Stránka 5 z 19
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 31 pro 2009 15:02
od Hitman
u dieselu se tomu řika vaha vzduchu mam pocit , jinak ja jsem myslel spis klasickej dieselak jako je 200/300 tdi , jinak se s nikym nechci hadat , do osobaku nedelam, opravuju nakladaky a ty ji urcite nemaj
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 01 led 2010 12:12
od Mirek70
Hitman píše:u dieselu se tomu řika vaha vzduchu mam pocit , jinak ja jsem myslel spis klasickej dieselak jako je 200/300 tdi , jinak se s nikym nechci hadat , do osobaku nedelam, opravuju nakladaky a ty ji urcite nemaj
váha vzduchu je něco uplně jiného, je spousta systémů u dieselů,pak ti udělám fotku.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 01 led 2010 13:55
od janicko
Ku tesneniu:
V minulosti bol osvedceny medeny plech, dnes uz je ponuka pestrejsia...
Ak je k dispozicii vhodny polotovar, staci dat tesnenie do kriviek a vyrezat na vodnom luci alebo na plazme.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 09 srp 2010 14:43
od srejby
Jednou jsem si objednal těsnění pod hlavu z tohoto shopu
http://www.landrover-czech.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
a přišlo mi více vrstvé plechové těsnění. Vše pasovalo bylo na něm Mercedes benz a těd už si přesně nepamatuju ,ale myslim že sprinter 2.5TD
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 12 zář 2010 21:27
od Miky_CZ
tak jsem urezal vyfuk pred poslednim tlumicem a sundal visko a dal elektricke sahary, poznatky jsou takove, ze se mi zda ze motor lip startuje, nemusi tocit jeste s tou vrtuli a jde lip do otacek
takze uz mam zaslepeny egr, k/n filtr, vyfuk bez katu a posledniho tlumice a elektricke vrtule, jeste hadice turba, vycistit cooler a asi sem skoncil s nejakym zvysovanim vykonu, protoze vsechno ostatni uz bude drahe
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 13 zář 2010 21:33
od Josef-Z (Jugin)
Eště by se dalo zabalit svody do termo izolační pasky. Není to zase tak drahá a trochu to pomůže. Vis vlákno od Miloš II. Já už mám pásku doma a ještě najít čas na omotání

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 13 zář 2010 21:37
od Miky_CZ
Josef-Z (Jugin) píše:Eště by se dalo zabalit svody do termo izolační pasky. Není to zase tak drahá a trochu to pomůže. Vis vlákno od Miloš II. Já už mám pásku doma a ještě najít čas na omotání

no jo ale aby se ty svody daly poradne omotat tak by se musely sundat
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 06:14
od RudaK
Josef-Z (Jugin) píše:Eště by se dalo zabalit svody do termo izolační pasky. Není to zase tak drahá a trochu to pomůže. Vis vlákno od Miloš II. Já už mám pásku doma a ještě najít čas na omotání

Todle sem nepochopil,jak to omotání přidá výkon ......

By mě zajímalo,kolik koňů ta páska přidá
p.s. Miloš II má načipovanou TD5 - nedával to kvůli praskání ?
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 07:05
od Miky_CZ
RudaK píše:
Todle sem nepochopil,jak to omotání přidá výkon ......

By mě zajímalo,kolik koňů ta páska přidá
p.s. Miloš II má načipovanou TD5 - nedával to kvůli praskání ?
to se tam dava aby spaliny sly do turba teplejsi a zaroven nebylo tak teplo v motorovem prostoru
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 08:39
od RudaK
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 09:56
od Miky_CZ
RudaK píše:

no ale ze by to neco pridalo o tom moc iluzi nemam, maximalne bude mensi teplo v motorovem prostoru aspon se to bude lip chladit
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 10:55
od RudaK
Miky_CZ píše: no ale ze by to neco pridalo o tom moc iluzi nemam, maximalne bude mensi teplo v motorovem prostoru aspon se to bude lip chladit

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 21:59
od skritekcrx
Cim zustanou spaliny teplejsi tim rychleji odchazi z vyfuku cimz dochazi k lepsimu plneni valcu cistou smesi paliva a vzduchu (u benzinu) nebo vzduchu u nafty a rychlejsimu roztaceni turba a tim padem k mirnemu zvyseni vykonu. Jedna se o zachovani energie. Pokud u benzinoveho motoru omotas cely vyfuk je to i znat a teplota spalin na konci je znatelne vyssi. Normalne ti na konci vyfuku nic neudelaji jejich teplota neni nijak vysoka ale po omatani tou paskou tam ruku neudrzis. Jen zkusenosti z dob brichoplazu
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 21:59
od Maxsel
Miky, jak ti to řve bez toho tlumiče vzadu? Chci ho vyhodit, protože s ním reju v zemi, a kdyby to ještě pomohlo motoru, tak jedině dobře.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 22:03
od skritekcrx
Maxsel píše:Miky, jak ti to řve bez toho tlumiče vzadu? Chci ho vyhodit, protože s ním reju v zemi, a kdyby to ještě pomohlo motoru, tak jedině dobře.
mam sice 200ku ale mam tez jen stredovej tlumic a zadny problem ticho jako v hrobe. Zato gumy ten hluk statecne dohani

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 22:07
od Miky_CZ
Maxsel píše:Miky, jak ti to řve bez toho tlumiče vzadu? Chci ho vyhodit, protože s ním reju v zemi, a kdyby to ještě pomohlo motoru, tak jedině dobře.
to ti reknu az prestane hucet prevodovka a diferak:-D
ale rozdil neni skoro zadny, teno koncovy tlumic je jak u motorek, pruchozi.
ma to takovy hrubsi zvuk, vic se mi libi ale ted jak sem sundal koberce a ten bordel proti hluku tak ho pres gumy, diferak a prevodovku neslysim vubec
takze za me vubec se toho neboj a rizni to... aspon to nekde neurves pri couvani
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 22:08
od powl
Taky jsem ho uriz, nerve to vubec jen trochu vic syci turbo ale na vykon to mit vliv nemuze pze ten zadni tlumic je pruchozi
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 22:11
od Miky_CZ
powl píše:Taky jsem ho uriz, nerve to vubec jen trochu vic syci turbo ale na vykon to mit vliv nemuze pze ten zadni tlumic je pruchozi
jak sem psal, no zaroven s vyndanou vrtuli a jeste vycistenym vzduchovym filtrem sem rozdil trochu poznal ale byly to ty tri veci naraz co jsem udelal
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 22:14
od powl
Jj byl jsi rychlejsi

. Ja jsem zase poznal novou viskozu, ani ne na vykonu ale urcite na hluku. Na vykonu mne hodne pomohlo vycisteni mezichladice. Pristi tyden budu repasovat turbo tak uvidime jestli disko trochu pookreje, ale myslim ze spis ne...
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 zář 2010 22:25
od Miky_CZ
powl píše:Jj byl jsi rychlejsi

. Ja jsem zase poznal novou viskozu, ani ne na vykonu ale urcite na hluku. Na vykonu mne hodne pomohlo vycisteni mezichladice. Pristi tyden budu repasovat turbo tak uvidime jestli disko trochu pookreje, ale myslim ze spis ne...
tak na mezichladic se vrhnu az se silikonovyma hadicema
a taky me zaujalo odkarbonovani motoru parou, dela se to tak ze se pri nastartovanem motoru na cca 2000otacek strika rozprasovacem voda do sani ale u turba je to slozitejsi protoze se to strika co nejbliz motoru tak nevim no