Stránka 5 z 7
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 18 črc 2009 13:54
od evil

Mimochodem, nikdo mne nevyslyšel a nikdo mi tu RR nerozmlouvá. Jak to?!
(Ještě jsem uvažoval o Disco, zdá se mi, že má větší kufr; ale taky se mi zdá, že víc hnije; a hlavně nemá "kouzelné tlačítko".)
Přítelkyni jsem na to začal nenápadně připravovat, nejdřív zmínkou o tom, že existuje jiné auto než XM, které má přepínaní světlé výšky - to značně zpozorněla.
Pak jsem nááááhodou pustil propagační klip
http://www.youtube.com/watch?v=lWM-Gk-q7eg, který navíc disponuje tou "správnou" hudbou na pozadí a bylo vymalováno. Auto se líbí, "vzbuzuje důvěru", má "kouzelné tlačítko"

i klimatizaci, takže asi není co řešit
Takže mám dvě téměř závěrečné otázky:
- Kde / jak / za kolik servisovat v Praze/okolí?
- Podvozková diagnostika existuje "home made". Jak je to se zbytkem? Vystačím si s OBD II? A je nějaký rozdíl v diagnostice podle roků výroby?
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 18 črc 2009 14:18
od Keram
evil píše:
Mimochodem, nikdo mne nevyslyšel a nikdo mi tu RR nerozmlouvá. Jak to?!
(Ještě jsem uvažoval o Disco, zdá se mi, že má větší kufr; ale taky se mi zdá, že víc hnije; a hlavně nemá "kouzelné tlačítko".)
Přítelkyni jsem na to začal nenápadně připravovat, nejdřív zmínkou o tom, že existuje jiné auto než XM, které má přepínaní světlé výšky - to značně zpozorněla.
Pak jsem nááááhodou pustil propagační klip
http://www.youtube.com/watch?v=lWM-Gk-q7eg, který navíc disponuje tou "správnou" hudbou na pozadí a bylo vymalováno. Auto se líbí, "vzbuzuje důvěru", má "kouzelné tlačítko"

i klimatizaci, takže asi není co řešit
Takže mám dvě téměř závěrečné otázky:
- Kde / jak / za kolik servisovat v Praze/okolí?
- Podvozková diagnostika existuje "home made". Jak je to se zbytkem? Vystačím si s OBD II? A je nějaký rozdíl v diagnostice podle roků výroby?
Tak jestli chceš větší kufr a kouzelný tlačítko tak se ti nabízí všechny Range Rovery(classic, P38,sport i vogue) a disco(2 a 3)
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 18 črc 2009 14:46
od Lukas V.
evil píše:
Na přesnou cenu se prosím informuj u nich. (Nejsem jejich zaměstnanec, jen jim tu dělám reklamu

Reklamace - spíš jde o následné seřízení, pokud se v dlouhodobějším provozu objeví nějaké anomálie; ale co se samotného zařízení týká, tak bývá naprosto bezporuchové (klep klep klep - na dřevo). Doporučuji ti zvednout telefon a poptat se přímo u nich a pobavit se detailněji - já nejsem LPG technik, jen uživatel. Jen tě musím upozornit, že Libor bývá občas v telefonu poněkud protivný, ale to je jen zdání - jinak je to kluk milionovej

)))
Dekuju moc, ja dle toho odborneho nazoru myslel, ze s nimi neco mas

V pondeli tam volam a zjistim co a jak

Kazdopadne dekuji

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 18 črc 2009 14:55
od evil
Lukas V. píše:Dekuju moc, ja dle toho odborneho nazoru myslel, ze s nimi neco mas

V pondeli tam volam a zjistim co a jak

Kazdopadne dekuji

Něco s nima společnýho sice mám, ale s LPG jsem tam byl vždycky jen jako zákazník. A naprostá spokojenost = proto je doporučuji. A odborný názor?

To jsou létama nabyté zkušenosti

já měl v autech snad všechny typy plynu kromě "raketažiguli" a vstřikování kapalné fáze.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 18 črc 2009 16:35
od Dušan Dreisig
A přesná cena je u nich tedy 31 vč. DPH? Pro mě je to trošku problém-jsem až od Slovenských hranic a nevím, jak bych pak řešil i reklamace, apod.

