Je to tak. Tim, jak je ta hadicka uzka a dlouha, to fuci hezky pomalu. A pokud nekdo budete zkoumat, kterou z tech tri hadicek povolit, tak je to vzdycky na stejne strane jako je onen mech (a ta prostredni vede z kompresoru, takze ta se nepovoluje "nikdy").petmic píše: 07 úno 2017 17:00Robi sa to povolenim srobenia na solenoide pri kompresore - v tej ciernej plastovej krabici. Povolis, a ono to pekne pomalicky vyfuci. A vies zvlast spravit lavu a pravu stranu.mato_srubka píše: 07 úno 2017 16:53 No teoreticky diagnostiku nepotrebuješ, len ako vytiahneš tú hadičku z natlakovaného mechu?
Měchy DII
Moderátor: Miky_CZ
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měchy DII
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měchy DII
A jeste bych mel jednu blbou otazku. Zkouseli jste nekdo vymenit na D2 mech bez sundani kola?
U P38 to pry jde (prestoze to neni doporucovany postup).

Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- jbizik
- Příspěvky: 1968
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Měchy DII
Stretneme sa urcite Matko...budem potrebovat cosi pomazat a hlavne teraz vymazat svietiacu kontrolku SLS kedze su tam struny.mato_srubka píše: 07 úno 2017 16:53 No teoreticky diagnostiku nepotrebuješ, len ako vytiahneš tú hadičku z natlakovaného mechu? Ono je to docela prda. Ja som si to sfúkol, ale jeden mech mi nešiel vypustiť úplne, tak som ho vypustil koľko šiel až auto sadlo na nápravu. Potom so auto zdvihol aby klesol tlak a aj tak to bola docela šleha, keď som tú hadičku vyšroboval. Sused si myslel, že niekto vystrelil z pištole
PS: Diagnostiku mám, len času moc nie je. Aj som sľúbený ku jednému od Turca, len stále niečo (robota, služobka, choroba a dookola...), tak sa tam neviem doklepaťAk ti to počká, tak to vieme vypustiť, vymeníš si mechy a natlakujeme a zrovnáme auto, len nie hneď. Bud. týždeň som na služobke v DE.
Jbizik, stále nechápem, prečo to nešlo na tých mechoch. Bud. týždeň som preč, ale potom by sme mohli dať spicha, že by som to ešte raz pozrel ten status tej riadiačky jak som ti spomínal.


Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- jbizik
- Příspěvky: 1968
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Měchy DII
Podla mna by to šlo. Akurat ten pristup pod autom.pojir píše: 07 úno 2017 17:41 A jeste bych mel jednu blbou otazku. Zkouseli jste nekdo vymenit na D2 mech bez sundani kola?U P38 to pry jde (prestoze to neni doporucovany postup).
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
-
- Příspěvky: 15220
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
U D2 to jde taky, akorát to chce auto pořádně zvednout na zvedáku. Dělali jsme to na mém u Elitota.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Měchy DII
Keď mám origo mech šróbovací a náhradný nasúvací, aký bude postup? To tam zapadne ten lem na hadičke a hotovo? Nič viac? 

