Stránka 39 z 63
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 13:43
od marianh
Pekna cena, obzvlast ked to je s fakturou.
To by sa clovek hned menej bal kedy to pride keby to bola cena "pre vsetkych".
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 14:35
od pojir
Vsivak píše: 21 úno 2020 09:05
Pokud se stane že motor se zničí tím že třeba praskne klika, spadne ventil atd tak to jde za LR s tím že přístaviš celé auto a oni vymění motor na záruku a platí i práci Pokud třeba propalis píst s tím že protekl vstřik tak máš smolika.
Ja teda z tohohle chapu, ze na vstriky (a problemy jimi zpusobene) zaruka neni, protoze ty nejsou soucasti. A nejsou soucasti, protoze je to jen polomotor...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 14:47
od Vsivak
Ty vstriky byl příklad

Už jsem psal že ten motor přijde spodek,makovice, víka, rozvody.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 15:45
od eliott
Ten motor umí zabít i regenerace DPF.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 19:09
od Michal21
To jsou pekny kecy tohle. Nikdy nedokazes zes to dobre namontoval ani kdyby ti to delal panbuh. Pri eventualnim problemu by to byl spor nejmene na 5 let se soubojem znaleckych posudku.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 19:38
od kaligula
Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 20:23
od Vladicek
kaligula píše: 21 úno 2020 19:38
Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
A jakým autem bys jezdil kdyby Ti D3 klekla? To je pro mě otázka... Já jsem si koupil zase D4, protože to auto mě strašně moc vyhovuje. Když mi teď klekne motor, tak bych ho asi vyměnil (moje D4 má 70 tisíc).
Až bude mít třeba 150-180 tisíc tak doufám, že budu už mít prachy na nového Defika. Jinak nevím do čeho bych šel.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 20:30
od Maxsel
Když už se tu ta debata tak pěkně rozvinula, nemáte někdo novou zkušenost s výměnou motoru na záruku? Prý auta s T/SDV6 v rámci záruky budou kompletně přestavovat na motory Ingenium. Je to pravda?
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 21:08
od MadTom
To jako že ti v záruce umře motor a oni ti tam výměnou dají nějaký úplně jiný? Tedy úplně jiný motor, než s jakým jsi si auto vybral a koupil? To ten motor musí být po všech stránkách lepší - výkon, spotřeba, emise, životnost, náklady na provoz. Jinak si nedovedu moc představit, jak by to zákazníkovi zdůvodnili, že mu na autě míst opravy udělali přestavbu.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 21:21
od Kokesek
Hlavne ingenium je taky pekny srac. Uz je pata generace-inovace. Vyvazovaky, turba, rozvody stejne poruchove jako tdv6
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 21:22
od majer1
kaligula píše: 21 úno 2020 19:38
Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
Njn někdo si koupí auto co má 340 na hrbu za 300 a kdo ví kolik to ještě sežere
Jak to má kola nebo kozy, stojí to peníze
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 21:24
od Badus
A pomalu se dostaneme k tomu, ze jsou vsechny novy motory srace... [emoji23]
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 21:33
od Rennie
Doufám že tyhle starosti s benzínem mít nebudu [emoji41]
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 21 úno 2020 21:40
od Maxsel
MadTom píše: 21 úno 2020 21:08
To jako že ti v záruce umře motor a oni ti tam výměnou dají nějaký úplně jiný? Tedy úplně jiný motor, než s jakým jsi si auto vybral a koupil? To ten motor musí být po všech stránkách lepší - výkon, spotřeba, emise, životnost, náklady na provoz. Jinak si nedovedu moc představit, jak by to zákazníkovi zdůvodnili, že mu na autě míst opravy udělali přestavbu.
Jak jsem slyšel, tak prodávám, resp. se ptám... Místo 3.0 T/SDV6 tak asi dostaneš 3.0 Ingenium.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 22 úno 2020 06:48
od eliott
Badus píše: 21 úno 2020 21:24
A pomalu se dostaneme k tomu, ze jsou vsechny novy motory srace... [emoji23]
Tak to je jasné už asi 10 let a rozhodně se na tom nebude do budoucna nic měnit...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 22 úno 2020 12:31
od Badus
Prave...ja to strasne nerad pisu, pac to nechci zakriknout. Ale najel jsem s TDV6 nebo SDV6 cca 400tis km a nikdy me nikde nenechaly. Coz se v me zkusenosti neda rict ani o bajnych VW TDi, kterej se mi jeden potkal. A to si myslim, ze D3 jsem daval radne zabrat a taky to zvladla a jezdi spokojene dalsimu majiteli dodnes.
...krom teda kdyz mi prdnul ten plastovej bazmek nahore mezi veckem. Ale to se obavam ze bylo spis chybou mezi sedackou, pedalama a volantem. [emoji23] pac ta chyba si nechtela pripustit, ze kdyz je auto po dvere nasakly v bazine, ze nevyjede... [emoji1787][emoji1787]
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 22 úno 2020 20:25
od kaligula
Vladicek píše: 21 úno 2020 20:23
kaligula píše: 21 úno 2020 19:38
Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
A jakým autem bys jezdil kdyby Ti D3 klekla? To je pro mě otázka... Já jsem si koupil zase D4, protože to auto mě strašně moc vyhovuje. Když mi teď klekne motor, tak bych ho asi vyměnil (moje D4 má 70 tisíc).
Až bude mít třeba 150-180 tisíc tak doufám, že budu už mít prachy na nového Defika. Jinak nevím do čeho bych šel.
Mam tady v zaloze defa 110 Td5 a jinak cekam na zkusenosti s novym defem, pokud budou dobre reference tak snad v roce 2023 koupim nejakeho 3 leteho na pokusy, ale taky mam od prirody slabost pro nakladaky, takze klidne muzu skoncit u unimoga nebo neceho podobneho
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 22 úno 2020 21:48
od PEPO
kaligula píše: 22 úno 2020 20:25
Vladicek píše: 21 úno 2020 20:23
A jakým autem bys jezdil kdyby Ti D3 klekla? To je pro mě otázka... Já jsem si koupil zase D4, protože to auto mě strašně moc vyhovuje. Když mi teď klekne motor, tak bych ho asi vyměnil (moje D4 má 70 tisíc).
Až bude mít třeba 150-180 tisíc tak doufám, že budu už mít prachy na nového Defika. Jinak nevím do čeho bych šel.
Mam tady v zaloze defa 110 Td5 a jinak cekam na zkusenosti s novym defem, pokud budou dobre reference tak snad v roce 2023 koupim nejakeho 3 leteho na pokusy, ale taky mam od prirody slabost pro nakladaky, takze klidne muzu skoncit u unimoga nebo neceho podobneho
Synáror priamo priamo na koncovej linke..
A nechci vedieť s akými výledkami vychádzajpú tie autá z linky

.
Drvivá väčšina na lyžinácj na jašterke alebo to vytlačia von na parkovisko kde ich čaká na repas okolo 3000+kúskov...
Zlatá TDV6-to má sem tam muchy,ale tie sú oproti novému defu /len banality

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 23 úno 2020 21:38
od tomT
Tak to není nic nenormalního ani u “naší české” značky.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 24 úno 2020 14:49
od Vsivak