Stránka 5 z 11
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 19 bře 2011 18:35
od brudr
bobec píše:Servisuji to v Ostrave, ale ti jsou docela nestastni, protoze v hlavnim sklade ve Francii turbo neni a v Rakousku v centrale status : Jste v poradi ...
Sorry, ale tohle jsem si myslel, ze uz bylo. Fakt premyslim, ze to auto opravim a pustim do sveta. Bude to asi ulet na cene, ale nejak neumim pak verit autu, co me takto vysplouchne
a s timhle pristupem servisu ...
Uvidime, kazdopadne jsem se tesil i komunite lidi ohledne LR, potkavat blikajici protojedouci auta bylo prijemne, ale asi to ti anglani nemeli poustet Indum ...
To je docela smutny
todle bych cekal u staryho auta ne u novovonavky

Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 19 bře 2011 18:48
od komin
No ale to je verejne zname ze zlaty vek automobilov skoncil odbitim noveho tisicrocia

Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 19 bře 2011 21:49
od bobec
No tak po 14 dnech je status : Jste v poradi ... Jasne se vi, ze rok 2010 ma problemy s turbem a to i opakovane a centrala v Rakousku napise toto...
No panove ja s LR koncim, je mi to lito, ale chci auto, co bude jezdit. Vzdy se snazim auta menit po 3 letech prave proto, abych problemy nemel, ale
toto byla pro me chybna volba ... Nicmene vam vsem preji plno pohody s klasikou LR a preji, aby vas auto nevysplouchlo

Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 20 bře 2011 16:56
od brubo
Bobaci,
ne že by se mi chtělo radit společenstvu Kiša a spol.,ale jde tu o tebe a Tvoji spokojenost.Disco III i IV jsou famózní auta,jen potřebují vztah.Tak je hned nezatracuj.
A teď moje rada.Je dost možné,že štekr u řídící jednotky motoru je z mě neznámých důvodů oblepen ještě silikonem.Pokud tomu tak je,doporučuji veškerý silikon odstranit,vše vyfoukat vzduchem a s největší pravděpodobností žádné turbo nebude potřeba.
Zkuste
David
bobec píše:No tak po 14 dnech je status : Jste v poradi ... Jasne se vi, ze rok 2010 ma problemy s turbem a to i opakovane a centrala v Rakousku napise toto...
No panove ja s LR koncim, je mi to lito, ale chci auto, co bude jezdit. Vzdy se snazim auta menit po 3 letech prave proto, abych problemy nemel, ale
toto byla pro me chybna volba ... Nicmene vam vsem preji plno pohody s klasikou LR a preji, aby vas auto nevysplouchlo

Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 20 bře 2011 18:59
od George 1
brubo píše:Disco III i IV jsou famózní auta,jen potřebují vztah.
To je sice pravda, ale nechápu, jak může v dnešním logisticky snadném světě trvat po Evropě dodání dílu 14 a více dní. Známý chtěl mít autorizovaný servis na jednu japonskou značku a podmínkou mimo jiné bylo, aby měl na skladě náhradní díly v minimální hodnotě 6miliónů, což mu přišlo fakt hodně, když si ho může objednat a jakýkoliv díl byl dodán maximálně do 5 dní.
Osobně by mě to taky dost sr..o, kdybych měl nový auto a 14 dní bych se na něj ani nemohl koukat, natož v něm jezdit
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 20 bře 2011 20:17
od Radek D3
Je to fakt hnus s čekací dobou. Taky jsem si užil už několikrát čekání na díly a bohužel to není jen u osobních aut,ale třeba i u stavebních strojů, které se vyrábějí v Německu. A klidně ti řeknou čekejte si 1,5 měsíce. A to není žádný starý stroj, ale stroj co se stále vyrábí. Je to problém bezskladové výroby. Nic víc.
Zdar Radek
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 20 bře 2011 20:33
od Frana
U D3 jsem pres pul roku cekal na vymenu servo rizeni na zaruku. Prvni mi namontovali cernej repas, kterej byl horsi, nez to co jsem tam mel z vyroby po trech letech. Na tom nastavovacim sroubu mel zaseky snad od toho jak do toho pri "tovarni repasi" nekdo mlatil kladivem, nebo sekacem, tezko rict cim presne. Druhy servo mi dali minulej tejden po trech mesicich shaneni. Prislo ze skladu v USA - nikde jinde ho nemeli, ani ve fabrice. Jediny, co mne tesi, tak to, ze to diky tomu neni cernej repas, ale fungl novej, nebarvenej dil.
BTW: vite, ze LR veskere prevodovky, diferencialy, motory a podobne veci na zaruku nemeni za nove, ale za repasovane kusy?
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 20 bře 2011 21:04
od George 1
Frana píše:BTW: vite, ze LR veskere prevodovky, diferencialy, motory a podobne veci na zaruku nemeni za nove, ale za repasovane kusy?
To mi příjde trochu drsná skutečnost,ale v tom případě nechápu, proč ty dodací lhůty jsou tak neskutečně dlouhý. Vždyť i japonci mají sklady v evropě a nikdy se na to snad nečeká dýl jak tejden
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 20 bře 2011 21:10
od moon13
George 1 píše:
To mi příjde trochu drsná skutečnost,ale v tom případě nechápu, proč ty dodací lhůty jsou tak neskutečně dlouhý. Vždyť i japonci mají sklady v evropě a nikdy se na to snad nečeká dýl jak tejden
Možná je to kvůli tzv. krizi

