Stránka 5 z 6

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 12:52
od MIRAS
Miky_CZ píše:
MIRAS píše:Já jsem to měl podobné,ale pomohlo mi to promazat a rozhýbat.Zatím to funguje.
jak lehce to ma jit? myslim to podtlakove tahlo a o kolik ma jit zasunout?
v rozdelovaci to jde lehce:-)

Mne to jde tak půl centimetru.

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 13:03
od teslo
Miky_CZ píše: za chvili jdu kuchat sousedovi favorita, treba to nejak pujde, ten drzacek jde z toho vynytovat
bacha, ten z favorita moze mat inu charakteristiku a nebude to fungovat ako ma...radsej by som sa zameral na ebay...Alebo Karel nema nejaky dobry?

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 14:40
od Miky_CZ
takze z favoritu to nefunguje a prisli sme na dalsi problem, a to nekde spatny kontakt u ridici jednotky, nekdy nejde vubec nastartovat, kdyz se pohyba s jednotkou a kablama kolem tak jde

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 15:10
od Mirko
ten podtlak vadnej bývá, ale neprojevuje se to tou náhodnosti jak říkáš. Jenom ztráčíš výkon a víc žereš ale všimneš si toho max. při přímém porovnání. Určitě tam dej funkční podtlak, ale budeš muset pak hledat dál. Minutové točení při startu a to "náhodné" chování nezpůsobuje podtlak, protože ten tou dobou ještě vůbec nemá vliv. Přidávám se pomalu Teslové radě: Znovu natáhnout nebo aspoň pořádně proklepnout kabeláž - vyndat z husích krků, prohlédnout. Při tom svařování, řezaní apd jste opravdu mohli někde poškodit drát nebo i samotnou řídicí jednotku.
Pokud začneš měřít ty čidla, tak se dovíš i o případné poruše kabeláže.

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 15:12
od Miky_CZ
Mirko píše:ten podtlak vadnej bývá, ale neprojevuje se to tou náhodnosti jak říkáš. Jenom ztráčíš výkon a víc žereš ale všimneš si toho max. při přímém porovnání. Určitě tam dej funkční podtlak, ale budeš muset pak hledat dál. Minutové točení při startu a to "náhodné" chování nezpůsobuje podtlak, protože ten tou dobou ještě vůbec nemá vliv. Přidávám se pomalu Teslové radě: Znovu natáhnout nebo aspoň pořádně proklepnout kabeláž - vyndat z husích krků, prohlédnout. Při tom svařování, řezaní apd jste opravdu mohli někde poškodit drát nebo i samotnou řídicí jednotku.
Pokud začneš měřít ty čidla, tak se dovíš i o případné poruše kabeláže.
asi to tak dopadne ale za tyden mame zavody a taky statnice, takze tohle uz do te doby nestihnem

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 16:09
od Miky_CZ
Mirko píše:ten podtlak vadnej bývá, ale neprojevuje se to tou náhodnosti jak říkáš. Jenom ztráčíš výkon a víc žereš ale všimneš si toho max. při přímém porovnání. Určitě tam dej funkční podtlak, ale budeš muset pak hledat dál. Minutové točení při startu a to "náhodné" chování nezpůsobuje podtlak, protože ten tou dobou ještě vůbec nemá vliv. Přidávám se pomalu Teslové radě: Znovu natáhnout nebo aspoň pořádně proklepnout kabeláž - vyndat z husích krků, prohlédnout. Při tom svařování, řezaní apd jste opravdu mohli někde poškodit drát nebo i samotnou řídicí jednotku.
Pokud začneš měřít ty čidla, tak se dovíš i o případné poruše kabeláže.
vim, ze to startovani nezpusobuje podtlak
zprovoznil sem dle rad peslika ten podtlak z favoritu, aspon do te doby nez prijde origo, na miste jde vytocit, za jizdy toci do cca 2200ot/min pak se hada a dusi, tudiz sme se posunuli o 200ot nahoru:-D

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 18:08
od Miky_CZ
takze asi objeven dalsi problem, palivove cerpadlo dava neco malo pres 20psi, to je malo ze?

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 20:38
od Mirko
Jo to je málo, to je sotva jeden a půl atmosféry. Zkus tam dat jiné, i kdybyste ho měli vyndat z mého, stále stojí u Pešla.
Mirko

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 21:20
od Miky_CZ
Mirko píše:Jo to je málo, to je sotva jeden a půl atmosféry. Zkus tam dat jiné, i kdybyste ho měli vyndat z mého, stále stojí u Pešla.
Mirko
takže čerpadlo vyčištěno, opraveno tlačí 30psi, potom to přepustí ventil zpatečkou do nadrze nebo neco? pak to kleslo

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 21:52
od Sláma Karel
Ano je tam zpětný ventil na liště u vstřiků.
Dali jste tam to moje externí, nebo jste nějak zachránili to tvoje?
No vidíš podtlak jsem trefil, že bude v háji. A pěkně jste to vyřešili.

No a už to teda jede, když to má ten benzín?
Jsem ti zapomněl poslat jednoho toho modulara co jsem ti přivezl z Anglie. :Ja blb:

K :dance

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 21:56
od Miky_CZ
Sláma Karel píše:Ano je tam zpětný ventil na liště u vstřiků.
Dali jste tam to moje externí, nebo jste nějak zachránili to tvoje?
No vidíš podtlak jsem trefil, že bude v háji. A pěkně jste to vyřešili.

