Stránka 5 z 8
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 19 bře 2014 12:30
od Mirko
Jestli v tom máš plyn, tak často se kolem cívky bere elektrika pro plynovou instalaci. Taky je možné, že už v tom máš druhou plynovou instalace (původně směšovač, nyní sekvence) tak z toho mohl vzniknout tenhle bastl. Ale to je jen dohad. Jestli to dnes stihnu, tak ti to nafotím pod kapotou...
Mirko
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 19 bře 2014 14:27
od Lukasino
Ahoj Mirko,
jo jo, LPG tam je, vidíš, to mě nenapadlo a už jsem neměl čas jít po kabelu dál kam vede.
Za fotografie bych byl vděčen
L.
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 19 bře 2014 19:13
od merlin
Taky jsem to řešil při montáži V8 za VM. Bohužel nevidím žádné obrázky.
Ale dával jsem nový elektronický rozdělovač (původně jednodrátový), novou cívku a nový konverzní zesilovač.
Mužů ti to i nafotit- teda až bude světlo.
Ale třeba ti pomůže prilozeny plánek
Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 19 bře 2014 19:30
od Lukasino
Ahoj Merline, díky za schéma, takže skutečně má jít signál zpět do ECU, super
Neměl by jít Condenser na mínus u cívky?
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 19 bře 2014 21:41
od merlin
Já ho tam nemám
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 19 bře 2014 22:12
od Lukasino
Teď se dívám na schéma a opravdu to tak má být, divný, já to mám úplně jinak.
Údaj do ECU jde z plusu, jestli se dobře pamatuji a pak, zesilovač je plus a mínus, a potom plus a mínus co jde po motoru. Jsem zvědav s čím přijde Mirko

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 19 bře 2014 23:58
od Mirko
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 20 bře 2014 23:06
od Lukasino
Mirko, moc díky, zítra to prolezu u auta a zkusím srovnat
Náhodou netušíš z hlavy, jak máš natočenou cívku, kde je plus a kde mínus?
EDIT: Teď koukám na tu převodku, co to má být?

Já myslel, že máš anglický auto

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 20 bře 2014 23:31
od Mirko
Plus je směrem ke kabině. Na druhé fotce vpravo. Nikdy jsem neměl RHD, jen jsem jednoho kuchal. Zrovna má před reinkarnaci, respektive některé jeho části.
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 21 bře 2014 07:36
od Lukasino
Děkuji, dneska to projdu.

Nemyslel jsem RHD, myslel jsem, že nemůžeš mít Land Rover, vždyť je úplně suchá

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 21 bře 2014 10:07
od Mirko
Jo tak, byla nedávno přetěsněná.
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 21 bře 2014 22:06
od Lukasino
Zase jsem to dnes pořádně nestihl, ale jen v rychlosti se mi stále zdá, že to mám nějak divně
Měl jsi pravdu, že kabel s odporem vede k LPG. Potom tam mám + a - ze zesilovače zapalování, signál pro ECU a pak je tam jeden kabel který vede svazkem dál.
Jediné co mě mate, je ten výstup ze zesilovače pro ECU, mám to jinak než ukazuje Merlin

O víkendu se na to pořádně podívám. Přiznám se, že z Tvých fotek mi to není jasné. Máš to na + nebo - konektoru cívky?
Jinak dnes konečně po čtvrt roce zaklápím palubku a musím se pochlubit štěstím v "neštěstí", z mladického rozmaru jsem si objednal žárovky do budíků (přitom stávající fungují) a velikost neseděla. Dneska při skládání jsem zjistil, že u ovládání topení mi nesvítí ani jedna žárovka a světe div se, byl to přesně ten typ co jsem koupil
Alespoň jsem lupnu jednu rychlou aktuální

Na kapotě je opět původní nápis RangeRover a Charles dostal nové vyhřívané sklo, prý poslední na skladě v EU, čekal jsem na něj skoro dva měsíce

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 22 bře 2014 01:44
od Jacko
Vidím,že tiež si sa pustil do boja

Pekne ti to ide - aj ja budem musieť zohnať predné sklo - vyhrievané nepotrebujem a neplaš ma,že už nie sú

Ale ja mám soft dasha a tam je sklo lepené a ty ho máš asi ešte v gume - je tak?
Tak nech sa darí

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 22 bře 2014 17:26
od Lukasino
Díky Jacko, ale oproti Tobě si připadám že nic nedělám
Přední sklo bez vyhřívání do gumy není problém, je jich všude dost a stojí pár korun, problém byl to vyhřívání (jj, mám do bausetu). Takže snad i lepené nevyhřívané na soft dashe nebude problém

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 23 bře 2014 21:47
od Lukasino
Konečně jsem se dostal k tomu zapojení na cívce a jsem z toho nějak zmaten, nemáš Merline jiný motor / druh zapojení?
Protože když to srovnám, tak:

- Výstřižek.JPG (28.75 KiB) Zobrazeno 7301 x
Předpokládám tedy, že kabel který vede svazkem dál je Ign. switch. U Mirka není vidět, ale na mínus pólu jsou tři kabely, takže by to měl být opět Ign. switch.
Tzn. že jsou tři shodné a Merlin je zvlášť, Condenser nemáme, a ECU s Ign. switch máme prohozené

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 23 bře 2014 22:14
od Mirko
Merlin má myslím 3,5 a jiný vstřikování. já nemám LPG na minusu, ale na plusu. LPG je ten červený drát, pod konektorem u pojistky odbočuje ostře, ale na fotce to vypadá, že z toho konektoru jde černý obalený na minus. K čemu ten je, nevím...
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 23 bře 2014 22:17
od eliott
Merlin má karburátory, pokud se nepletu...
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 23 bře 2014 22:26
od Lukasino
Tak v tom případě je to v pořádku, super, díky za info

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 28 bře 2014 20:54
od Lukasino
Pánové, zeptám se zkušenějších. Koupil jsem jinou převodku, která je v pořádku. Jak to tak bývá, ta moje když to slyšela, tak se nějak zatáhla a kape minimálně, takže montáž odkládám a nechám si jí ve skladu do budoucna. Co s tím? Má smysl dokud je OK dát nová ložiska a těsnění, nebo do toho raději nehrabat? Jak nejlépe uskladnit? Nalít kapalinou a nějak utěsnit?
Konečně jsem u sebe měl i foťák, tak pošlu pár fotek. Největší radost mám z palubky, po čtvrt roce je to konečně opět poskládané a plně funkční
O drobnostech vím, kryt pojistek je z RHD a hlavice nejsou takové, jaké mají být

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 12 dub 2014 21:32
od Lukasino
Tak jsem si vystřihnul repas altíku a jsem opět pojízdný
Řeším další věc - spotřebu. Konečně s autem začínám trochu jezdit a hlídat i spotřebu.
Dneska jsem vyjel celou nádrž lpg, většinou okresky kolem 90ti nebo dálnice, taky kolem 90ti a výsledná spotřeba podle plná/plná a tacha vyšla na 25,4l LPG/100km. Netankoval jsem na stejné pumpě, ale nevěřím že by nějaká měla větší tlak jak druhá, tankuji na obou pravidelně a nějak se dojezd nemění. Je pravda že mám zvednuto, větší kola, na střeše expediční zahrádku a velkou rakev.
Současně vím, že mám netěsnost u výfukových svodů na levé straně, to budu řešit jakmile si na mě mechanik udělá čas, ale nechce se mi věřit, že by to mělo zásadní vliv.
Je to spotřeba kterou je potřeba řešit, nebo je to prostě reálné? Pokud vyjedu plnou nádrž po Praze, jsem na spotřebě kolem 30ti, což mi přijde adekvátní na to, že jsou časté starty, popojíždění, rozjíždění a celkově agresivnější jízda, ale dneska jsem se vcelku snažil jet úsporně.
Samozřejmě nečekám, že budu jezdit za deset, ale doufal jsem, že se budu motat alespoň kolem dvacky
Snažil jsem se hledat i jsem použil FAQ, ale buď jsem nic nenašel, nebo jsem našel nižší hodnoty, ale už nevím, zda se jednalo o auta v základu, nebo upravené.
Děkuji za odpověď
