Stránka 5 z 52
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 06 čer 2012 10:29
od Lukasino
Určitě hoď Jirko, mám to nějak vymyšlené, ale rád uvidím inspiraci
Jinak včera jsem nechal udělat chip u Diesel Technik, tak časem napíšu nějakou zkušenost. První dojmy, že to jede víc i dole, převodovka často nemusí tak točit a celkově je auto takové klidnější/jistější, nebo jak to říct

Uvidíme zda se hne i spotřeba...
Jinak takové info, pokud má někdo problém s vybíjením L322 (hlavně u prvních ročníku 2002-2004), tak to často dělá rezistor na ventilátoru topení nebo kabeláž.
Jedná se o tenhle rezistor:
http://www.ebay.co.uk/itm/RANGE-ROVER-L ... 061wt_1396
Nějaké povídání:
http://bimma.me.uk/2009/03/13/replacing ... kiii-2002/
Nebo kabeláž:
http://www.rangerovers.net/forum/6-rang ... -02-a.html
Já s tím problémy naštěstí nemám, jen jsem se k tomu nachomýtl
Jinak se zeptám, řešil někdo pískání ventilátoru? Vím že u předchozího auta jsem to řešil výměnou a u LR mi nyní občas píská. Je nějak rozumně přístupný? Zkusit ho alespoň promazat, nebo něco podobného...
EDIT: Ještě jsem si vzpomněl, úpravce z Diesel technik říkal, že do LR dali pánové z BMW menší turbo, takže v případě výměny je vhodné tam dát co na ten motor "patří" = větší BMW turbo

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 07 čer 2012 18:38
od Denisko88
A aké turbo je tam myslim označanie ?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 07 čer 2012 21:04
od Lukasino
Jo tak s označením nepomohu, zůstalo u pouhého tlachání

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 09 čer 2012 17:55
od jirka116
Tak jsem byl o víkendu s autem přes noc a byl čas na trochu fotek mého spaní

.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 10 čer 2012 11:06
od libovka
No co se týče tlumičů tak si nejsem jistej jestli Monroe je ta pravá volba.Jsou to tragický tlumiče.

Podle mě nefungujou už v krabici.
Jinak co se týče vybíjení RR tak nejčastější závadou je předřadný odpor ventilátoru topení,jak je zde již uvedeno a dost často odchází CD mechanika navigace.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 10 čer 2012 11:22
od Lukasino
Jirka: zajímavý, mám to vymyšlené trochu jinak, tak uvidím až se k tomu dostanu
libovka: tlumiče se uvidí, za tu cenu to za vyzkoušení stálo.
Ad CD mechanika, tak tu budu řešit příští týden

Uvidím pokud půjde opravit, když né, tak tam hodím novější DVD, je to zaměnitelné.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 13 čer 2012 22:21
od Lukasino
Ještě se zeptám pánové, jak jsou napojená originální přídavná světla u předního rámu (Bull bar)? Spínají se společně s dálkovými, nebo mají nějaký extra spínač? Je nějaká příprava na autě, nebo se musí natáhnout nová kabeláž?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 15 čer 2012 17:19
od libovka
Musí se natáhnout kabeláž.Jdou z lichtmodulu přes origo vypínač kterej se domontuje do rámečku panelu klima a vypínače přes relé které světla spíná.Ten vypínač ale není nutný pokud si je nebudeš vypínat.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 15 čer 2012 22:49
od Lukasino
libovka píše:Musí se natáhnout kabeláž.Jdou z lichtmodulu přes origo vypínač kterej se domontuje do rámečku panelu klima a vypínače přes relé které světla spíná.Ten vypínač ale není nutný pokud si je nebudeš vypínat.
Díky, jak to mám chápat? Origo jsou s dálkovými, ale lze je vypnout?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 čer 2012 14:33
od libovka
Ano přesně tak.Podle mě je to přes ten vypinač zbytečné.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 čer 2012 15:35
od MadTom
No já bych si s tou zbytečností tak jisten nebyl. Jestli si to dobře pamatuju, tak přídavná dálková světla by měla mít vlastní vypínač s kontrolkou, podobně jako třeba mlhovky. Na STK se mě párkrát ptali, kde ten vypínač je.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 čer 2012 20:31
od Lukasino
Panove SOS, prosim o radu. Jsem skoro 200km od domova a usel mi vzduch. Mel jsem offroad rezim a jel jsem po obycejny polnacce pomalu a najednou slysim jak usel vzduch u lp kola. Takze ted je cumak dole a zadek nahore a ani zadek uz nechce jit dolu. Co s tim? Muzu s tim takhle dojet domu, nebo radeji odtahovka? U leveho predniho kola je vylozene slyset syceni.
Zkusim pod to zitra vlezt, zda jsem necim nevyrval hadici, nebo neco takoveho, ale to dost pochybuji, nic tam nebylo...
Bojim se, ze kdyz s tim pojedu, abych neoddelal kompresor...
Jinak chapu to dobre, ze muzu objednat novy mechy na cumak?

nebo se ko mech takhle neprojevuje?
Moc diky za odpoved, mam tu jen net v mobilu, tak toho moc nevygooglim

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 čer 2012 21:20
od libovka
Na 99% ti bouchnul měch.Přední měch se prodává pouze dohromady s tlumičem a stojí cca 18000kč.Dojet se dá,ale není to na žádné závodění.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 čer 2012 21:25
od libovka
MadTom píše:No já bych si s tou zbytečností tak jisten nebyl. Jestli si to dobře pamatuju, tak přídavná dálková světla by měla mít vlastní vypínač s kontrolkou, podobně jako třeba mlhovky. Na STK se mě párkrát ptali, kde ten vypínač je.
Tak u mlhovek to chápu jelikož ty nemáš k čemu připojit.Kdežto dálková světla má kazdé auto a k nim pouze připojíš dvě dálková světla navíc.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 čer 2012 21:27
od Lukasino
Diky, s tim mechem uz pocitam...
Fakt muzu s tim jet tech 200km domu? Samo v klidu a pomalu...
Jde mi o to, abych neoddelal kompresor, nebo neco dalsiho. Nebo vyndat pojistku kompresoru?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 16 čer 2012 22:13
od libovka
Stejně ti to píše že je nivo neaktivní.Ono se to při nastartování pokusí nafoukat a pokud se nic nezmění tak se hodí do chyby.Nicméně můžeš pro jistotu odpojit kompresor.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 17 čer 2012 02:09
od jirka116
Taky mi bouchnul v Berouně a do Kolína po dálnici 140Km/h žádný problém je to jen trochu tvrdší

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 17 čer 2012 23:25
od Lukasino
Díky za odpovědi
Nějak jsem doskákal domu a zítra začnu s hledáním...
Co koupit? Dunlop, Deplhi, nebo originál? Jsou tam nějaké rozdíly?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 18 čer 2012 16:45
od eliott
Lukasino píše:Díky za odpovědi
Nějak jsem doskákal domu a zítra začnu s hledáním...
Co koupit? Dunlop, Deplhi, nebo originál? Jsou tam nějaké rozdíly?
Podle ohlasů Dunlop nebrat. Delphi je OEM díl, já si ho budu dávat také.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 18 čer 2012 16:59
od Lukasino
eliott píše:Lukasino píše:Díky za odpovědi
Nějak jsem doskákal domu a zítra začnu s hledáním...
Co koupit? Dunlop, Deplhi, nebo originál? Jsou tam nějaké rozdíly?
Podle ohlasů Dunlop nebrat. Delphi je OEM díl, já si ho budu dávat také.
Díky

Mohu se zeptat v čem je s Dunlopem problém?