Stránka 37 z 48
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 31 led 2017 22:22
od Peetan
Mám pružiny.
Na druhý dvojce mám na předku právě terru a není to myslím žádná hitparáda, tak bych mrknul jinam. Vzadu měchy s podložkama, takže těžko porovnávat.
Do podložek pod pružiny se mi moc nechce jít. Bude to mít menší chod než s pružinama +50. a hlavně bych chtěl tvrdší. zapřáhnu prázdnej dvouosák a auto už sedne. Na to nejsem z měchů zvyklej.

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 01 úno 2017 11:34
od Hubert
peti78 píše: 31 led 2017 12:24
tak se taky připojím je lepší dát podložky pod nebo nad pružiny
Podložky je lepší dát nad pružiny. Tlumiče nemusí tlumit navíc váhu podložek. Ale je to zase více vidět.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 01 úno 2017 11:46
od Hubert
Mám osobně péra Britpart už 7 let a spokojenost. Vůbec nereznou sedly minimálně. Na předku mám +4cm a 50kg DA4199 (číslo na DII) na zadku +5cm a 200kg DA4205. +100kg bylo dost na standart ale jak jsem naložil auto na expedici tak to bylo málo. Mám sice DI ale na toto se ty auta moc neliší. Navíc budeš potřebovat podložit jeden příčník pod autem aby o něj neškrtal kardan.
U tlumičů je to hodně o ceně. Podle mě rozumné tlumiče pod 1500 Kč nekoupíš. Doporučuji: Koni Heavy Track PLUS 2 INCH mají nastavitelné tlumení. Jezdil na nich kámoš a spokojenost.
přední
http://www.paddockspares.com/82-2568-fr ... -inch.html
zadní
http://www.paddockspares.com/82-2569-re ... -inch.html
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 01 úno 2017 15:52
od visby
Hubert píše: 01 úno 2017 11:34
Podložky je lepší dát nad pružiny. Tlumiče nemusí tlumit navíc váhu podložek. Ale je to zase více vidět.
ja by som sa bal, ze tie podlozky pri krizeni vypadnu, hlavne na zadnej naprave. zopar krat mi tam uz vyskocila pruzina...
ad pruziny: mne britpart vydrzali 6 rokov, zacala z nich opadavat farba a miestami chybal aj material. ale myslim, ze by vydrzali este nejaky rok, len som mal potrebu si nieco kupit;-) podla mna je to velmi dobra kupa. teraz mam OME, su podstatne tvrdsie.
ad tlmice: prekvapivo dlho mi vydrzali britpart cellular dynamics, mal som prevarene oka z defendra +2". koni su tiez dobre, ale kvalita poslednych serii je pochybna a pri nastavovani sa lubia uvolnit.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 01 úno 2017 22:23
od vasek72
visby píše: 01 úno 2017 15:52
Hubert píše: 01 úno 2017 11:34
Podložky je lepší dát nad pružiny. Tlumiče nemusí tlumit navíc váhu podložek. Ale je to zase více vidět.
ja by som sa bal, ze tie podlozky pri krizeni vypadnu, hlavne na zadnej naprave. zopar krat mi tam uz vyskocila pruzina...
ad pruziny: mne britpart vydrzali 6 rokov, zacala z nich opadavat farba a miestami chybal aj material. ale myslim, ze by vydrzali este nejaky rok, len som mal potrebu si nieco kupit;-) podla mna je to velmi dobra kupa. teraz mam OME, su podstatne tvrdsie.
ad tlmice: prekvapivo dlho mi vydrzali britpart cellular dynamics, mal som prevarene oka z defendra +2". koni su tiez dobre, ale kvalita poslednych serii je pochybna a pri nastavovani sa lubia uvolnit.
