Luboš M. píše:Mopadži by mohl vyprávět co všechno se dá na auto pověsit, že?
Jinak pořádný a funkční roll cage by se nechal udělat toho bych se nebál jen se musí zasahovat do karoserie auta pro ukotvení vnitřního rámu a občas něco provrtat a vyříznout.
Cenově si troufnu říct že do 40tis bych se určitě vešel včetně laku jen bych potřeboval auto tak na 3 týdny.
Není to málo peněz to vím ale je s tím spoustu práce a jen šrouby v nerezu stojí 2 tis. 40m trubek atd.

Jo jo, všechno co na cestování potřebuju. Hlavně véélkou ledničku
Jinak, já bych také volil roll cage, od někoho, kdo jich už pár udělal a odzkoušel v praxi.
Myslím, že to zrovna není oblast na experimentování.
Jinak s pro a proti, zápasím vnitřně již rok a zřejmě asi zvítězí pro, z důvodu, že chci, aby se mnou mé holky, jezdili pokud možno všude. Tedy, rozhodne - bezpečnost.
Co se týká váhy, jsem tu už také někde psal. Je rozdíl, jestli auto je určené na trial, běžné ježdění a nebo na dlouhé výlety, které já preferuji. Proto chci mít v autě kompletní zázemí, včetně všech potřeb (nářádí, výbava, díly, zásoby, vodu jak užitkovou tak pitnou, dostatek paliva a provozních náplní atd.)
Určitě se někde dále od baráku, nebudu pouštět, do nějakých extrémností s uspokojením, zvýšením hladiny adrenalinu. Ten už se zvýší již samotnou vzdáleností ujetou ve svém autě, mimo dálnice, silnice atd.
Zkrátka, když tam dojedeš svým autem, je to úpně něco jiného, než když tam dojedeš autobusem, nebo přiletíš letadlem a tam si auto půjčíš, třeba i s řidičem...
To není dobrodružství
