Stránka 41 z 315
Napsal: 15 pro 2008 07:49
od RudaK
Jarys píše:
Jen o fous vedle.
TomTom was founded by Harold Goddijn, Peter-Frans Pauwels and Pieter Geelen in 1991. The company?s shares were listed on the Amsterdam Stock Exchange in May 2005. After years of rapid organic grow supported by small acquisitions a big step was taken in 2008 when Tele Atlas was acquired.
V klidu.To je pověstný Alfův " humor ".

( kdo nerozumí srandě, ten nic nezažil )

Napsal: 15 pro 2008 08:09
od ALF
Napsal: 15 pro 2008 20:40
od Tomáš Tomeček
Zdarec Mopadži, žena to řídí, to je foto z jejího vozu, když tak ale jedeme spolu, tak většinou sedí vedlě mě, na obrázku jsou čtyři špunti, my máme jen tři, jinak děti z toho mají velmi dobrý výhled a zatím jim nevadí ani ten kravál, doufám, že jim to vydrží...
Napsal: 15 pro 2008 20:42
od Tomáš Tomeček
Jo, tu navigaci neznám, ale slyšel jsem o tom označení, toho se zříkám, bohužel, možná by byl lepší opak...
Napsal: 15 pro 2008 21:12
od RudaK
Tomáš Tomeček píše:Jo, tu navigaci neznám, ale slyšel jsem o tom označení, toho se zříkám, bohužel, možná by byl lepší opak...
Tomáši,to nevadí.Hlavně aby jste se nestratili v té J.Americe a trefili na stupeň vítězů nejvyšší. I tady ti přeji za nás všechny hodně úspěchů v nadcházejícím závodě.Ahoj a mějte se tam dobře a ať dobře dojedete

.RudaK
Tomáš Tomeček
Napsal: 15 pro 2008 21:25
od Neklan
I já se připojuji s přáním, abyste si to hlavně užili, dojeli až do cíle a co nejlépe! Držím palce tobě i Andrému.
Napsal: 16 pro 2008 23:53
od Jarys
možná tady budu za blba, ale co se chystá v J. Americe a k čemu tady Tomášovi přejete?
Napsal: 16 pro 2008 23:59
od kubasaki
Dakar.
Napsal: 17 pro 2008 00:18
od yorkin
Tomáši, přidávám se s přáním hodně štěstí! Škoda, že je to tak z ruky, myslím, že kdyby to bylo v Evropě, leckdo i odsud by zajel zamávat na start

Dakar
Napsal: 17 pro 2008 13:14
od Neklan
Pro ty, co nevědí, tak tady jsou linky na jednotlivé zajímavé týmy letošního dakaru:
Ofic stránky Dakaru:
http://www.dakar.com/
"Český Dakar":
http://web.dakar.cz/
Tomeček a Azevedo Tatra team:
http://www.lrt.cz/
Loprais Tatra Team:
http://loprais.cz/loprais/
Macík a Fajtl Liaz Tedom (KB racing) Team:
http://www.martinmacik.cz/dakar_2009/cz ... uality.htm
Spáčil Liaz MS Truck Team:
http://www.ms-rallytruck.cz/
Janeček/Chytka Toyota Offroadteam Praha:
http://www.rally-raid.eu/
Samozřejmě autová česká jednička Zapletal na Mitsubishi:
http://www.offroadsport.cz/
Výrobce Bowler Nemesisů (na bázi Land Roveru):
http://www.bowler-offroad.com/
Výrobce Bowler Wildcatů (na bázi Land Roveru):
http://www.qtservices.co.uk/
Výrobce Rally Raid UK (částečně na bázi Land Roveru):
http://www.rallyraid.co.uk/homepage.29.html
Holandský Dakarsport team (dva Nemesisy):
http://www.dakarsport.com/index.php?quicklink=artikelen
Hlavní favorité - Mitsubishi:
http://www.mitsubishi-dakar.com/global/home
a Volkswagen:
http://www.volkswagen-motorsport.com/we ... ash=ok&lg=
Motorkářům se omlouvám, všechno sledovat nedokážu.
Napsal: 17 pro 2008 13:42
od RudaK
Neva,ale na auta je to sečteno a podtrženo.

Napsal: 17 pro 2008 14:09
od Keram
Ten Bowler je překopanej RR Sport?
Napsal: 17 pro 2008 15:03
od teslo
Keram píše:Ten Bowler je překopanej RR Sport?
Nie. Je to special, ktory ma so seriovym LR PODOBNU akurat skrupinu( karoseria).
Napsal: 17 pro 2008 15:31
od Keram
však tak jsem to myslel,a ještě mají společnej zelenej ovál.
Nemesis
Napsal: 17 pro 2008 22:08
od Neklan
Je to samozřejmě trubkový prostorový rám potažený plastovou karoserií, která má přední a zadní světla a taky masku z RR Sport - tím ale podoba karoserie končí. RR Sport je postaven na zkrácené platformě Discovery 3, kterou jsem ještě donedávna měl a musím říct, že i ramena závěšení Nemesisu vypadají povědomě (žádný vzduch se ale samozřejmě nekoná, tady jsou plně nastavitelné souosé tlumiče a vinuté pružiny). Každopádně motor je známý Jaguar/Land Rover V8 4,4 litru atmosféricky plněný (pozor, neplést s V8 z Classiců, Discover 1 a 2 a RR P38, v Nemesis se jedná o 32 ventilů...) a upravený pro dané použití. Nicméně výkon je stejný jako u seriového motoru.
Naproti tomu Wildcat má tuhé nápravy původem z Discovery 2 a nejčastěji motory dvouventilové V8 4,0l 280k od RPI (mé oblíbené to firmičky

), které z těch v RR Classic opravdu vycházejí.
Napsal: 18 pro 2008 19:53
od DjALF
Ja se taky pridam a Tomasovi preju at jim to jede bez poruch a na stupne vitezu.
Napsal: 18 pro 2008 21:19
od MOPADŽI
Tomáš Tomeček píše:Zdarec Mopadži, žena to řídí, to je foto z jejího vozu, když tak ale jedeme spolu, tak většinou sedí vedlě mě, na obrázku jsou čtyři špunti, my máme jen tři, jinak děti z toho mají velmi dobrý výhled a zatím jim nevadí ani ten kravál, doufám, že jim to vydrží...
Tome, uvidíš že to špuntům vydrží. Kdyby dávali film o lvice Elze, jako před lety, určitě by tě děti přemlouvali, aby jsi jim pořídil lvíče

Tak jim z té (letos né Afriky) přivez alespoň plyšového

Dají si ho na kapotu a budou mít L.R. se vším všudy
Tome, hodně štěstí při závodě, ať technika s "drobnými" dílečky o nás z firmy nezklame a někdy na polygonu ahoj
Ve zdraví a na bedně dojeďte !!!
Napsal: 20 pro 2008 19:09
od RudaK
Dneska trochu suprového ježdění,ale kvalita foto nic moc
Napsal: 20 pro 2008 19:17
od Land Jirka
Kříží to suprově

Napsal: 20 pro 2008 19:25
od brudr
RudaK píše:Dneska trochu suprového ježdění,ale kvalita foto nic moc

moc pjekny to tam podle fotek na offroadforu bylo

,nesnasim predvanocni silenstvi