Já mám pružiny od britpartu +2" a podložky 5cm ze silonu nad perama. Aby nevypadávaly je potřeba dobře měřit a už je potom jedno, jestli jsou dole nebo nahoře. Je třeba na podložkách mít dobře udělaný osazení a hlavně se nespoléhat na to, že sada od britbartu bude dobře změřená.. Resp. 2" tlumiče + 2" pera mi na zadku nevycházely.. při křížení mi vypadávala pružina. Teď mám na zadku tlumiče 2" celular taky z defa a s tou podložkou to vychází při vyvěšení akorát. Na předku jsem musel snížit ty domečky na tlumič aby to taky fungovalo dobře.. aby to nevypadávalo ale na druhou stranu aby nezůstávala pružina zbytečně zmáčklá při vytaženym tlumiči
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 31 bře 2017 21:09
od masar
Přidal bych pro info a zároveň jako varování, takhe vypadají tlumiče Terrafirma přesně po 3 letech. Sháním teď adekvtání náhradu, kdyby měl někdo tip na auto s 2" liftem a zatížením cca 100 - 150 kg
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 31 bře 2017 21:15
od visby
masar píše: 31 bře 2017 21:09
Přidal bych pro info a zároveň jako varování, takhe vypadají tlumiče Terrafirma přesně po 3 letech. Sháním teď adekvtání náhradu, kdyby měl někdo tip na auto s 2" liftem a zatížením cca 100 - 150 kg
to je masaker! kukni tie cellulary od shitpart...
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 31 bře 2017 23:09
od hifi
cellular na D2 neni, len super gas
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 01 dub 2017 10:01
od Land Jirka
Z těch levnějších liftových nejsou špatné Britpart Super Gaz ...
Terrafirma All Terrain, tak ty už po neustálých stížnostech od zákazníků (ulomené oka, vytečené a rezavé po jedné zimě) nemontujem.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 01 dub 2017 17:27
od MadTom
Tak nevím, jestli se ty TF tak pokazily, ale měl jsem je na autě 4 roky a byly jenom lehce orezlé. Měnil jsem je za HPčka protože naložené, nebo spíš přeložené auto nezvládali, hlavně na zadní nápravě. Slušně fungovaly tak 10 000km, což je u mě zhruba rok, pak už bylo poznat, že to není ono. A následně i jeden přední v Albánii vytekl.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 02 dub 2017 23:09
od vladob8
Mam 4.rok Britpart Super Gaz a spokojnost.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 04 dub 2017 22:59
od vasek72
hifi píše: 31 bře 2017 23:09
cellular na D2 neni, len super gas
já je tam dával.. jen jsem navařil očka.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 05 dub 2017 08:15
od masar
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 05 dub 2017 09:29
od Land Jirka
Britpart Cellular Dynamic +2 palce se na DII nevyrábějí

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 09 kvě 2017 16:29
od masar
Tak tlumiče objednány z Paddocku byly za týden u mě a už jsou na autě, přední i zadní přímo pro D2

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 10 kvě 2017 16:16
od vladob8
Tie su ale bez liftu, či?
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 10 kvě 2017 23:31
od JirkaR
po nedavnem ohnuti a naslednem vytrhnuti zadniho stabilizatoru, bych se zeptal na jednu otazku. Pri zvednuti +5cm je treba prodlouzit i stabilizatory o +5cm nebo se pletu? a je to podobne jako u cidla dofoukani mechu? predni jsem nastavil o +5 a vse je vporadku u zadniho +5 jsem ho ohnul a pak vyskubnul.. diky za osvetleni. Jeste dodam ze je to s ACE. diky
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 11 kvě 2017 06:49
od Land Jirka
JirkaR píše: 10 kvě 2017 23:31
po nedavnem ohnuti a naslednem vytrhnuti zadniho stabilizatoru, bych se zeptal na jednu otazku. Pri zvednuti +5cm je treba prodlouzit i stabilizatory o +5cm nebo se pletu? a je to podobne jako u cidla dofoukani mechu? predni jsem nastavil o +5 a vse je vporadku u zadniho +5 jsem ho ohnul a pak vyskubnul.. diky za osvetleni. Jeste dodam ze je to s ACE. diky
Při zvednutí auta o 5cm není až tak nutné prodlužovat tyčky od stabíků a když už prodlužuješ, tak určitě ne o 5cm max 3cm.
