Re: Smrad z topení
Napsal: 13 led 2010 17:11
Díky za zprávu, nějak jsem neměl čas na to reagovat. Jak Ti to jezdí? Mám najeto 40 000km a mám ho rok a čtvrt. Spotřeba jde, pokud se snažím a netrápím ho prudkým zrychlováním, to mu potom chutná a nebojí se jít na 11l. Pokud ho šetřím, tak jezdím do 9,2l v zimě a v létě 8,7 je tak minimum. Spojka hoří vesele dál. Vyhodil jsem univerzální gumy, co byly na novém autě a pořídil jsem zimní. Je to o dost lepší. Jo a taky řetězy teď na podzim. Hned v pátek minulý týden jsem si jich užil při té sněhové nadílce. Bez nich bych ani já nedojel. Zapadl jsem asi 5x, ale vždy jsme se z toho nějak dostali. Ten bufík už je OK. Kamarádovi museli posunou vejfuk od bufíku kousek dále a je to dobré. U mě je to přesně tak, jak popisuješ, takže je vše OK. Topí to hned a jede jako po kolejích teď v zimě. Jenom ten kufr je masakr. Mám početnou rodinu 4 děti a cesta v létě do Chorvatska samozřejmě s rakví, ale i tak, málem jsem nezavřel kufr. Takže přejdu asi na DISCOVERY 4. Už jsem v tom jel a nadchlo mne to. Možná to ještě letos vyměním. Je to zase rozdíl o několik kategorií výše. Výbava je super a cena cca 750 000,-Kč bez DPH v manuálu a se super výbavou už v základu.Smuggler píše:Milane, nic si z toho nedělej, mě to taky smrdí. Nechci si dělat patent na rozum, ale vysvětlení je prosté. Při nižších teplotách se automaticky zapne topení a to funí spaliny někam tušim k pravému přednímu kolu. Smrdí to jen chvíli, než se zahřeje výměník a než začne probíhat kvalitní spalování v bufiku. Podle mého to nemá se zavzdušněním nic společného a nejedná se o závadu. Každý bufik chvíli smrdí než se zahřeje. Že je to nepříjemné je fakt, ale vzhledem k ostatním kladům to lze překousnout.