Stránka 38 z 63

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2020 13:51
od marianh
A je to nevyhnutne podvod?
Ako moze byt ale mozeme o tom iba spekulovat.
Lebo ak sa iba dohodol s nejakym LR servisom ze mu daju motor za nakupnu cenu tak to podvod nie je.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2020 14:18
od mato_srubka
No mne to nepride ako nakupna cena ale ako odmena pre chlapa, čo zariadi, aby to bolo spísané ako závada v rámci záruky na nejaké auto. Vyššie už boli spomínané sumy za motory a boli teda výrazne vyššie.

Veď žiadne zadarmo neexistuje. Nikto nerobí zadarmo a ak hej, veľmi rád ho uvítam na stavbe môjho domu. Roboty zadarmo mám dosť 😁.

Keby v mojej firme baby predávali tovar za nákup, tak letia. Nemyslím si že v dnešnej dobe niekto niekomu dá niečo za nákup. O zľave sa dá vždy baviť, ale zadara to nerobí nik.

EDIT: Záleží čo bude na faktúre. Ale akonahle sa bavíme o tom, že 5% z DPH dostane ten a ten, tak niekto asi nevie, ako funguje DPH alebo to vie až veľmi dobre...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2020 15:06
od Wobl
Kokesku hod sem zase nejakou fotku praskly kliky at to prerusis. Nikdo nic nevi, ale konspiracnich teorii je spousta...:)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2020 15:11
od Kokesek
Klik uz bylo dost. Tady mame jeden blok tdv6 kde sem nechal udelat vyvlozkovani valcu na nulovej rozmer.
Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2020 15:18
od eliott
Já odvezl minulý týden 3 motory do šrotu, jeden neměl kliku ani prasklou.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2020 15:34
od Badus
Propet píše:Omlouvám se za reakci mimo téma, ale opravdu je normální dopustit se podvodu a veřejně se tím pochlubit?
Asi jsem staromódní, ale nechápu to.
Taky jsem staromodni, ale priznavam, ze asi vim kolik staromodnosti by mi zustalo, kdybych byl postaven pred rozhodnuti, jestli si koupit novej motor za 160tis nebo starej repasovanej motor za 200tis.. toz tak...ale to at si kazdej prizna nebo neprizna sam.

A teda mimo to. Pokud bych tu sanci mel, tak tuto konkretni tovarnu bych s chuti ojebal na jakoukoli zaruku na kohokoli jineho. Protoze pokud nekdo bezostysne vyrabi motor s vadou uz 16 let, a mezitim ten "nahradni dil" zdrazi o 300%, tak jsou to daleko vetsi svine, nez nejaky servis, ktery je s pomoci zakaznika ojebe o motor, ktery pak proda dal...

Zprerazet pazoury by zaslouzili ti, co ten motor stale do tech novych aut davaji...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2020 16:15
od Mira 101
Bohužel souhlas,to už tady dlouho nezaznělo,ale at je z anglie,nebo odsud,at za 16O nebo 260 je to bohužel ten naprosto stejný kopáč který v tom autě zařval,a to je na tom to nejsmutnější,po těch letech.........kluci zdar.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2020 16:23
od Kokesek
eliott píše:Já odvezl minulý týden 3 motory do šrotu, jeden neměl kliku ani prasklou.
Aspon vidim jaky si kamarad. Jeste ze si mi je nedal. A ulehcil si me zivot.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2020 16:55
od Badus
Mira 101 píše:Bohužel souhlas,to už tady dlouho nezaznělo,ale at je z anglie,nebo odsud,at za 16O nebo 260 je to bohužel ten naprosto stejný kopáč který v tom autě zařval,a to je na tom to nejsmutnější,po těch letech.........kluci zdar.
Nicmene stejne jsou to bozi auta [emoji6]
A abych to odlehcil...treba muj kolega v praci uz zadrel druhou Toyotu...a to je servisuje jak ma. A ted po te druhe prisel s tim, ze moje 2x D3 a 2xD4 najely dohromady asi 400tis km a nic a to nebyly novy. Jeho LC120 a LC200 dohromady asi 300tis, dva motory v haji a k tomu ztrata na cene, pac je bral vzdy nove. No a spocital, ze abysme si byli kvit, musel bych ted zadrit obe D4 asi 4x. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
...to jen aby rec nestala. [emoji6]