Cesta vedie tadiaľ, kadiaľ sa vydáš.
-
- Příspěvky: 15220
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
To šroubovací včetně kousku hadice se uřízne, očistí a zasune do nového měchu - je to klasická pneumatická spojka, do které se hadička jenom zasune a už tam drží a těsní. Akorát to chce aby hadička byla čistá a nepoškrábaná - těsní to Okroužek zvenku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Měchy DII
Z hadice na aute, ktorá je teraz v mechu mám niečo rezať? Nebude to krátke potom? Na hadici vidím za srobenim nejaký O kruzok, to ten sa potom zacvakne?
Cesta vedie tadiaľ, kadiaľ sa vydáš.
Re: Měchy DII
Taky jdu měnit měchy, předpokládám že tohle je ten starší typ - šroubovací...? Nevíte jestli Contitech měchy maji šroubovací nebo nastrkovaci koncovku?
Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí TapatalkRe: Měchy DII
nie je starsi a novsi typ. contitech pouziva matku a olivu, dunlop rychlospojkuMaTRiX píše: 11 úno 2017 12:16 Taky jdu měnit měchy, předpokládám že tohle je ten starší typ - šroubovací...? Nevíte jestli Contitech měchy maji šroubovací nebo nastrkovaci koncovku
if it ain't broke, don't fix it
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měchy DII
Ten se nezacvakava nikam (a to ani u sroubovaciho, ani u zatlacovaciho konektoru) - je tam jenom pro to, abys videl, jak hluboko tu hadicku mas.bobo7 píše: 10 úno 2017 23:08 Z hadice na aute, ktorá je teraz v mechu mám niečo rezať? Nebude to krátke potom? Na hadici vidím za srobenim nejaký O kruzok, to ten sa potom zacvakne?
Jestli jsem to uz cele pochopil spravne, tak u sroubovaciho konektoru (original + Contitech) se ta mosazna olivka uvnitr zakousne do hadicky natolik, ze pak nejde jednoduse sundat (a kdybys ji sundal nasilim, tak by konec hadicky byl moc ozvykany), takze se pri prechodu na Dunlop mechy s rychlospojkama musi uriznout. Kdezto pri opetovnem pouziti Contitech mechu se da proste jen pouzit stary sroubovaci konektor a nic neni potreba rezat.
A jen tak mimochodem jsem se dival na postup vymeny mechu v Haynes manualu. Uvazuji tam jenom original sroubovaci konektory, takze jsem se nic novyho nedozvedel. Ale celkem me pobavilo, ze to pry ma obtiznost 5 z 5.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Měchy DII
ta oliva isla v pohode rukou dole. menil som original za oem contitech, stare matky a olivy som menil za nove ktore prisli s mechmi. vsetko islo v pohode a lahko dole. neni to fakt ziadna veda...toto spekulovanie mi pride uplne zbytcne...vymena mechov mi pride jednoduchsia ako vymena ziarovky v prednom svetlepojir píše: 11 úno 2017 15:46 Jestli jsem to uz cele pochopil spravne, tak u sroubovaciho konektoru (original + Contitech) se ta mosazna olivka uvnitr zakousne do hadicky natolik, ze pak nejde jednoduse sundat (a kdybys ji sundal nasilim, tak by konec hadicky byl moc ozvykany), takze se pri prechodu na Dunlop mechy s rychlospojkama musi uriznout. Kdezto pri opetovnem pouziti Contitech mechu se da proste jen pouzit stary sroubovaci konektor a nic neni potreba rezat.
if it ain't broke, don't fix it
-
- Příspěvky: 15220
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Ten těsnící Okroužek je uvnitř "konektoru" ve verzi, kdy se hadička jenom zatlačí a nic se nešroubuje. A zasouvá se až na doraz - tedy co to jde. O Okroužku jsem psal proto, aby bylo jasné, že hadička nesmí být zvenku poškrábaná, aby to těsnilo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měchy DII
Tak mi dnes prisly Contitech mechy od Paddocka. Celkem me zaujalo, ze maji skutecne ocekavane srobovaci konektory, ale ty jsou zakapnute barvou, abych s nimi nesrouboval, a prisel s nimi i navod, ve kterem se vyslovne pise, ze to mam nainstalovat podle workshop manualu a ze rozhodne nemam tema sroubovacima konektorama sroubovat.
Tak jsem si nasel odpovidajici stranku manualu: http://workshop-manuals.com/landrover/d ... pring_sls/ a ocividne jsem to zase chapal spatne. Sroubovaci konektory jsou sice potreba vysroubovat pri sundani mechu, ale pri instalaci se nemaji vysroubovavat, ale ma se do nich hadicka jen tak zastrcit - uplne stejne, jak do tech ciste zastrkavacich u Dunlopu. Tak pokud jste nekdo byli stejne zmateni jak ja, tak vas to treba taky obrati na spravnou cestu
Tak jsem si nasel odpovidajici stranku manualu: http://workshop-manuals.com/landrover/d ... pring_sls/ a ocividne jsem to zase chapal spatne. Sroubovaci konektory jsou sice potreba vysroubovat pri sundani mechu, ale pri instalaci se nemaji vysroubovavat, ale ma se do nich hadicka jen tak zastrcit - uplne stejne, jak do tech ciste zastrkavacich u Dunlopu. Tak pokud jste nekdo byli stejne zmateni jak ja, tak vas to treba taky obrati na spravnou cestu

Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Měchy DII
Ahoj tak už i mě potkalo to štěstí, mít prdel auta u země.
Má otázka má někdo v okolí Rychnova nad Kněžnou, HK, Pce, diagnostiku?
Abych věděl jestli objednat jen měchy nebo i čidla.
dík moc
Má otázka má někdo v okolí Rychnova nad Kněžnou, HK, Pce, diagnostiku?
Abych věděl jestli objednat jen měchy nebo i čidla.
dík moc
-
- Příspěvky: 15220
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Před objednáváním zjistit, co tomu je. On to klidně může být jenom uhnilý konektor na kabelu k čidlu, a nové měchy a čidla by neznamenaly žádnou změnu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Měchy DII
Právě o to mi jde abych neobjednal něco zbytečně
- jbizik
- Příspěvky: 1968
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Měchy DII
Otazka: Auto po konverzii z mechov na pruziny musi mat namontovane cidla vysky podvozku ked ma ACE??? Bolo mi totizto povedane, ze cidla tam musia zostat koli ACE !!! ...... co mi nejde do hlavy aky to ma suvis.!?!?
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Re: Měchy DII
Ne kompletně může všechno ven.jbizik píše: 07 bře 2017 12:35 Otazka: Auto po konverzii z mechov na pruziny musi mat namontovane cidla vysky podvozku ked ma ACE??? Bolo mi totizto povedane, ze cidla tam musia zostat koli ACE !!! ...... co mi nejde do hlavy aky to ma suvis.!?!?
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 15220
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Čidla od měchů na zadní nápravě nijak nesouvisí s ACE. ACE má kromě kostky další dvě čidla - akcelerometry, jedno je na vnitřní straně prahu na straně spolujezdce a druhé pod střechou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo