Stránka 5 z 12
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 22 led 2010 14:37
				od MOPADŽI
				Zanzibar píše:Tak já už svoji mřížku na okně mám ! Heč  

 A je super, můžu v létě nechat větrat i v noci.  

 A až zase naložím plnou korbičku stromů, nemusím se bát, že se mi nějaká větev mrkne do kabiny. Díky moc Rosomákovi za výrobu, montáž i cenu.
Jako bonus mám prý celoživotní záruku, asi ví, že to nebude tak dlouho.  

 
Mřížka fakt pěkná. Dívám se ale, že je nanýtovaná a nepůjde tedy sundat.
Já se budu muset u Rosomáka stavit a domluvit ty mřížky pro mne. Já chci ale na boční okna a sundávací. Jo a se síťkou proti hmyzu, abych mohl v poklidu spát.
 
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 22 led 2010 19:17
				od Sláma Karel
				Ne ne, na defíkovské disky ještě nejsou, nebo alespoň ne ty co byli u mě. Ty byli, že šli na DIII disky z DII. Ale ty se taky dělají v 16tce. K
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 23 led 2010 10:02
				od Rosomak
				To: Karel a Erik - ty podlozky jsou uz dlouho hotove a nikdo je nechce mam je skladem od zacatku viz. fotka, akorat ze je mam na LR D2 s prumerem nakruzku 70 a D3 ma 72,5 - mam dve sady tak jednu predelam na 72,5 a koncem pristiho tydne budou k vyzkouseni.
A zaruka je ve smyslu - pokud se neco stane vinou vyroby nebo materialu tak s omluvou a bez kecu opravim, vymenim nebo pokud si prejes vratim penize.  
 
Miky CZ - na disko mohou byt take - po dohode
 
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 23 led 2010 10:26
				od Sláma Karel
				Aha tak takhle to je. Tak teď už jenom aby někdo vyzkoušel jestli se na tu DIII vejdou ty 16ky přes brzdiče. K
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 23 led 2010 11:44
				od RudaK
				Sláma Karel píše:Aha tak takhle to je. Tak teď už jenom aby někdo vyzkoušel jestli se na tu DIII vejdou ty 16ky přes brzdiče. K
Erik tvdí,že todle nelze ( o to šlo Erikovi od začátku ) Todle řešení ,elevá orig. brzdičům nejde  

  Je to udělaný na nejmenší 17" disky (  na D III )
p.s. Kromě brzd 
" Brembo " bo jak se ty tuningový brzdiče menujou  

 
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 23 led 2010 11:53
				od Rosomak
				Stejne to udelam kdyz tak se tam na D2 da stredici krouzek o nic nejde a uvidime. Mozna kdyby byla podlozka sirsi tak by to slo.
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 23 led 2010 12:25
				od Zanzibar
				A zaruka je ve smyslu - pokud se neco stane vinou vyroby nebo materialu tak s omluvou a bez kecu opravim, vymenim nebo pokud si prejes vratim penize.  
 
A já myslel, že se TO vztahuje i na TO, když to zašpiním .....  

 
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 23 led 2010 12:34
				od Rosomak
				myti je jasne i v cene, ale to beru jako standard a o tom nebudu snad ani psat  

 
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 23 led 2010 12:40
				od RudaK
				Tímto horizontem to už moc hrotíte nééé ..... 

  Si věříme,tak 
Vo co go   
 
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 23 led 2010 13:00
				od Rosomak
				jasne v klidu a pohode  

 
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 23 led 2010 20:59
				od Neklan
				A trochu nesměle - kulisa automatu by nebyla?  
  
 
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 24 led 2010 16:09
				od erik
				RudaK píše:Sláma Karel píše:Aha tak takhle to je. Tak teď už jenom aby někdo vyzkoušel jestli se na tu DIII vejdou ty 16ky přes brzdiče. K
Erik tvdí,že todle nelze ( o to šlo Erikovi od začátku ) Todle řešení ,elevá orig. brzdičům nejde  

  Je to udělaný na nejmenší 17" disky (  na D III )
p.s. Kromě brzd 
" Brembo " bo jak se ty tuningový brzdiče menujou  

 
...jen rekapituluju zkousku pred 2 lety...
Zkousel jsem 16 Al BMW disky na D3 a ty drely Bremba... no, plechove disky by mohly mit vice mista a treba... zeby ze stestim to sedlo?
 
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 25 led 2010 00:17
				od Sláma Karel
				No hlavně budou s těma podložkama úplně někde jinde, než ty disky bez nich.
Rosomáku, tak to udělej, a zkusíme to na té Hokuliově DIII. K
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 25 led 2010 23:30
				od Rosomak
				ok - připravim to.
Dávam foto podložky pod pružiny - tl. dle přání (montáž pod spodní misky)
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 26 led 2010 09:57
				od Stavros
				dava se to nad pruziny, ale to tezko zakaznikovi, tunerovi vysvetlis. 

 
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 26 led 2010 10:24
				od PavelU
				U LR se dávají podložky pod pružiny... 

 Rosomák to má dobře. 

 
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 26 led 2010 12:12
				od RudaK
				PavelU píše:U LR se dávají podložky pod pružiny... 

 Rosomák to má dobře. 

 
LR taky není žádná japonská paštika  
 
Taky mám podložený spodek pružin  

 
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 26 led 2010 15:30
				od Land Jirka
				On má Stavros trošku pravdu.
 Pravidlem je dávat pokud možno nad pružiny kvůli nenavyšování neodpružené hmotnosti.
To jenom trocha teorie na vysvětlenou.
 
Hliníkové podložky ale skoro nic neváží, takže je to jedno a já je tam mám taky.
Ale nebylo by ale špatný na LR udělat podložky nad pružiny v kombinaci s náběhovýma kuželama a tím zabít dvě mouchy jednou ranou.
Určitě by to bylo lepší řešení hlavně dopředu kde je dole problém při podložení spodní misky aby se tlumič neopíral bokem o tu misku
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 26 led 2010 15:31
				od MadTom
				I kdyby ta podložka byla železná, tak vzhledem k váze samotné tuhé nápravy se nemůže projevit. Něco jiného je to u polonáprav, ty jsou podstatně lehčí (a většinou taky subtilnější).
			 
			
					
				Re: Výroba CPRO
				Napsal: 26 led 2010 15:32
				od Kawa12
				Ahoj Rosomáku,napadlo mě jestli taky neděláš třeba futra na kapotu u Defendra z nějakého lepšího materiálu než je stávající(plast)??Díky Kuba