? asi sa iba zle chapeme, hovorime o woodruff key, ktory tam je prave na to, aby sa remenica nepretacala.eliott píše:klínek ti stejně ''nedrží'' řemenici proti protočení, ta drží dotažením šroubu.
Přestavba RRC na 4,6 V8
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
klínek pouze fixuje polohu při montáži, nemůže přenášet síly. Sestava řemenice-rozvodové kolečko-klika tvoří z pohledu strojařského třecí spojku.teslo píše:? asi sa iba zle chapeme, hovorime o woodruff key, ktory tam je prave na to, aby sa remenica nepretacala.eliott píše:klínek ti stejně ''nedrží'' řemenici proti protočení, ta drží dotažením šroubu.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
dik za vysvetlenie. asi to bude ako hovoris. Nezdalo, ze iba trenim dokaze prenasat take sily a na druhu stranu klin namahany na strih s tym nema ziadny problem. Ale clovek sa uci cely zivot 

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
zajtra by som chcel hodit motor do stojanu a zacat rozoberat. Neviem sa uz dockat. Uz som si aj poriadok spravil v garazi, aby som mal priestor na hranie sa...
Ale neviem cim to je, este som ani zacal a uz sa pohravam s myslienkou Stage3 tuningu...
Ale neviem cim to je, este som ani zacal a uz sa pohravam s myslienkou Stage3 tuningu...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Zajímavé věci na zvýšení výkonu mají zde:
http://www.actproducts.co.uk/shop/tvr-i ... 75_77.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.actproducts.co.uk/shop/tvr-i ... 75_77.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Konecne v stojane.
Som sklamany zo stavu toho motora. Olej, ktory som z neho vypustil (ten, ktory este nestihol vytiect cez ine tesnenia
- na tom motore snad nieje jedno tesnenie, ktore by netieklo)...no aj najhnusnejsi olej, ktory vypustam z diferakov je v porovani s tymto vyborny. Ked som dal dole veko ventilov, len som chvilu cumel na ten bordel. Dtto okolo vacky...
Jednoducho v lepsom stave bola aj moja stara 3.5, ktora mala nabehanych cez 300tkm.
No nic. Motor bol vraj plne funkcny, takze dufam, ze ma nebude cakat nejake dalsie prekvapenie ked dam dole hlavy...V kazdom pripade ma komplet strip down neminie. Povodne som chel iba menit vacku a tesnenia, ale teraz to pekne rozoberiem, vycistim, skontrolujem a potom sa uvidi...

Som sklamany zo stavu toho motora. Olej, ktory som z neho vypustil (ten, ktory este nestihol vytiect cez ine tesnenia


No nic. Motor bol vraj plne funkcny, takze dufam, ze ma nebude cakat nejake dalsie prekvapenie ked dam dole hlavy...V kazdom pripade ma komplet strip down neminie. Povodne som chel iba menit vacku a tesnenia, ale teraz to pekne rozoberiem, vycistim, skontrolujem a potom sa uvidi...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
No tak to jsem na tom se stavem bohudíky líp, ale co je horší: Tys mě předběhl!!!
Podle toho oleje to fakt vypadá na kompletní rozborku a následné zabroušení ventilů, novou vačku atd. Ale tak nějak vypadal i ten motor co jsem dával do svého starého Range a běžel předtím i potom, co se udělali hlavy a přetěsnil, velmi dobře

Podle toho oleje to fakt vypadá na kompletní rozborku a následné zabroušení ventilů, novou vačku atd. Ale tak nějak vypadal i ten motor co jsem dával do svého starého Range a běžel předtím i potom, co se udělali hlavy a přetěsnil, velmi dobře
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Ako som ta predbehol? Tym vypustenim oleja?
Motor rozoberiem na prvocisla a uvidime co bude dalej. Vacku a veci s nou suvisiace a zadne gufero na klukovke som chcel menit z kazdom pripade. Co bude dalej uvidim, az po demontovani hlav a spodku. Pruser je, ze mi na jednom srobe v hlave praskol orech (Proxxon) a strhol hrany hlavicky. Skusim to este nejakym kvalitnejsim orechom a ked to nepojde, tak odvrtat...
Co som bol velmi rad je, ze islo relativne bez problemov povolit 6 imbusovych srobov na kluke, ktore drzia zotrvacnik.
Nepoznate niekto kde v BA by sa dali vycistit jednotlive diely od usadeneho oleja a karbonu?
dik

