Stránka 42 z 73

Re: Pneumatiky

Napsal: 11 črc 2011 12:43
od Hanys_a_Kaca
Hm, asi to bude hlavni pricina, jdu hledat kdo to prevazi za srouby, chjo. Ale aspon jsem si udelal brzdy vzadu, jenom je mi divny, ze mi zbyly nejaky tesneni.... :think

Re: Pneumatiky

Napsal: 26 črc 2011 13:53
od Hanys_a_Kaca
Tak mam prezuto, prevazeno a prvnich par set km s novymi Continental Crosscontact AT 235_85_16.
Po sedmapulkach je to trochu rozdil. Auto je pri jizde klidnejsi, co se nejakeho treseni tyka, ale zase kdyz utahnu volant v zatacce prijde mi, ze nereaguje tak presne, ale mozna je to jen zvykem. Taky mi pri plnem rejdu skrta predni kolo o rameno, ale az se tam ponorim, tak doufam, ze odhalim doraz a dosteluju to.

Dalsi poznatek je, ze novy pneu sbiraj spoustu kaminku, takze mi to porad cvaka. Mel jsem sedmapulky s cca 6 mm vzorkem a v nich se kaminky nedrzely.

Zatim spokojenost, jsem zvedavy co mi na to rekne spotreba.

Prevazeni mi delal pneuservis PNEUPROCHAZKA v Ruzyni, ale nakonec to nedelali za srouby. Pro vyvzaeni za srouby se mi skutecne ozval Vlasta VZA zde z fora tel.: 605200124, ma dilnu v OC Flora, dekuju i jemu, ikdyz jsem jeho sluzeb nevyuzil.

Pneusky ikdyz jsou uvedene jako bezdusove, tak je mam ted na origo diskach s dusema.

Prikladam foto nazute pneu na origo plech disku... ...oprene o jedno slapaci auticko:-)

Re: Pneumatiky

Napsal: 27 črc 2011 12:57
od bugz
Máte někdo zkušenost s Kumho KC 11 v rozměru 205/80 R16?

Obrázek

Potřebuji relativně "levné silniční zimáky" v tomto rozměru na defendera 90ku, v TP mám jenom tento rozměr.
V zimě nenajedu víc jak 3 tis. km a to z 95 % na silnici a zbytek polní a lesní cesty.

Re: Pneumatiky

Napsal: 07 srp 2011 17:23
od Hanys_a_Kaca
Tak mam na Continentalkach crosscontact AT 235_80_16 za sebou prvni celou nadrz (811 km) a spotreba 9,2 l / 100 km, coz odpovida i dlouhodobemu prumeru, co jsem mel na 7,5x16. Tedy po prechodu ze sedmapulek na 235 zadny narust spotreby nepozoruji.
Jsem prekvapen - mile. :clap

A jeste dotaz na kolik byste to tak foukali? Def 110 TD5, jezdime vetsinou dva lidi (120 kilo (dohromady :chuckle )) jinak prazdny, tedy velmi blizko pohotovosni hmotnosti. (Bez zadnich sedacek, zato 3 bedny s naradim:-)) Pomer silnice / teren: 99 / 1 .

Re: Pneumatiky

Napsal: 08 srp 2011 10:33
od Acon
DII má v návode toto. Typujem, že Def na tom bude podobne
Obrázek

Re: Pneumatiky

Napsal: 08 srp 2011 14:56
od Hanys_a_Kaca
Dik, ja dal zatim 2,5 vpredu i vzadu, tak to nejak poladim, ale zasadne jsem se teda nespletl. Ty sedmapulky jsem mel na 3 vsechny.

Slo mi o to, jestli je spravna uvaha, ze sirsi gumy hustim na mensi tlak. A o tom tvuj navod mlci.

Uz jsem tu neco pohledal, zkusim 2,5 vepredu a 2,7 vzadu...

