bude nejaky pozdejsi provedeni, mozna jen pro urcitej segment trhu, to samy provedeni s elektromagnetickou jehlou ma totiz taky ta belgicka 4x2, o skrtici klapce se tady v tom zdroji nezminujou...chtelo by to jeste nejakou hlavu, protoze ja sem doma spis u dieselu

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 10 úno 2011 12:12
od bobes
Ještě dotaz ohledně ručního plynu na SIII. Na té první fotce je vidět prodloužení osičky škrtící klapky a nějaký držáček na sběrném potrubí. Nic víc mi tam nezbylo. Pochází to z ručního plynu nebo ne? Jak vypadá ruční plyn v kabině?
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 10 úno 2011 12:32
od Allik
rucni plyn v kabine vypada takto, snad to je dostatecne videt, je to napojeny pres system pak a tahel nahoru k tyci plynu, tohle vypada jak relikt od sytice spis, protoze rucni plyn je spojen s pedalem a proto musi byt napojene na klasicky vyusteni ovladani, nejde nikde bokem
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 13 úno 2011 17:41
od cyril
Jak jsem slíbil, zde fotky uchycení pásů a trocha interieru. Dnes jsme byli s malou trochu provětrat dědka, tak jsem pořídil pár snímků.