
Jinak včera jsem nechal udělat chip u Diesel Technik, tak časem napíšu nějakou zkušenost. První dojmy, že to jede víc i dole, převodovka často nemusí tak točit a celkově je auto takové klidnější/jistější, nebo jak to říct

Jinak takové info, pokud má někdo problém s vybíjením L322 (hlavně u prvních ročníku 2002-2004), tak to často dělá rezistor na ventilátoru topení nebo kabeláž.
Jedná se o tenhle rezistor:
http://www.ebay.co.uk/itm/RANGE-ROVER-L ... 061wt_1396
Nějaké povídání:
http://bimma.me.uk/2009/03/13/replacing ... kiii-2002/
Nebo kabeláž:
http://www.rangerovers.net/forum/6-rang ... -02-a.html
Já s tím problémy naštěstí nemám, jen jsem se k tomu nachomýtl

Jinak se zeptám, řešil někdo pískání ventilátoru? Vím že u předchozího auta jsem to řešil výměnou a u LR mi nyní občas píská. Je nějak rozumně přístupný? Zkusit ho alespoň promazat, nebo něco podobného...
EDIT: Ještě jsem si vzpomněl, úpravce z Diesel technik říkal, že do LR dali pánové z BMW menší turbo, takže v případě výměny je vhodné tam dát co na ten motor "patří" = větší BMW turbo
