Stránka 5 z 9

Napsal: 08 bře 2007 19:20
od Kocur
motohanz píše:aha....takze ta uzaverka je tam na to aby se ty napravy jako tocili stejne....chapu to tak dobre? jinak jsou teda pohaneny furt obe....
Jo chapes to dobre, obe se budou tocit stejne-tagze min 2 kola ti budou hrabat, jinak tu paku sem mel taky zatuhlou, rozebrat tunel, odrezit, rozhybat, namazat a bude to ok

Napsal: 08 bře 2007 19:44
od motohanz
Kocur píše:
motohanz píše:aha....takze ta uzaverka je tam na to aby se ty napravy jako tocili stejne....chapu to tak dobre? jinak jsou teda pohaneny furt obe....
Jo chapes to dobre, obe se budou tocit stejne-tagze min 2 kola ti budou hrabat, jinak tu paku sem mel taky zatuhlou, rozebrat tunel, odrezit, rozhybat, namazat a bude to ok
ok diky udelam to, tak ted este to huceni.....nemuze to byt kapalinou v diferaku? omlouvam se jestli nekdy melu blbosti ale s offroadem zacinam, predtim jsem delal pouze bmw a alfy....

Napsal: 08 bře 2007 19:50
od motohanz
teslo píše:Popis presnejsie ako Ti trhlo volantom...
Na asfalte nezaraduj uzavierky :!: Vznika tam dost velke pnutie a niektore kolo musi presmykovat( aj ked ides pomaly).
Pri zaradenej uzavierke nieje auto take ochotne zatacat, tak to "trhnutie" moze byt prave to presmyknutie kolies... :idea:
V kazdom pripade si poriadne prestuduj manualy a materialy na internete. Je kopec dobrych stranok odkial mozes cerpat napady a mudrosti.
Diskoteka je postavena na rovnakej koncepcii ako Def, RRC, takze by som sa az tak o nu nebal. Su to vynikajuce auta, ale zas vyzaduju aj pozornost majitela. A my ako majitelia sa o tieto auta s radostou starame( aj ked to tak niekedy nevyzera) :D
takze je teda normalni ze kdzy se mi ta uzaverka podarila zaradit na asfaltu tak ze to do zatacky jako trhalo kolama a pri rovny jizde ne, je te normal? A jakto ze ten clovek co del land rovery rikal ze to je jen dvoukolka a tim priradim predni napravu? :shock:

p.s. jinak ver tomu ze ja jsem puntickar a prave jsem si koupil takovy typ auta abych se o nej staral..mel jsem pred casem bouracku na motorce tak se vrham jinym smerem....

Napsal: 08 bře 2007 19:53
od DanoDEF
motohanz píše: A jakto ze ten clovek co del land rovery rikal ze to je jen dvoukolka a tim priradim predni napravu? :shock:
... tak potom asi tvoj je prvy Land Rover co opravuje.... :D

Napsal: 08 bře 2007 20:05
od motohanz
DanoDEF píše:
motohanz píše: A jakto ze ten clovek co del land rovery rikal ze to je jen dvoukolka a tim priradim predni napravu? :shock:
... tak potom asi tvoj je prvy Land Rover co opravuje.... :D
no ty blaho tak oni maj reklamu ze se specializujou na rover a land-rover.... :shock:

Napsal: 08 bře 2007 20:10
od default
delal se vubec nekdy nejaky LR, ktery by nebyl full time 4x4???

Napsal: 08 bře 2007 20:11
od zbynek
motohanz píše:
DanoDEF píše: ... tak potom asi tvoj je prvy Land Rover co opravuje.... :D
no ty blaho tak oni maj reklamu ze se specializujou na rover a land-rover.... :shock:
to Motohanz: Děj sem kontatk na toho povedéného servismana, ať si naněj dají ostatní pozor.

Napsal: 08 bře 2007 20:12
od motohanz
zbynek píše:
motohanz píše: no ty blaho tak oni maj reklamu ze se specializujou na rover a land-rover.... :shock:
to Motohanz: Děj sem kontatk na toho povedéného servismana, ať si naněj dají ostatní pozor.
jojo uz posilam... http://www.k-car-c.cz/

Napsal: 08 bře 2007 20:27
od Libor
NEVER VSEMU CO KDO REKLAMUJE!JINAK K TE UZAVERCE.POUZIVEJ JI JEN V NEJAKEM BLATE NA SNEHU NO PROSTE V DALSICH PODOBNYCH PODMINKACH.MUZES JI POUZIT TAKY PRI NEJAKYCH PRUDKYCH STOUPANICH A TO I KDYZ TO NEBUDE ZA VYSE ZMINOVANYCH PODMINEK ALE NA TAKOVEM TVRDEM POVRCHU SE VYVARUJ ZATACENI NEBO V NEJLEPSIM PRIPADE STR HNES POLOOSU.ZKUS TO PROMITNOUT,DALS UZAVERKU DIFF.TEDY JSI ZAVREL DIFERENCIAL A JEDES DO LEVE ZATACKY KTERE KOLO JEDE PO VETSI KRUZNICI-_?SAMOZREJME PRAVE A CO TED STIM LEVYM KDYZ JE DIF.ZAVRENEJ?NO A TEN ROZDILNY POMER RESI PRAVE DIFER.ALE KDYZ JE NA TVRDO TAK CO TO MUZE ASI UDELAT KDYZ SE SNAZI TY KOLA VTE ZATACCE TOCIT STEJNE PO STEJNEM POLOMERU.

