Stránka 37 z 67

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 25 srp 2011 12:06
od macejky1
MadTom píše:Pokud se tam ten prach nebo kamínky dostane, funguje to jako brusná pasta - odře to lak na karoserii a ta pak rezne. Případně to vzít plošně nějakým tmelem (polyuretanovým) a tím to zároveň přilepit, zaplnit mezeru a utěsnit zhora.

Přesně tak.
Tagr šel pak s celým autem na lak takže jsme to řešily nalepením pevného gumového pásku v místě styku (chemopren extrem ) s tím, že před lakem se ještě vytmelí celá ta přechodová hrana mezi karoserií a prahem. Zároveň se tím měl schovat i ten přechodový zub. Ale kdyby auto nešlo na lak tak by se to určitě dalo vyřešit třeba i černým ( Tagr má černý auto ) silikonem apod.

U tebe ten zub nebude tak velký protože to máš udělaný jako člověk z 3mm plechu. A ne jako tagr s balistickou odolností B4 :D

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 25 srp 2011 14:59
od tagr
Jinak ten plech na prazích je u free hliník ak to nerezne, ale guma je sichr :D

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 25 srp 2011 15:01
od MadTom
Hliník sice nerezne, ale koroduje taky. Akorát to není červené, ale bílé. Bohužel.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 25 srp 2011 15:03
od tagr
:ty jeden...: jasně , ale guma a je klid :D

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 25 srp 2011 15:05
od macejky1
MadTom píše:Hliník sice nerezne, ale koroduje taky. Akorát to není červené, ale bílé. Bohužel.

Máš recht předsedo :D

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 25 srp 2011 15:47
od PatrikM
:idea: No s tou gumou máte pravdu a celkom pekne to aj ukáže na tych prahoch ,lenže najprv ma čaká ich dopasovanie kladivom, navarenie výstuh , pripraviť si systém upevnenia na auto a potom sa dostanem k povrchovým upravam a estetickej stránke prahov :beer :beer :dance

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 08 zář 2011 15:24
od sas
zdar
chlapi mam dotaz,nekteri uz maji zkusenosti s demontazi tlumicu pro zvednuti free,ja ho nechci zvednout ,ale vypada to ze mi odeslo horni ulozeni na pred. tlumicich,musi se demontovat celej tlumic?pripadne jak postupovat,budu muset mit pripravek na stahnuti pruzin?pripadne kde sehnat za rozumny peniz to ulozeni .dik

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 06:31
od cesta
Co Ti to dělá? Že si myslíš, že odešlo to horní uložení.Tam toho dohromady nic moc není a nemá na tom co odejít, viz. výkres. Já měnil všechny tlumiče, taky jsem uvažoval, že koupím ty horní ložiska, ale jsou rozebiratelné daj se vyčistit, namazat a pak je tam jen ta horní miska s těmi 3 šrouby. Jinak na rozebrání potřebuješ stahovák, na stažení pružin.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 10:05
od sas
zdar a dik
no kdyz sem free koupil tak melo sjetou p. predni gumu pac manik nestacil vymenit lozisko co bylo v pr...,vymenil sem lozisko,a zjistil ze sou uz i kulovy cepy v pr...,tak sem je vymenil + silenbloky na stabbilizacni tyci,silenbloky v ramenach se nehnou,jinak pri prejizdeni nerovnosti to klepe :?: tak uz zbyvaji ty ulozeni tlumicu nebo silenbloky na motoru

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 10:58
od cesta
A ty stabilizační tyčky s kloubama??č.12??jsou ok??o těch nepíšeš .

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 11:19
od sas
ty sem taky zkousel vule cca 0,5mm,podle toho klepani bych to videl na vetsi vuli

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 12:15
od dzordzi
sas píše:ty sem taky zkousel vule cca 0,5mm,podle toho klepani bych to videl na vetsi vuli
Tak pozor na to!!!! - mne to klepalo jak hovado a to tam nebola skoro vobec znatelná vôla. po výmene neklepoce už nič

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 12:25
od cesta
No mě to taky někde klepe,ale zatím to neřeším,Safraporte se mě zdá tu někde psal, že ty tyčky vyhodil a má klid. Nezdá se mi, že by to mělo být v tom horním uložení, celé je to napružené velkou silou přes tu pružinu, tak jedině snad jen povolené ty 3 šrouby,ale to je taky málo pravděpodobné.No zkus a dej vědět.Ahoj

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 13:34
od sas
no tak jsem se sel na to mrknout a zjistil sem ze stabilizacni tyc mi zrejme chyta o lev. pred tlumic,pravej se nedotyka,jak je to mozny :?: davam foto pro lepsi vysvetleni,du to projet a uvidim,podotykam ze stabilizacni torzni tyci sem silenbloky menil

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 13:42
od macejky1
To je jednoduchý. buď jsi tam dal špatný silentbloky ( jsou dvě velikosti podle roku výroby - průměr tuším 21mm nebo 22mm ) a nebo jsi to blbě namontoval. Nedal jsi stabilizační tyč přesně doprostřed.

Jo a ty stabilizační tyčky bych vyměnil taky jestli jsi to ještě neudělal. Ta vůle co píšeš to už je fakt hodně a určitě ti budou taky klepat.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 14:14
od sas
jj,ta stabilizacni tyc mi pripada ze je sibnuta bokem ale daval sem to podle predesleho umistneni,ale to tam byly silenbloky v prde..,kdyz ji skusim vycentrovat tak to drzi ty silenbloky aby se nehla do strany :?:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 14:26
od macejky1
řekl bych, že na té druhé fotce je docela pěkně vydět, že je posunutá o cca cenťák doprava.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 14:48
od sas
kdyz ji posunu zustane uz tak,aby se nehnula nazpet :?:

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 15:21
od macejky1
sas píše:kdyz ji posunu zustane uz tak,aby se nehnula nazpet :?:
Měla by :D
To záleží na tom jestli sis náhodou nekoupil na menší tyč větší silentbloky. Jak jsem už psal jsou dva druhy podle roku výroby a liší se průměrově o jeden milimetr.

Myslím že do roku 2000 měly průměr 20mm a od roku 2000 už 21mm. Zkus si to vyhledat na netu v náhradních dílech.

Re: Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu

Napsal: 09 zář 2011 16:07
od PatrikM
Nazdar , chcem sa informovať ohladne odklonu po zvednutí free.. dnes som si všimol že sa mi viac odiera vonkajšia strana pneu kolesa sa ešte trochu zbiehaju (ako na V3S) lenže som si to nejako nevšimol , podložky mám 5cm podla nákresu čo sem pridal macejky1 , a odkloňavacie šrouby originál kupene lenže mne by sa sa to ešte zišlo upraviť ale odklonovací šroub je naplno , neviem či ešte nejaký doplnok sa robí ale zišlo by sa urobiť nejaká elipsa v tlmiči tam kde ide excenter takže neviem musím to riešiť prosím poradte
PATO