Zákaz držení velkých skladových zásob, obrovské slevy a tak dále.
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 20 bře 2011 21:26
od George 1
tak by k tomu teda mohli dávat náhradní vůz během doby, co by někdo čekal na náhradní díl. Někdo kdo si LR koupí jako jediný auto a vyplivne mu třeba turbo tak je měsíc odkázanej chodit pěšky
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 20 bře 2011 21:51
od bobec
Nahradni vuz mi byl nabidnut po 12ti dnech primo servisem, nicmene mi bylo pripomenuto, ze se jedna o dobrou vuli servisu, nikoliv sluzbu Land Roveru.
Ja jsem byl tak znechucen, ze jsem ho i odmitl, behem te doby jsem dostal nabidku na pujcku od par znamych, co maji sve servisy, ze to oni by si tak dlouho
klienta cekat nenechali.
Co se tyka nejakeho kontrolovani silikonu ja nevim kde, to fakt jaksi kontrolovat nebudu, auto je v servisu a nemam k nemu ani pristup. Navic u auta za 1.8M
mi to prijde prinejmensim podivne a navic chtejte kontrolovat auto ajtakem

Jo kompum rozumim, ale u aut se ridim jen pravidelnym pristavenim vozu
do servisu kdy je treba. Mno a ted i kdyz treba neni no ...
Nicmene i tak panove diky za prispevky, jsem rad, ze clovek muze sdilet i ty negativa. Mnohem radeji bych pel ody na radost, ale to jaksi nehrozi.
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 21 bře 2011 07:29
od komin
No berte to tak sice to nieje LR a octavka ale na porovnanie staci pred krizou stala octavka v plnej vybave bez nejakych drobnych milion teraz zato iste chcu sedemsto. Co myslite ze si to dala fabrika dole z marze urcite nieje ale setrila na pouzitych materialoch!!! A u LR to urcite nebude ine ked tymto smerom idu vsetci.
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 21 bře 2011 08:07
od mikedee
poslusne hlasim 38000 km a rok provozu.
Jezdime zcela bez problemu, jen dolejvam kapaliny. Ackoliv, par drobnosti by se naslo ...
- za mrazu (-18) nenaskoci AUX ani Bluetooth. Po ohrati auta a novem nastartovani se radio zase chova OK.
- vibrujici rizeni: Vyreseno... za vsim hledej gumu. po prezuti na zimaky vibrace zmizeli a Wranglery putovali do recyklatu. Byli uplne sjety... za 32000km!!!
- nedrzi aretace vyskoveho nastaveni sedadla ridice.
Nicmene vsechno to jsou resitelne veci.
Takze setrvavajici nadseni!
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 21 bře 2011 11:51
od George 1
mikedee píše:poslusne hlasim 38000 km a rok provozu.
Jezdime zcela bez problemu
zřejmě je už motor 2,7 víc vychytanej než 3,0
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 21 bře 2011 12:29
od cyril
Řešil jsem téma spolehlivosti D4 v brněnském Cartecu, kde jsem kupoval svou D4. Pár informací jsem dostal. Žádnou zásadní chybu tam ještě neměli. Nejvíc jetá D4 s 3,0 TDV6, kterou servisují má momentálně 90 tisíc kilometrů a ještě neměla žádnou závadu. Nejčastější příčiny chyb se projevují ve fušerské montáži ve fabrice.......špatně docvaknuté konektory a podobné věci, které mívají zpravidla zásadní vliv na funkci auta a i na následné načtení nepravdivých informací o závadách turb a podobných komponentů. Než bych vezl svoje auto na opravu (vím, u auta se zárukou se to chápe hůř), nejdřív bych si prošel všechna lépe přístupná místa s konektory, podtlakovými hadičkami, pojistkové skříně, volně položené vodiče a čidla. Samozřejmě pokud mi auto přestane fungovat na silnici, je to k nasrání. Nejhůř na tom asi budou ti, kteří nemají žádné strojařské vzdělání ani praxi a jsou odkázáni na značkové servisy. Tam totiž velmi často pracují mechanici, kteří s novými vozy nemají potřebnou praxi a na našich autech se teprve učí.....což je smutný. Problém je ale v tom, že za 15.000,- měsíčně jim tam machr v oboru makat nebude. Ten už má někde svoji malou autodílnu a mastí si tam svoje kšefty....a zase mu zpravidla chybí prachy, nebo chuť investovat do drahé diagnostiky, kterou na LR potřebuje, páč to auto neočůrá žádným udělátkem od Bosche. Takže šroubuje eMBéčka, Fordy a já nevím co ještě

