Stránka 42 z 47
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 07 čer 2012 10:50
od KRANG
Allik píše:jasny, dalsi pan na holeni

já

dík

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 09 čer 2012 10:13
od Allik
zatim sem napocital 9 kousku, takze jich vemu radsi 10
zitra to asi objednam
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 13 čer 2012 14:03
od Allik
knizky jsou objednane, uvidim, jestli nehnou jeste s postovnym a pak sem hodim finalni cenu az se to zauctuje dle aktualniho kurzu, pokud si nereknou vic za postovny, tak to bude 600 kc
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 18 čer 2012 09:31
od bugz
Prosím o radu/y.
Zakoupil jsem před rokem S3 109 LHD pickup roky odstavenou v kopřivách. Po přitažení domu jsem zjistil že do ní v CH někdo napáchal Indenora/Peugeota TD.
Následně jsem tady na foru za žabožroutskej motor sehnal náhradu v podobě 2,5 D z Defendera.
Mylně jsem byl přesvědčen že původně v autě byl čtyřválec 2,25 a výměna motoru následně proběhne snadněji, ovšem o víkendu jsem odhalil VIN a už mi bylo i jasnější proč bulkhead vypadá jinak než u čtyřválce. Původní zástavba byl 2,6 Petrol.
Půjde tam naftový motor nandat? Teda za podmínky že seženu frému na čtyřválec. Nebude zasahovat do bulkheadu?
Lze použít původní chladič z 2,6 benzína na 2,5 D? 2,6 petrol měli akumulátor pod sedačkou spolujezdce?
Co může znamenat poslední nula ve VIN – chassis significantly modified?
Díky za odpovědi.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 24 čer 2012 10:33
od land_over
nevim o vsech modifikacich, ale u naseho 2,6l je aku vpravo od motoru ve smeru jizdy (pri pohledu zepredu pod kapotu je za vzduch. filtrem)
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 24 čer 2012 22:10
od eliott
Baterka byla za vzduchovým filtrem, v pravém předním rohu motorového prostoru, opačně než u čtyřválce
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 25 čer 2012 08:00
od kryten
bugz píše:Prosím o radu/y.
Zakoupil jsem před rokem S3 109 LHD pickup roky odstavenou v kopřivách. Po přitažení domu jsem zjistil že do ní v CH někdo napáchal Indenora/Peugeota TD.
Následně jsem tady na foru za žabožroutskej motor sehnal náhradu v podobě 2,5 D z Defendera.
Mylně jsem byl přesvědčen že původně v autě byl čtyřválec 2,25 a výměna motoru následně proběhne snadněji, ovšem o víkendu jsem odhalil VIN a už mi bylo i jasnější proč bulkhead vypadá jinak než u čtyřválce. Původní zástavba byl 2,6 Petrol.
Půjde tam naftový motor nandat? Teda za podmínky že seženu frému na čtyřválec. Nebude zasahovat do bulkheadu?
Lze použít původní chladič z 2,6 benzína na 2,5 D? 2,6 petrol měli akumulátor pod sedačkou spolujezdce?
Co může znamenat poslední nula ve VIN – chassis significantly modified?
Díky za odpovědi.
Půjde nandat,nic tam nevadí,naopak je tam po šestiválci víc místa.Fréma pasuje,nemusí se měnit.Baterka vepředu bude vadit,i držák baterky na šasí bude vadit naftovému čerpadlu,které má 2.5D jinak.Ideálně přesunout baterku pod sedačku.
Nula ve VIN-změna v šasí-zřejmě na přání zákazníka dělali nějakou úpravu(zesílení,vyndavací nosník pod převodovkou apod.),to by se zjistilo prohlídkou šasí co je tam jinak.
k.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 28 čer 2012 10:05
od krestak

neválí se doma někomu kabeláž

z S 3
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 28 čer 2012 10:21
od kryten
Válí
k.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 28 čer 2012 11:37
od Allik
levostranna ?
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 28 čer 2012 13:56
od kryten
Myslím že má pravostranu
k.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 28 čer 2012 14:51
od Allik
mno s levostrannou bychom mozna usetrili trochu prace Lukymu, az bude vyrabet Belgicana
jinak knizky o S3 jsou doma, od zitrka muze zacit distribuce, cena zustava 600 kc, dostali jsme slevu na klub, protoze postovne bylo 45 liber a hrozila puvodne cena vyrazne vyssi

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 29 čer 2012 07:52
od land_over
Ahoj vsem...
...konecne se dostalo trochu casu a tak se vratim k dotazu/shaneni z dubna. Osvezim tema: jde o predni brzdy na SIII, 2.6l 109' (1973)
ktere stale brzdi (nevraci se kapalina z prasatek). Potreboval bych, zda nekdo nema k dispozici ony predni hadice na tento model, pro zacatek...az se vymeni ty, mozna shaneni dilu rozsirim
Predem moc dekuji vsem ochotnym pacientum
kontakt SZ (PM) - diky.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 30 čer 2012 12:13
od krestak
kryten píše:Válí
k.
Paráda

jakmile budu použitelnej

tak cinknu a domluvíme se
nezapoměls na mně s tim boxem topení a stěračema

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 10 srp 2012 11:47
od cyril
Pánové potřeboval bych prosím vědět, kde objednat následující přírubu/koncovku (nebo jak to správně nazvat) pro brzdovou trubku na S3. Je to ta na obrázku. Závit 11mm. Je to větší průměr, ty menší nějaké mám...
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 10 srp 2012 11:57
od mikihran
Jedna stará,trochu zrezlá se mi válí doma,kdyby tě spasila dám ti ji,ale asi děláš celý nový rozvod.Spíš jako nouzovka OK
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 10 srp 2012 12:44
od cyril
mikihran píše:Jedna stará,trochu zrezlá se mi válí doma,kdyby tě spasila dám ti ji,ale asi děláš celý nový rozvod.Spíš jako nouzovka OK
Děláme částečně nový rozvod, takže by mě tvoje stará spasila. Nic jiného nemám a an nevím, kde to objednat. V E-shopech nula...

. Museli jsme ji odvrtat a teď nás to brzdí. Jestli můžeš, pošli to prosím v obálce, prachy ti pošlu na účet nebo jak budeš chtít.
Adresu ti píšu do s. zprávy.
Díky Cyril.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 15 srp 2012 00:57
od Allik
ty vetsi holendry nejsou unf ale metrika, pouzivalo se to kupodivu v kombinaci s unf, na padocku ty holendry maj, je to tusim M11x1,25 jemny stoupani, v Elitu je taky maj, ale musis osobne dle katalogu
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 16 srp 2012 16:07
od will.26
mám dotaz ohledně bovdenu na tachometr,dával jsem nový bovden protože starý mi nefungoval a zjistil jsem jednu věc , tachometr funguje když točím lankem v bovdenu doleva a z převodovky se mi lanko točí opačně ,jsem z toho zmatený rozebral jsem celý ten bordel před ruční brzdou a nepřipadá mi že by tam něco šlo otočit ,máte někdo nějakou radu???????(už jsem se tak těšil že budu vědět jakou rychlostí fičí dědek a prd

)
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 22 srp 2012 13:07
od cyril
Vážení! Prosím o pomoc. Zkoušel jsem marně funkci "hledat", tak se zeptám tady. Poraďte prosím, co je to dle VIN a štítku za auto. WFONXXGBBNES42954.
Asi při zadávání čísla dělám chybu i na Cliftonu, žádný výsledek.
Díky moc.