[/quote]
Tak kukni na tieto stránky
http://www.movita.cz/ je to vo Frištáku pri Zlíne, mám s nimi výborné skúsenosti, dohodneš a objednáš sa po telefóne a povedia ti aj cenu... ja som už LPG mal (Prins) a bol som si dať vymeniť membrány a urobiť revíziu nakoľko sa tam nič také 3 roky nerobilo...
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 18 črc 2009 20:52
od Lukas V.
Na
www.tipcars.cz se objevilo RR 4,6 snad v plne vybave za 99t. Neni to trosku divne? Zda se mi to dost malo... Podle trinacti fotek asi malokdo pozna, jestli to necim smrdi

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 18 črc 2009 22:17
od evil
Maličko bych občerstvil své předchozí dvě otázky:
1. Kde / jak / za kolik servisovat v Praze/okolí?
2. Podvozková diagnostika existuje "home made". Jak je to se zbytkem? Vystačím si s OBD II? A je nějaký rozdíl v diagnostice podle roků výroby?
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 18 črc 2009 22:34
od Lukas V.
evil píše:Maličko bych občerstvil své předchozí dvě otázky:
1. Kde / jak / za kolik servisovat v Praze/okolí?
2. Podvozková diagnostika existuje "home made". Jak je to se zbytkem? Vystačím si s OBD II? A je nějaký rozdíl v diagnostice podle roků výroby?
Ahoj chlape.
Podle toho, co jsem prosel cele forum, tak bych volil jednoznacne Eliotta z Ceskych Budejovic. Jsem az od Zlina, ale asi za nim budu jezdit taky

Tim bych smeroval asi i Tvou druhou otazku primo na nej...
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 18 črc 2009 22:40
od evil
Lukas V. píše: ...z Ceskych Budejovic. Jsem az od Zlina, ale asi za nim budu jezdit taky...
Tak to je přesně odpověď, kterou jsem slyšet nechtěl ;-( V běžném životě to strašně zdržuje, jezdit do servisu přes půl republiky, byť je sebekvalitnější; zvlášť, je-li nějaká část auta ve fault mode... Lidičky, pražácí, fakt neni něco poblíž? Protože jinak nabírá na důležitosti druhá otázka -
jak je to s diagnostikou, kdybych servisoval vlastními prostředky?
Co takový servis
http://www.land-rover-parts.cz/? -> Praha 8... Nějaké zkušenosti?
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 20 črc 2009 13:21
od petr_p
Lukas V. píše:Chlapi, nejste nekdo z Moravy? Moc bych poprosil nekoho s 4,6 a nekoho s 2,5, jestli by mi ji alespon nenastartoval, kdybych se stavil... Takhle jen z radku uz fakt nevim. Nesedel jsem ani v jednom...

Cau Lukasi,
jsem z Hranic na Morave a mam P38 s 2,5TD. Hodne jsem tady na to auto ze zacatku plul spinu a chtel jsem ho prodat, ale nejak jsme ho zacali mit se zenou radi a nekdy se i pristihnu u toho jak rikam " ze ho miluju"
Nejvic ale to auto milujou nasi 3 velci psi, uz jen kvuli nim ho nemuzu prodat
Takze kdyby ses v tom chtel svezt tak si udelej vylet do Hranic.
P.S.: kdyz mam nejaky problem tak jezdim do Valasskeho Mezirici, tam je velice sikovny automechanik Jarek Pesl, ten zna LR velice dobre.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 23 črc 2009 12:59
od scooty
petr_p píše:Lukas V. píše:Chlapi, nejste nekdo z Moravy? Moc bych poprosil nekoho s 4,6 a nekoho s 2,5, jestli by mi ji alespon nenastartoval, kdybych se stavil... Takhle jen z radku uz fakt nevim. Nesedel jsem ani v jednom...