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2020 19:21
od Dědek
Kamarád má v servisu už druhýho novýho Forda transita s potkanym motorem (přetržený rozv. řetěz)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 20 úno 2020 13:28
od Vsivak
Hledám člena z Brna co mi volal před týdnem že má nějaké díly na motor do Discovery 4. Najdeš se?Já blb jsem si na tebe neuložil tel a zítra jede kolega do Brna tak by to vyzvedl.Diky

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 20 úno 2020 21:48
od Rover
Dědek píše: 17 úno 2020 19:21 Kamarád má v servisu už druhýho novýho Forda transita s potkanym motorem (přetržený rozv. řetěz)
Úplně totální offtopic, paní Roverová má Kia Ceed 2013 1.4 benzín a má najeto 556 000km, auto jezdí bez poruchy cestou necestou po stájích, ve 420 000km odešel alternátor (nedobijel), v 500 000 km se měnil preventivně rozvodový řetěz, kterému nic nebylo, jinak to furt jezdí se spotřebou kolem 6l/100km. Divná doba co? Auta co by měli být "srač.." fungují a ty prémiové moc ne... Sám nevím co si o tom mám myslet...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 20 úno 2020 22:30
od marianh
Mozno "premiove" coraz viac znamena viac elektroniky na palubovke, connect-XYZ a luxusnejsie potahy a nie zase az tak moc dobry motor & co.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 20 úno 2020 23:05
od mato_srubka
Inžinieri určite nechcu navrhovať zlé autá.
Problém je v tom, že finálne rozhodnutie už nerobia oni, ako to bolo v minulosti, ale baby z nákupu.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 úno 2020 07:16
od habakuk
Prémiová auto byla vždycky tak trochu sráči. Byla to daň za pokrokové technologie které byly v autě nasazeny. Problém je když prémiový výrobce nechce zvládnout výrobu průměrného Dieslu. Toto je smutné.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 úno 2020 08:09
od Vsivak
Tak po včerejší návštěvě v LR se mi dostalo dalších informací.Slozil jsem zálohu 100 000kc na nový motor.Objednavat se bude 3.3 kvůli velké objednávce ( dalšího motoru a XXX dalších dílů) Žádný podvod to není.Vse mi bylo vysvětleno ohledně ceny,záruky a vrácení starého motoru.
Finální cena pro mě 167700kc s nějakéma dalšíma hovadinama co jsou k tomu potřeba kvůli modifikaci motoru.Ted mám zalohovou fakturu na díl a po dodání motoru a zbytku peněz dostanu klasickou fakturu.Fotku vám sem pak rád hodím :-)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 úno 2020 08:37
od xxx
:yes
jsem zvědavý

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 úno 2020 08:49
od MadTom
Děkujeme za informaci, kdyby to bylo v jiném tématu, tak budu přát, aby to nikdo jiný nepotřeboval.
Tady bych se zeptal na jednu věc - záruka - nemají tam náhodou něco takového, že motor musí namontovat autorizovaný servis, nebo jiné omezení? Docela bych to očekával.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 úno 2020 09:05
od Vsivak
Muze ho namontovat jakýkoliv servis.Pokud se stane že motor se zničí tím že třeba praskne klika, spadne ventil atd tak to jde za LR s tím že přístaviš celé auto a oni vymění motor na záruku a platí i práci Pokud třeba propalis píst s tím že protekl vstřik tak máš smolika.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 úno 2020 12:02
od Kokesek
Jake je cislo dilu? Za tu cenu ocekavam polomotor.


Sent from my iPhone using Tapatalk