Motor rozoberiem na prvocisla a uvidime co bude dalej. Vacku a veci s nou suvisiace a zadne gufero na klukovke som chcel menit z kazdom pripade. Co bude dalej uvidim, az po demontovani hlav a spodku. Pruser je, ze mi na jednom srobe v hlave praskol orech (Proxxon) a strhol hrany hlavicky. Skusim to este nejakym kvalitnejsim orechom a ked to nepojde, tak odvrtat...
Co som bol velmi rad je, ze islo relativne bez problemov povolit 6 imbusovych srobov na kluke, ktore drzia zotrvacnik.
Nepoznate niekto kde v BA by sa dali vycistit jednotlive diely od usadeneho oleja a karbonu?
dik
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tak jsem si vzal dovolenou, abych s tím motorem trochu pohnul, protože stávající pohonná jednotka mi začíná zdůrazňovat, že už mi dlouho neposlouží. Na benzín už neodjedu.
Stav motoru je pro mě zatím záhadou, někde je nadmíru zachovalý, někde se zdá být zanedbaný. Olejová krusta ve Véčku nevypadala nic moc, pod víčky ne tak zlý jako u teslo, ale horší než u předchozí V8, co jsem rozdělával. Velmi dobré hydroštely (i když vím, že vačka byla daná nová, tak mě stav hydroštelů překvapil) ale prověšený řetěz ( i když takhle vypadal i nový, co jsme montovali posledně). Jelikož mě Evžen dnes ukecal přece jen sundat hlavy, protože očividně těsněno potilo olej na vnější blok, tak jsme měli tu čest se mrknout do válců:
Hodně dobře zachovalé hónování, téměř čisté písty (to bylo jen setřené hadříkem) a hlavně jsem na Rover V8 ještě neviděl takhle tlusté vložky! Je to u 4,6 normál, nebo jsem vyhrál v loterií a koupil převložkovanou jednotku s T-Liner vložky? Protože pokud ano, tak by to trochu změnilo mou strategií s tím, že motor nachystám do dalšího prasknutí bloku a pak se uvidí...





Byl bych rád za nějakou odpověď, od někoho, kdo už vyvložkovaný blok viděl (eliott?) aby se to potvridlo nebo vyvrátilo.
Stav motoru je pro mě zatím záhadou, někde je nadmíru zachovalý, někde se zdá být zanedbaný. Olejová krusta ve Véčku nevypadala nic moc, pod víčky ne tak zlý jako u teslo, ale horší než u předchozí V8, co jsem rozdělával. Velmi dobré hydroštely (i když vím, že vačka byla daná nová, tak mě stav hydroštelů překvapil) ale prověšený řetěz ( i když takhle vypadal i nový, co jsme montovali posledně). Jelikož mě Evžen dnes ukecal přece jen sundat hlavy, protože očividně těsněno potilo olej na vnější blok, tak jsme měli tu čest se mrknout do válců:
Hodně dobře zachovalé hónování, téměř čisté písty (to bylo jen setřené hadříkem) a hlavně jsem na Rover V8 ještě neviděl takhle tlusté vložky! Je to u 4,6 normál, nebo jsem vyhrál v loterií a koupil převložkovanou jednotku s T-Liner vložky? Protože pokud ano, tak by to trochu změnilo mou strategií s tím, že motor nachystám do dalšího prasknutí bloku a pak se uvidí...





Byl bych rád za nějakou odpověď, od někoho, kdo už vyvložkovaný blok viděl (eliott?) aby se to potvridlo nebo vyvrátilo.

- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Řetěz je docela vytahaný, nový na nových kolech je napnutý jak struna. Blok je určitě převložkovaný, otevři šampaňské, máš důvod slavit. Sice vložky které používáme my mají ještě větší průmět horního osazení, ale tyto rozhodně nejsou původní.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
gratulujemMirko píše: Hodně dobře zachovalé hónování, téměř čisté písty (to bylo jen setřené hadříkem) a hlavně jsem na Rover V8 ještě neviděl takhle tlusté vložky! Je to u 4,6 normál, nebo jsem vyhrál v loterií a koupil převložkovanou jednotku s T-Liner vložky?

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Teslo - na čistenie najlepšie luh sodny - zozpustiš v teplej vode a ponoriš do toho - zleze uplne všetko -Pozor aj koža z rukteslo píše:Ako som ta predbehol? Tym vypustenim oleja?![]()
Motor rozoberiem na prvocisla a uvidime co bude dalej. Vacku a veci s nou suvisiace a zadne gufero na klukovke som chcel menit z kazdom pripade. Co bude dalej uvidim, az po demontovani hlav a spodku. Pruser je, ze mi na jednom srobe v hlave praskol orech (Proxxon) a strhol hrany hlavicky. Skusim to este nejakym kvalitnejsim orechom a ked to nepojde, tak odvrtat...
Co som bol velmi rad je, ze islo relativne bez problemov povolit 6 imbusovych srobov na kluke, ktore drzia zotrvacnik.
Nepoznate niekto kde v BA by sa dali vycistit jednotlive diely od usadeneho oleja a karbonu?
dik

. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Ty vložky mě potěšili, ale šampaňské nechám ve skříni, dokud nebude vrčet. Díky za odpověď, Eliotte, a děkují za gratulace.
Dneska jsem zjistil, že v celé republice není hlavové těsnění na 4,6-ku. Doma sice mám dvě sady těsnění, ale: jedno je plechové na 3,9-ku před serpentinem a jedno je sice kompozitové (i když na 14 šroubů), ale působí na mě trochu "lacině", je to nějaký aftermarket, tak nevím jestli to risknout, nebo počkat do příštího týdne na poskládání. Když už jsem popohnal soustružníka tak, abych měl zítra ráno srovnané hlavy...
Co říkáte na variantu plechového těsnění? Dával jsem je dvakrát na 3,9ku bez problému, ale v tomto případě by mi to ještě zvedlo kompresi.
Krom spousty čištění a objíždění zdejších LR servisů pro zjištění dostupnosti těsnění jsem se podíval ještě pod kapotu mého Range, abych zjistil, co je ještě potřeba objednat. Spoustu dílů jsem do něho kupoval nové před rokem, kdy jsem měl starosti s chodem motoru. Hadice od firmy britpart jsou po osmi měsících provozu totálně zteřelé!!! A to jsem myslel, že na hadicích nemá ani britpart co zkazit, ale tam jsou schopni opravdu zmastit úplně všechno.
Dneska jsem zjistil, že v celé republice není hlavové těsnění na 4,6-ku. Doma sice mám dvě sady těsnění, ale: jedno je plechové na 3,9-ku před serpentinem a jedno je sice kompozitové (i když na 14 šroubů), ale působí na mě trochu "lacině", je to nějaký aftermarket, tak nevím jestli to risknout, nebo počkat do příštího týdne na poskládání. Když už jsem popohnal soustružníka tak, abych měl zítra ráno srovnané hlavy...

Co říkáte na variantu plechového těsnění? Dával jsem je dvakrát na 3,9ku bez problému, ale v tomto případě by mi to ještě zvedlo kompresi.
Krom spousty čištění a objíždění zdejších LR servisů pro zjištění dostupnosti těsnění jsem se podíval ještě pod kapotu mého Range, abych zjistil, co je ještě potřeba objednat. Spoustu dílů jsem do něho kupoval nové před rokem, kdy jsem měl starosti s chodem motoru. Hadice od firmy britpart jsou po osmi měsících provozu totálně zteřelé!!! A to jsem myslel, že na hadicích nemá ani britpart co zkazit, ale tam jsou schopni opravdu zmastit úplně všechno.