Cau Lukasi,
jsem z Hranic na Morave a mam P38 s 2,5TD. Hodne jsem tady na to auto ze zacatku plul spinu a chtel jsem ho prodat, ale nejak jsme ho zacali mit se zenou radi a nekdy se i pristihnu u toho jak rikam " ze ho miluju"
Nejvic ale to auto milujou nasi 3 velci psi, uz jen kvuli nim ho nemuzu prodat
Takze kdyby ses v tom chtel svezt tak si udelej vylet do Hranic.
P.S.: kdyz mam nejaky problem tak jezdim do Valasskeho Mezirici, tam je velice sikovny automechanik Jarek Pesl, ten zna LR velice dobre.
Ja uz jsem odedneska taky pojizdny, muj cipnuty RR P38 2.5DSE parkuje v Olomouci, tak kdybys mel cestu sem, klidne se ozvi. Jinak taky mam tady kousek od Olomouce velmi schopneho servisaka, ktery predevsim zna ten motor do posledniho sroubku.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 23 črc 2009 13:08
od evil
scooty píše:...muj cipnuty RR P38 2.5DSE...
Ahoj Scooty. Prosím tě: jak se čipuje, hlavně za kolik - a jaký to má výsledný efekt. Díky.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 24 črc 2009 09:59
od scooty
evil píše:scooty píše:...muj cipnuty RR P38 2.5DSE...
Ahoj Scooty. Prosím tě: jak se čipuje, hlavně za kolik - a jaký to má výsledný efekt. Díky.
No, mam pocit, ze se dnes cipuje v kazde druhe garazi.. Rada je jedina: najit nekoho, kdo uz tenhle motor cipoval (nejlepe v RR) a dotycny zakaznik spokojene nejaky cas jezdi.. Cip u meho RR zajistoval muj servisak v Blatci, delal to nekde v Prostejove u cloveka, ktery se zivi de facto jen timto, coz byla pro me nejlepsi varianta, nebot na to osobne dohlidl. Cipovalo se to na trikrat, pricemz se vybiral nejlepsi kompromis nastaveni RJ. Kdyz se cipne moc (na vykon), zacne to brutalne kourit a cukat automat pri razeni. Vysledek je, ze jede jako v rezimu "sport" automaticke prevodovky s tim rozdilem, ze ale tahne uz odspodu (coz byl predtim velky problem). Nicmene cekal jsem jeste eliminaci problemu kdyz stojis pred patnikem a chces na nej najet (z nulove rychlosti musis jit hodne do otacek, nez na ten patnik vyskocis). Nevim, jak je to u jinych P38, ale pripoustim, ze u me se muze jednat o castecne prokluzovani "spojky?" v automaticke prevodovce.. Spotreba sla dle pocitace brutalne dolu (stejnym stylem jizdy, jakym jsem predtim jezdil za 11l, nyni dle pocitace jedu za 6,5l), cemuz neverim, a proto prave delam test na plnou nadrz, o cemz budu informovat v mem prispevku "P38 cip a xenony".
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 27 črc 2009 20:48
od Lukas V.
Zdravim vsechny.
Omlouvam se, ze jsem nejakou dobu neodpovidal, ale jezdim s kamionem a sef me posledni dobou drzi dost ve svete
Kluci co jste mi napsali, ze by byla moznost se stavit, poslali by jste mi na sebe pls nejaky telefonni kontakt nebo mail, aby jsme se domluvili? Byl bych Vam opravdu moc zavazan a doufam, ze za to nepohrdnete domaci slivovickou

Hned jak se vratim do CZ, zavolal bych Vam, pripadne napsal mail, aby jsme se dohodli.
Jeste jednou dekuji vsem...
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 28 črc 2009 23:48
od Miloš
Mirko:Podle mě to přeháníš,ale je fakt,že je tady hodně nešťastnejch temat.Každopádně Tds spolkne za čerpadlo zhruba to samý jako 4,6 za díly na GO motoru,něco o tom vím,protože jsem jí dělal,je fakt,že dalších hodně peněz (cca 14)stálo broušení všeho možnýho.Ale i když je to rouhání,jinak to šlape krásně