Re: Pneumatiky

Napsal: 08 srp 2011 17:55
od brudr
Tak jsem prd nejakou dobou nahodil na diskosku BFG 238.85.16 a pri plnym pravym rejdu me to dost dre o rameno,na levej rejt je to ok.jak se tam stelujou ty dorazy neo co to tam je :roll: :wink:

Re: Pneumatiky

Napsal: 08 srp 2011 18:10
od omar
Na štelovaní dorazu tam jsou šrouby.Vlez pod auto a nejdeš je hnedka ,jsou u tech plechu co ochranujou a přivadějí vzduch na brzdový koutouče.

Re: Pneumatiky

Napsal: 08 srp 2011 18:22
od brudr
Dik,se kouknu. :wink:

Re: Pneumatiky

Napsal: 08 srp 2011 22:58
od Hanys_a_Kaca
Brudre mam to stejne doleva to neskrta doprava to dreo orameno, az nebude tak prset, tak to doladim, ted je venku seredne mokro...

Re: Pneumatiky

Napsal: 09 srp 2011 15:36
od Acon
omar píše:Na štelovaní dorazu tam jsou šrouby.Vlez pod auto a nejdeš je hnedka ,jsou u tech plechu co ochranujou a přivadějí vzduch na brzdový koutouče.
alebo dať pod disky podložky aby bol zachovaný rajd, ktorý je u Disco už aj tak k hovnu.

Re: Pneumatiky

Napsal: 09 srp 2011 16:52
od brudr
Acon píše:
omar píše:Na štelovaní dorazu tam jsou šrouby.Vlez pod auto a nejdeš je hnedka ,jsou u tech plechu co ochranujou a přivadějí vzduch na brzdový koutouče.
alebo dať pod disky podložky aby bol zachovaný rajd, ktorý je u Disco už aj tak k hovnu.
podlozky bych chtel,ale tak nejak resim penize na "chleba" :| takze zatim posteluju ty dorazy,zatim.

Re: Pneumatiky

Napsal: 18 srp 2011 11:25
od Johny R
Hoj!
Zájímala by mne vaše zkušenost s těsnícímy tmely proti defektu :hmm: . Na kole vozím bezdušáky už nějakých osm let a tmely používám k naprosté spokojenosti a vím že fungujou. Ale off gumy mají trochu větší objem i zatížení tak nevím jestli to vyjde na stejno. Jinak tedy tento na offgumy jsem použil i na svém kole :lol: !
http://www.martteskon.cz/oko-puncture-f ... 350ml/7230" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Pneumatiky

Napsal: 18 srp 2011 18:55
od masar
Johny R píše:Hoj!
Zájímala by mne vaše zkušenost s těsnícímy tmely proti defektu :hmm: . Na kole vozím bezdušáky už nějakých osm let a tmely používám k naprosté spokojenosti a vím že fungujou. Ale off gumy mají trochu větší objem i zatížení tak nevím jestli to vyjde na stejno. Jinak tedy tento na offgumy jsem použil i na svém kole :lol: !
http://www.martteskon.cz/oko-puncture-f ... 350ml/7230" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak se aplikuje ten přípravek z odkazu?

Re: Pneumatiky

Napsal: 18 srp 2011 22:24
od Johny R
Ahoj, no plní se to přes ventilek. Musí se vyšroubovat vnitřek, ta flaška pak má normálně v sobě hadici, ta se vytáhne nasadí na ventilek a ta sr..ka se natlačí do pneu. Čili guma vyfouklá. Pak se to normálně nafoukne a musí se to protočit ať mlíko zateče tam kam má. Uvnitř se to pak převaluje a když dojde na defekt, mlíko dírou leze ven a na vzduchu tuhne. Na kole mi to zůstávalo tekuté i po roce, kdy většinou už gumy měním, ale foukám v práci jen inertním dusíkem :) , tak nevím jestli tomu vzduch v gumě trochu neurychluje stárnutí.
Jednou na závodech jsem ve sjezdu prořízl gumu, bylo to proříznuté cca 1 cm, tak jsem váhal jestli šoupnout duši nebo natlačit tmel (to jsem vozil Tufo). Nakonec jsem tam dal tmel. Sice jsem na dalších cca 20 km asi 5x foukal, ale nakonec se to chytlo. Tento jsem použil jen jednou páč je trochu hustší, těžší :D, na kolo né moc vhodný, ale zase v tom plavaly kousky gumy tak by to mohlo lépe zacelovat, :hmm:

Re: Pneumatiky

Napsal: 01 zář 2011 21:01
od Johny R
Hoj!
Taková trochu hloupá otázečka :blush , na kolik mám foukat gumy na Def90, klasických 2,2 Bar?

Re: Pneumatiky

Napsal: 01 zář 2011 21:05
od masar
Johny R píše:Hoj!
Taková trochu hloupá otázečka :blush , na kolik mám foukat gumy na Def90, klasických 2,2 Bar?
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 15#p193115" onclick="window.open(this.href);return false;

Je to asi +- stejný, možná ti bude trochu vibrovat řízení v určitých rychlostech, tak můžeš přifouknout na 2,5, aspoň nám to pomohlo a jezdíme tak pořád bez problémů...

Re: Pneumatiky

Napsal: 01 zář 2011 21:11
od Johny R
Sákryš, Plha zas nedával pozor :roll: ! Thanke you!
Jenom nevím, 90 je trochu lehčí na zadek, tak do zadu asi spíš ty nižší údaje.

Re: Pneumatiky

Napsal: 10 říj 2011 20:53
od Johny R
Tak když nikdo zkušenosti nemá (viz můj příspěvek výše), podělím se alespoň o svou :lol: !
Koupil jsem tu srajdu z odkazu, akorát v balení 1250ml. Řešil jsem pomalý defekt na BFG AT 265/75 R16. Za noc utekl 1 Bar (nevím jestli se tomu dá ještě říkat pomalý defekt :hmm: ). Gumu s diskem jsem netopil, ale kola jsem koupil s autem, s tím že to prázdné nedrží kolem patky gumy, čili na límci ráfku, což voda s jarem a rozprašovač potvrdili. Duši jsem tam cpát prostě nechtěl, tak jsem tam tu srajdu nacpal. Z návodu jsem moc chytrý nebyl, páč doporučené množství se vztahuje k rozměru pneu v palcích, ale přibližně sedí něco mezi 27x8.5x15 (1000ml) a 31x12.5x15 (1400ml). Leč řekl jsem si (starý lakota), že půl litru musí stačit :D . Myslím si, že takový defekt (netěsnost kolem ráfku) je pro tento způsob opravy docela nevhodný, ale světe div se, po cca 200 km (vím není to málo), už guma drží :party . Takže má dobrá zkušenost z cyklistiky, se tímto rozšiřuje i do světa aut! Tak to jen tak na okraj :!:

Re: Pneumatiky

Napsal: 10 říj 2011 21:02
od visby
s tym tmelom to nie je az take ruzove, vozil som to zopar rokov na zjazdovom bicykli. ak mas seknuty behun, tak to vcelku spolahlivo zalepi na dobu, dokym zjazdis gumu (1-3mesiace). ak je guma seknuta na boku, tak to nic nezalepi a bude sa to stale otvarat...

na netesnost okolo patky to urcite pomoze, kedze tam guma prakticky nepracuje. na klasicky defekt na aute (kde je diera vacsinou vacsia ako 3-4cm) to nema sancu, tam musis mat materialu trochu viac ako len tmel, v kombinacii so sadou na lepenie defektu to ako nudzovka nemusi byt zle. na druhu stranu, na nudzovku sa predavaju peny, ktore funguju este lepsie;-)

zivotnost (tekutost) je podla mojich skusenosti tak 3-4 mesiace, potom ten tmel stuhne. aj ked urcite bude zalezat od toho aky je to matros (je ich viac).