Naposledy upravil(a) Mirko dne 26 bře 2013 20:44, celkem upraveno 1 x.
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Neříkej mi, že ho nemáme !?, v pátek jsem na něj ve skladu koukal a bylo jich tam několik...Mirko píše:Ty vložky mě potěšili, ale šampaňské nechám ve skříni, dokud nebude vrčet. Díky za odpověď, Eliotte, a děkují za gratulace.
Dneska jsem zjistil, že v celé republice není hlavové těsnění na 4,6-ku. Doma sice mám dvě sady těsnění, ale: jedno je plechové na 3,9-ku před serpentinem a jedno je sice kompozitové (i když na 14 šroubů), ale působí na mě trochu "lacině", je to nějaký aftermarket, tak nevím jestli to risknout, nebo počkat do příštího týdne na poskládání. Když už jsem popohnal soustružníka tak, abych měl zítra ráno srovnané hlavy...![]()
Co říkáte na variantu plechového těsnění? Dával jsem je dvakrát na 3,9ku bez problému, ale v tomto případě by mi to ještě zvedlo kompresi.
Krom spousty čištění a objíždění zdejších LR servisů pro zjištění dostupnosti těsnění jsem se podíval ještě pod kapotu mého Range, abych zjistil, co je ještě potřeba objednat. Spoustu dílů jsem do něho kupoval nové před rokem, kdy jsem měl starosti s chodem motoru. Hadice od firmy britpart jsou osmi měsících provozu totálně zteřelé!!! A to jsem myslel, že na hadicích nemá ani britpart co zkazit, ale tam jsou schopni opravdu zmastit úplně všechno.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tak jsem pročetl tvou komunikaci s mými zaměstnanci a zýtra bude v práci asi dusno, jestli jsou ta těsnění pořád v polici
. Každopádně máme kompletní sadu těsnění na hořejšek motoru.

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Tak pokud je tam máš, tak mi prosím pošli kompozitové těsnění hlav na 4,6-ku a moc by mi pomohlo těsnění na prsa - i když tady nevím na 100 procent, jestli ten mnou zaslaný kód je správný pro můj účel. Ostatní těsnění, krom toho olejového čerpadla, už mám.
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Těsnění od Eliotta už dorazili, včera jsem hlavně čistil a lakoval pískované věci - díky matooovi za skvělý kontakt. Některé věci jsem odnesl do galvanovny.
Foto těch zánovních hadic britpart:

základovka, nyní už je to černé

vyčištěná hromada

Foto těch zánovních hadic britpart:

základovka, nyní už je to černé

vyčištěná hromada

- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Zinkoval jsi tu vanu, nobo jsi se na to 

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Ta fotka vznikla ještě před naším telefonátem, takže vana půjde znovu do písku a následně pozinkovat, pokud o víkendu nenajdu jinou použitelnou doma...
Rozhodl jsem se jít tou pomlalejší a důkladnější cestou, teď když vím, že motor je v pořádku. Domluvím se i s Pešlem na tom velkém měniči.
Motor je očištěný:

a pak jsem ze zvědavosti přiložil těsnění k výfukovému potrubí a naznal, že trochu "port matching" by výfuku rozhodně prospělo
původní stav

upravený stav

Zatím jsme jen zkusili jak to jde. Kompresor sice řve, ale jde to poměrně dobře sundat z té litiny, a až to budu mít trochu v ruce, pustím se i do hlav a sání. Takové vlastnoruční stage 1 hlavy.
Rozhodl jsem se jít tou pomlalejší a důkladnější cestou, teď když vím, že motor je v pořádku. Domluvím se i s Pešlem na tom velkém měniči.
Motor je očištěný:

a pak jsem ze zvědavosti přiložil těsnění k výfukovému potrubí a naznal, že trochu "port matching" by výfuku rozhodně prospělo
původní stav

upravený stav

Zatím jsme jen zkusili jak to jde. Kompresor sice řve, ale jde to poměrně dobře sundat z té litiny, a až to budu mít trochu v ruce, pustím se i do hlav a sání. Takové vlastnoruční stage 1 hlavy.