Stabíky chodí na jinak dlouhé páce a mají o dost kratší chod než náprava...
U výškového čidla měchů je to podobné.
Čidlo je v půlce ramena, které drží nápravu a tím pádem se na zvednutí o 5cm prodlužuje kolem 3cm.
Vše jde i krásně spočítat. Délka ramena nápravy, délka pružiny na autě a zdvih ti utvoří trojúhelník,
trocha geometrie a hned máš o prodloužení komponentů při liftu jasno

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 11 kvě 2017 07:54
od MadTom
Přesně jak píše Jirka, dá se to spočítat. Když jsem D2 zvednul o těch zhruba 5cm a dal tlumiče s delším chodem, tak výsledkem bylo opakované vytržení (vypáčení) horního kulového čepu tyčky stabilizátoru na zadní nápravě. Poprvé v terénu, tam jsem si myslel, že je to kvůli rychlejší jízdě. vyměnil jsme tyčky, dal delší a znovu jsem to utrhnul v Rumunsku, kdy jsem téměř krokem projížděl šikmo žlábek mezi silnicí a polní cestou. Výsledek jsou tyčky z Jeepa, které mají dole kulový čep a nahoře silentblok nalisovaný v oku s dírou skrz. Ke stabilizátoru mám přišroubované U vyříznuté z kusu ocelového jeklu, protože 5mm silné železo jsem neměl jak ohýbat. Od té doby mám klid, tyčky se netrhají.
Když jsem to zkoušel, tak ať jsem laboroval s délkou tyček jak jsem chtěl, tak prostě kvůli většímu rozsahu chodu nápravy, díky delším tlumičům, se ten horní kulák měl vždy snahu páčit ven. Možná by se dala najít nějaká vhodná délka, ale HD tyčky z Jeepa vyšly cenově podobně, jako slušné tyčky od LR a životnost je zatím 4 roky.
Původní nápad není můj, ale od Patrika ze Slovenska.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 11 kvě 2017 12:59
od JirkaR
MadTom píše: 11 kvě 2017 07:54
Přesně jak píše Jirka, dá se to spočítat. Když jsem D2 zvednul o těch zhruba 5cm a dal tlumiče s delším chodem, tak výsledkem bylo opakované vytržení (vypáčení) horního kulového čepu tyčky stabilizátoru na zadní nápravě. Poprvé v terénu, tam jsem si myslel, že je to kvůli rychlejší jízdě. vyměnil jsme tyčky, dal delší a znovu jsem to utrhnul v Rumunsku, kdy jsem téměř krokem projížděl šikmo žlábek mezi silnicí a polní cestou. Výsledek jsou tyčky z Jeepa, které mají dole kulový čep a nahoře silentblok nalisovaný v oku s dírou skrz. Ke stabilizátoru mám přišroubované U vyříznuté z kusu ocelového jeklu, protože 5mm silné železo jsem neměl jak ohýbat. Od té doby mám klid, tyčky se netrhají.
Když jsem to zkoušel, tak ať jsem laboroval s délkou tyček jak jsem chtěl, tak prostě kvůli většímu rozsahu chodu nápravy, díky delším tlumičům, se ten horní kulák měl vždy snahu páčit ven. Možná by se dala najít nějaká vhodná délka, ale HD tyčky z Jeepa vyšly cenově podobně, jako slušné tyčky od LR a životnost je zatím 4 roky.
Původní nápad není můj, ale od Patrika ze Slovenska.
ano našel jsem tve řešení. Jen jsem nevěděl délku těch stabilizátoru. Ted už vím. Díky moc za pro mě cené informace. S tím čidlem to mám ok zvihal jsem ho o cca 2,5cm plus běhání s metrem a vše jak má byt. Ještě jednou děkuji moc