Já mám svoji D4 rád a moc mě to baví s ní jezdit. Pokud jezdí....Jestli se podělá, pokusím se to nějak opravit nebo nechat opravit....je fakt, že Land Rover musí člověk milovat. Žádnej racionální důvod k jeho pořízení totiž neexistuje...

Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 21 bře 2011 12:36
od MadTom
Jenom poznámka k Cyrilovu příspěvku - souhlasím, ale zase není všechno až tak černé. Momentálně jsme louskli IDS od Forda, aby fungoval bez origo HW (a jiných vychytávek, jako je klíč a online ověření) a teď si začneme hrát s IDS od LR. Má to jednu drobnost - není to až tak legální a musí se tomu hodně rozumět.
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 21 bře 2011 13:21
od cyril
MadTom píše:Jenom poznámka k Cyrilovu příspěvku - souhlasím, ale zase není všechno až tak černé. Momentálně jsme louskli IDS od Forda, aby fungoval bez origo HW (a jiných vychytávek, jako je klíč a online ověření) a teď si začneme hrát s IDS od LR. Má to jednu drobnost - není to až tak legální a musí se tomu hodně rozumět.
No, nevím Tome, co to má společného s touto debatou, ale jestli jste něco louskli, předpokládám, že to nebude nic na nové řady jako RR, Free nebo Disco z roku 2010 a podoně. To se bude týkat veteránů modelových řad D2 a podobně. Nebo se mýlím? Nepředpokládám, že to, co vymyslíte oblbne nekvalitně provedenou práci přistěhovalců - montážníků na lince u LR. Kdyby jo, chci taky takovou krabičku...

.
Radši se snaž vymyslet neco aby to jelo ve zdviženým režimu i rychlejc než 45km/h. To bych bral...

Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 21 bře 2011 13:35
od fidzi
George 1 píše:mikedee píše:poslusne hlasim 38000 km a rok provozu.
Jezdime zcela bez problemu
zřejmě je už motor 2,7 víc vychytanej než 3,0
Koukal jsem, že už se dělají jen třílitry, tak to si taky nepomůžu.
Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 21 bře 2011 14:11
od RudaK
Radek D3 píše:Je to fakt hnus s čekací dobou. i u stavebních strojů, které se vyrábějí v Německu. Radek
O tom mě povídej,němcům nemůžu přijít na jméno ...mají nás za debily

Re: Má tu už někdo Disco 4?
Napsal: 21 bře 2011 14:14
od RudaK
cyril píše:Radši se snaž vymyslet neco aby to jelo ve zdviženým režimu i rychlejc než 45km/h. To bych bral...

Proč bys vymýšlel vymyšlené

vem tu od Matzkera - stojí to pár žbambrlíků ....

( cca 1650 éček

)