No a už to teda jede, když to má ten benzín?
Jsem ti zapomněl poslat jednoho toho modulara co jsem ti přivezl z Anglie. :Ja blb:

K :dance
zachranili jsme to moje, ale stejne to asi casem predelame na to externi
uz to startuje o hodne lip kdyz to ma ten benzin
jede to opet do tech 2200ot, zhruba pak uz vys nejde a nekdy nejde na vsechny valce i pri nizsich otackach, vypada to na spatny kontakt nekde nebo neco tezko rict co

jeee tys mi sehnal modular, parada:-)

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 22:00
od Mirko
Těch 30 psi už by mělo OK, tlak u vstřiků by měl být kolem 2,0-2,5 barů, takže ten ventil to pouští správně. Dál bych opravdu hledal v té elektrice. Je to boj, ale držím palce...

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 29 kvě 2012 22:19
od Miky_CZ
jinak prosel jsem dneska continuity test procedure, takze
predelal sem odpor na 470 ohmu a tim vyradil lambda sondy
body 1,2 OK
3 main relay, je to nejake divne, dle me nefunguje jak by melo, kdyz tam dam jine rele tak pry vypnuti klicku dlouho cvrlika a auto vubec nenaskoci
5 - engine speed signal 9,7V - OK
6 Pump relay - mame cerpadlo na tvrdo po otoceni klicku
9 purge valve - nemame vakuovou pumpu, takze netusim
11 - injectors (1,3,5,7) - 4,7 ohmu, coz je nad limit (4-4,5)
12 - injectors (2,4?6?8) - taktez 4,7 ohmu
13 - fuel temperature - pri 25 stupnich 2000ohmu, pokud se pocita z tabulky 15 tak zhruba sedi
14 - coolant temperature taktez pri 25 stupnich 2200ohmu
15 - bypass valve 53 ohmu - sedi ale nevim co to je
16 - bypass valve 2 - 52 ohmu take sedi
17 - throttle potentiometer 4480 ohmu - taktez sedi
18 - otvirani a zavirani klapy, taktez volty sedi
19 na to sme zapomeli, zitra jeste zkontroluju
20 - fuel pressure - opraveno a tlaci odhadem 30psi ( merak je strasne velky), ma byt 34-38
jeste zkusime dat externi cerpadlo

dal jsme nedosli

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 31 kvě 2012 16:04
od Mirko
Jak jste pokročili? Ten rozdíl 0,2 Ohmu u vstřiku ignoruj, taky mi to většinou házelo lehce nad 4,5, až nad 5 bych to začal brát vážně.
Mě tam nejvíc zaráží ta záhadnost a proměnnost toho jevů, což opravdu naznačuje někde vadný kontakt či něco podobného.

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 31 kvě 2012 16:46
od Miky_CZ
Mirko píše:Jak jste pokročili? Ten rozdíl 0,2 Ohmu u vstřiku ignoruj, taky mi to většinou házelo lehce nad 4,5, až nad 5 bych to začal brát vážně.
Mě tam nejvíc zaráží ta záhadnost a proměnnost toho jevů, což opravdu naznačuje někde vadný kontakt či něco podobného.
jsme bliz rozuzleni problemu alespon startovani, kyz hybu kablama tesne u ridici jednotky a tema trema relatkama co u ni jsou tak to nekdy startuje a nekdy ne ale najit to mezi temi kably to bude peklo

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 31 kvě 2012 17:05
od Mirko
To bude problém všeho, zaměřte se na to, na trochu nižší tlak benzinu bych teď nehleděl. Budete to muset prověřít podle schémat elektriky, začít kostřením. To by chtělo fakt nějakého elektrikáře.

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 31 kvě 2012 17:11
od Miky_CZ
zitra po praci prijede TomBofB tak snad nam s tim pomuze :wink:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 01 čer 2012 20:06
od Miky_CZ
dalsi a velky problem objeven, a to hooodne amatersky opravovana ridici jednotka se studenymi spoji, ovsem po propajeni tech spoju uz range nejede vubec... :cry:

takze dotaz, bude pasovat ridici jednotka z DI 3,9V8 ovsem na tom motoru je jinak altik, jinak to vypada stejne, dle informaci od Mirka to vypada ze je to uz novejsi verze s vetsi kompresi ci co.

Pokud to pasuje tak zitra letim pro celou disco

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 01 čer 2012 21:24
od MadTom
A čím jste to přepajovali? Doufám že né trafopájkou. Když mi tu jednotku dopravíš, můžu se ti na ni v práci kouknout, jestli to nepůjde opravit. Když nefunguje, tak s tím stejně není co dělat. Dost často bývá problém v prokovech - je to docela drbačka opravovat, ale prošla mi rukama jednotk do TD5ky, které měla některé spoje přežrané z koupele ve vodě, a opravit se podařila.

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Napsal: 01 čer 2012 21:36
od Miky_CZ
rekl bych to takhle http://www.youtube.com/watch?v=DXCrJ9Ip ... r_embedded#" onclick="window.open(this.href);return false;!

ze ja vul to neotevrel tu jednotku driv :( usetril bych si spoustu starosti

tohle spravoval opravdu nejaky umelec :cry: