Stránka 5 z 24
Re: další existence SIII
Napsal: 07 bře 2015 20:41
od tomáš štěpnička
otočit nápravu přesně tak

Re: další existence SIII
Napsal: 07 bře 2015 21:12
od Johny R
Hele Tome už toho AROše nech spát. Máš nejhezčí auto (dle mého názoru) z produkce LR a ty pořád vzýváš tu Rumunskou ropuchu

. Ona i ta SIII umí když se s ní umí, ale prostě to není trialový stroj. Na to má ta ropucha z Transylvánie pravděpodobně větší potenciál, ale kdo by to chtěl

?
Re: další existence SIII
Napsal: 07 bře 2015 21:32
od eliott
Koukám, že je to tady samej rasista a xenofob. Jestli vás vidí z Bruselu, budete mít problém

Ať už jde o Serii LR, Toyotu F/BJ 40-45, GAZ 69, Jeep CJ nebo to Aro M461, všechna ta auta mají své kouzlo a jsou krásná především svou jednoduchostí a osobitým designem. Dnes pomalu nepoznáš Grand Cherokee od Range Rovera , o nižší kastě Hnůjdajů a Kií, sOplů a podobných odpadků ani nemluvím, o kvalitě a životnosti už vůbec ne...
Re: další existence SIII
Napsal: 08 bře 2015 19:12
od tomáš štěpnička
Re: další existence SIII
Napsal: 08 bře 2015 19:48
od gibson
eliott píše:Koukám, že je to tady samej rasista a xenofob. Jestli vás vidí z Bruselu, budete mít problém

Ať už jde o Serii LR, Toyotu F/BJ 40-45, GAZ 69, Jeep CJ nebo to Aro M461, všechna ta auta mají své kouzlo a jsou krásná především svou jednoduchostí a osobitým designem. Dnes pomalu nepoznáš Grand Cherokee od Range Rovera , o nižší kastě Hnůjdajů a Kií, sOplů a podobných odpadků ani nemluvím, o kvalitě a životnosti už vůbec ne...
no taka stara toyotka ma stale chytne za srdce
http://auto.bazos.sk/inzerat/46766826/P ... iolet-.php
Re: další existence SIII
Napsal: 09 srp 2015 21:02
od tomáš štěpnička
tak jsem měl chvíli čas abych zkusil na SIII vhodné pneu a zjistil jsem že budu muset asi tak o 20cm zvednout podvozek
asi nejelegantnějším řešením bude přendat nápravy pod listová pera tak jako to je u ARA (aspoň nebudou listy trčet pod nápravou)a auto se vůbec přestane tolik zadrhávat o terén
už to tu někdo dělal? nějaké tipy?
Re: další existence SIII
Napsal: 10 srp 2015 19:50
od krestak
tak už si ji vzal na milost

Re: další existence SIII
Napsal: 10 srp 2015 21:07
od tomáš štěpnička
myslíš asi houpačky.... no prodloužíš houpačku o 10cm a náprava se zvedne o 5 cm a jako bonus pak těma houpačkama všude reješ
Re: další existence SIII
Napsal: 11 srp 2015 08:32
od Trewor - ségra
Když tak koukám na úhel houpačky, tak by to chtělo spíš nahamrovat ne?
Naklonění houpačky směrem k pružině dělá pérování tužší, tak by to pak mělo být i pohodlnější

Re: další existence SIII
Napsal: 11 srp 2015 08:47
od tomáš štěpnička
tak tyhle péra jsou uplně lehlá a v kopru

Re: další existence SIII
Napsal: 11 srp 2015 08:52
od Martin_H
Jestli je to ta pružina z Dorsetky, tak ta už má nárok

Re: další existence SIII
Napsal: 11 srp 2015 09:23
od tomáš štěpnička
ano

a ty ostatní tři jsou původní a ty nárok také mají

Re: další existence SIII
Napsal: 12 srp 2015 08:35
od tomáš štěpnička
to by bylo asi nejjednodušší

Re: další existence SIII
Napsal: 12 srp 2015 08:52
od Kusto
Jestli to bude nejjednoduší netuším

ale nahamrovat listáky a delší houpačky to určo o 10cm zvednou a podle foto to bude stačit. 20 cm je fakt hodně a těch úprav na vinutý je fakt hodně a ještě to bude bastl

Ale jak chceš.
Re: další existence SIII
Napsal: 12 srp 2015 09:43
od tomáš štěpnička
hamrování dlouho nevydrží a zas to lehne
Re: další existence SIII
Napsal: 12 srp 2015 17:55
od čuník
musí se to vyhamrovat ,/neboli vykovat/,a to se musí umět ,pouhý ohýbání přes kovadlinu ,kolejnice apod. je naprosto špatný postup a opravdu dlouho nevydrží a je to škoda

a práce,
Re: další existence SIII
Napsal: 12 srp 2015 22:26
od Swedmann
Zdravím.Nechci Vypadat jako rejpa.

.Ale mám za sebou víc jak 15 let v kovárně při zpracování pérové oceli a z této zkušenosti osobně nedoporučuji nikomu tvz. nahamrovat listové pera.Jinými slovy za studena za pomoci úderu kladiva, bucharu ....Dochází při tom k narušení krystalické struktury a k mikroprasklinám keré vedou při dlouhodobém zatížení k rychlejší "únavě" listového pera a nebo i k destrukci samotného pera.Osobně bych doporučoval pružiny svěřit k šikovnému kováři, nechat "překovat",nově zakalit ve slušné kalírně.A nebo dát rovnou nové s větším "průhybem" pokud se vyrábí.S

SWED
Re: další existence SIII
Napsal: 20 říj 2015 10:49
od tomáš štěpnička
zima se blíží a tak snad bude čas na hraní
řešil někdo jak docílit více prostoru pro nohy řidiče u S88? tipuju že by pomohlo posunout sedačku směrem vzad tak occ 5-6cm
dělal někdo takovou úpravu? jnějké tenčí opěráky? jiné nápady?
Re: další existence SIII
Napsal: 21 říj 2015 13:26
od Neklan
řeší se to vyříznutím příčky za opěradly a jejím nahrazením trubkovou výztuhou
http://www.paddockspares.com/bulkhead-r ... r-kit.html
Re: další existence SIII
Napsal: 21 říj 2015 19:55
od tomáš štěpnička
copak tohle pro mě není problém spíchnout za dopoledne,ale to jenvíc položím opěrák(ten už víc položený mám,ale já bych to potřeboval posunout víc dozadu i se sedákem-prdelí

abych trochu natáhl nohy

) ale s tím je pak spojen další problém--člověk je pak utopen za bočním okénkem schován za sloupkem