Kdybych si tak ještě narazil nějakou pumpařku,byla by to krása.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 29 črc 2009 16:05
od Acon
Ja k nim chodím tu na SK. Mám na nich dobré referencie, diely majú za prijateľné ceny... Sám zatial nedokážem posúdiť ako sú naozaj dobrí alebo zlý, keďže mi len robili výmenu náplní pri kúpe. Problém, ktorý som mal, som riešil svojpomocne (káblový zväzok k vstrekovačom) od nich som len kúpil tesnenie pod dekel a tie káble. Robia len LR vrátane úprav podvozkov, je tu veľká šanca, že LR poznajú dôverne.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 03 srp 2009 11:53
od evil
Chvíli jsem se rozmýšlel, jestli to dát jako nové téma, ale vzhledem k dočasnosti informace to asi patří spíš sem:
Range Rover 2.5td r.v. 2000 v AutoESA za cca 179.900 Kč
http://www.autoesa.cz/karta/land-rover- ... 51643.html
Z čiré zvědavosti jsem se na to byl podívat, protože jsem měl cestu kolem.
Zde jsou moje postřehy, třeba to někomu ušetří cestu (nebo naopak).
- Barva kůže je tmavší, než to na fotkách vypadá.
- Zevnitř je to orvané maličko míň, než se to jeví na fotkách.
- Zvenčí je to orvané maličko víc, než se to jeví na fotkách.
- Cinklé PP světlo, drží se v něm voda/vlhkost
- Zámek u řidiče nereaguje na DO
- Podvozek se zvedá, ale vystupovací poloha po dojezdu se mi zdála nějak vysoko, asi jako "babičko, vemte si padák, než vyskočíte..."
- Serviska nebo servisní historie: neexistuje
- Svítí ABS a SRS
- Hláška Airbag Fault otravuje za jízdy každou minutu.
- Klima klímá, knížka nesvítí
- Dojmy z testovací jízdy: má problém se to pohnout z místa. Ani vzdálený náznak pocitu akcelerace. Při nájezdu na dálnici jsem se modlil, aby ty tiráky na obzoru trochu ubraly a neměl jsem s nima bližší setkání. Nakonec se to rozhoupalo asi na 70kmph. Nad cca 2500 otáček to trošíííííčku zabralo, ale dojem, že se to nehýbe z místa, to nepřekonalo. Nejsem naftař/turbař, ale takhle nějak si představuji, že se projevuje problém s turbem...
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 03 srp 2009 21:30
od scooty
evil píše:Chvíli jsem se rozmýšlel, jestli to dát jako nové téma, ale vzhledem k dočasnosti informace to asi patří spíš sem:
Range Rover 2.5td r.v. 2000 v AutoESA za cca 179.900 Kč
http://www.autoesa.cz/karta/land-rover- ... 51643.html
Z čiré zvědavosti jsem se na to byl podívat, protože jsem měl cestu kolem.
Zde jsou moje postřehy, třeba to někomu ušetří cestu (nebo naopak).
- Barva kůže je tmavší, než to na fotkách vypadá.
- Zevnitř je to orvané maličko míň, než se to jeví na fotkách.
- Zvenčí je to orvané maličko víc, než se to jeví na fotkách.
- Cinklé PP světlo, drží se v něm voda/vlhkost
- Zámek u řidiče nereaguje na DO
- Podvozek se zvedá, ale vystupovací poloha po dojezdu se mi zdála nějak vysoko, asi jako "babičko, vemte si padák, než vyskočíte..."
- Serviska nebo servisní historie: neexistuje
- Svítí ABS a SRS
- Hláška Airbag Fault otravuje za jízdy každou minutu.
- Klima klímá, knížka nesvítí
- Dojmy z testovací jízdy: má problém se to pohnout z místa. Ani vzdálený náznak pocitu akcelerace. Při nájezdu na dálnici jsem se modlil, aby ty tiráky na obzoru trochu ubraly a neměl jsem s nima bližší setkání. Nakonec se to rozhoupalo asi na 70kmph. Nad cca 2500 otáček to trošíííííčku zabralo, ale dojem, že se to nehýbe z místa, to nepřekonalo. Nejsem naftař/turbař, ale takhle nějak si představuji, že se projevuje problém s turbem...
Pěkný kousek.
- zámek bude buďto potřeba vyměnit nebo bude (jako v mém případě) jen nalomený jeden z drátů v průchodce mezi karoserií a dveřmi.
- vystupovací poloha je hold ještě dost vysoko v porovnání s osobáky - moje babička s tím problém nemá

- ABS a SRS - může být vadné čidlo ABS - sehnatelné na vrakáči za pár peněz, ale taky možná do něj stačí ťuknout
- Airbag Fault - to nám něco napovídá - nechat kouknout odborníka, jak moc bylo bourané a na diagnostiku, co tím je - třeba bude stačit reset ŘJ aribagů
- jízda: hehe, já byl taky překvapen, nicméně je třeba koukat na otáčkoměr (u 3,5tis otáček se zdá, že to jede na doraz

. na plyn se musí nezvykle moc šlápnout,. rozhodně pomůže čip
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 04 srp 2009 09:24
od evil

Přiznejte se - kdo mi vyfouknul tu 4.6 ze severních Čech, co nebyla ani v inzerci, zrovna když jsem dospěl k tomu, že za tu cenu vezmu i benzín?

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 04 srp 2009 09:44
od Lukas V.
evil píše:
Přiznejte se - kdo mi vyfouknul tu 4.6 ze severních Čech, co nebyla ani v inzerci, zrovna když jsem dospěl k tomu, že za tu cenu vezmu i benzín?

Kterou 4,6?