Napsal: 08 bře 2007 20:40
od motohanz
Libor píše:NEVER VSEMU CO KDO REKLAMUJE!JINAK K TE UZAVERCE.POUZIVEJ JI JEN V NEJAKEM BLATE NA SNEHU NO PROSTE V DALSICH PODOBNYCH PODMINKACH.MUZES JI POUZIT TAKY PRI NEJAKYCH PRUDKYCH STOUPANICH A TO I KDYZ TO NEBUDE ZA VYSE ZMINOVANYCH PODMINEK ALE NA TAKOVEM TVRDEM POVRCHU SE VYVARUJ ZATACENI NEBO V NEJLEPSIM PRIPADE STR HNES POLOOSU.ZKUS TO PROMITNOUT,DALS UZAVERKU DIFF.TEDY JSI ZAVREL DIFERENCIAL A JEDES DO LEVE ZATACKY KTERE KOLO JEDE PO VETSI KRUZNICI-_?SAMOZREJME PRAVE A CO TED STIM LEVYM KDYZ JE DIF.ZAVRENEJ?NO A TEN ROZDILNY POMER RESI PRAVE DIFER.ALE KDYZ JE NA TVRDO TAK CO TO MUZE ASI UDELAT KDYZ SE SNAZI TY KOLA VTE ZATACCE TOCIT STEJNE PO STEJNEM POLOMERU.

no joooo, proto to skubalo... :oops: a piskla si i guma parkrat....ja jsem strevo.... :oops:

Napsal: 08 bře 2007 21:20
od Kocur
default píše:delal se vubec nekdy nejaky LR, ktery by nebyl full time 4x4???
Jo series mely priraditelnej predek

Napsal: 08 bře 2007 21:22
od Kocur
motohanz píše:
Kocur píše: Jo chapes to dobre, obe se budou tocit stejne-tagze min 2 kola ti budou hrabat, jinak tu paku sem mel taky zatuhlou, rozebrat tunel, odrezit, rozhybat, namazat a bude to ok
ok diky udelam to, tak ted este to huceni.....nemuze to byt kapalinou v diferaku? omlouvam se jestli nekdy melu blbosti ale s offroadem zacinam, predtim jsem delal pouze bmw a alfy....
A copak ti huci? Predni dif?? Tak mas x moznosti.. fprdeli loziska , vhajzlu dif-vylamany zuby....
A prosimte co si za to dal?? Jestli to neni teda tajny :wink: musela to pri tomhle stavu bejt docela libova cena

Napsal: 08 bře 2007 21:35
od motohanz
vis co ono ten stav celkove je neni nijak spatnej, ted uz vim ze skubani je vlstne spravne i to s tim mezinapravovym diferakem ze tam moc nejde...koroze neni do hloubky a to vyresi ten muj restaurator, kastle je pekna a interier jak novej....cena byla 185.....ono se s tim akorat nejelo ten pul rok a to utrpel ten spodek....
to huceni nevim odkud jde, huci to jen v tahu a je to zavisly na rychlosti ale automat jde zas jak po masle

Napsal: 08 bře 2007 21:49
od Kocur
No cenofka neni z nejstrasnejsich, to huceni muzou bejt dify a nebo prevodovka, me huci taky predni dif :wink: uz se na nej pekne dlouho chystam

Napsal: 08 bře 2007 21:56
od motohanz
Kocur píše:No cenofka neni z nejstrasnejsich, to huceni muzou bejt dify a nebo prevodovka, me huci taky predni dif :wink: uz se na nej pekne dlouho chystam
zkusim vymenit naplne jestli to nepomuze a pak uvidim....to huceni je fakt otrava ale znam to z bawa tam mi taky hucel ale tak nejak jinak....doufam ze to nebude prevodovka ale neukazuje to moc na ni....jak maj ve predu vypadat ty kinetaky? maj bejt namazany? nemam to udelat takovym tim mazadlem na kinetycký klouby?

Napsal: 08 bře 2007 22:18
od Libor
V KAZDEM PRIPADE TO NAMAZ A ZAS UTRI AT SE TI NA TO NELIPI PRACH ALE MEZI NAMI TA KOMPOZICE JE V PR--LI.CO TEN OLEJ REKL TI NEKDO K TOMU NECO JAK JE TO POTECENY?

Napsal: 08 bře 2007 22:24
od Kocur
No ty kinetaky maj bejt porad namazany, nesmej bejt zrezly, jinak ti nebude tesnit gufero a budes mit pochcany kola :? z tech fotek to ale nevypada vubec dobre, je to hloubkovy, jinak ja tam leju hodne hustej volej oznaceni ti nereknu :?:

Napsal: 08 bře 2007 22:50
od Rover
default píše:delal se vubec nekdy nejaky LR, ktery by nebyl full time 4x4???
Samozřejmě se dělal, první kdo měl stálý náhon na všechny 4 byl RRC a pak Disco a 90 a 110, jinak S1, S2 a S3 všechno stálý zadek a přiřaditelný předek.

Napsal: 09 bře 2007 00:18
od motohanz
ten olej zatim vypada ze tece z nadobky ze serva po hadicich dolu pod motor a ochcava to tam, dalsi hloubkova kontrola bude....a jak mam namazat ty kinetaky? kam olej nalit nebo tak?

Napsal: 09 bře 2007 06:21
od karel
Tekoucí servo je klasická "závada" většiny LR, stačí vyměnit hadice a pořádně přepáskovat.Pokud by ti teklo přes gufero tak vyměnit i to.
Olej se dolévá do koulí,měl by tam být čtyřhran, ten vyšroubuješ a leješ až po tento otvor.Možná se ti to bude pod tou rzí špatně hledat, ale je tam.