Stránka 43 z 64
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 27 led 2013 18:22
od Miky_CZ
PatrikM píše:
Miky ked na drevo to si mal rovno 6x6 zohnať

to by bol asi najväčší štýl asi pre každeho

nooo kdyz uz te to tak napadlo:-D 6x4 by nebyl uplne problem, veci tady na to jsou

Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 27 led 2013 20:00
od PatrikM
Miky_CZ píše:PatrikM píše:
Miky ked na drevo to si mal rovno 6x6 zohnať

to by bol asi najväčší štýl asi pre každeho

nooo kdyz uz te to tak napadlo:-D 6x4 by nebyl uplne problem, veci tady na to jsou

Tak vidíš

tiež nie zlý nápad .. som zvedavý čo sa z toho tvojho projektu vyvinie

Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 07 bře 2013 15:37
od brudr
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 12 bře 2013 10:28
od cvirik_ke
Tak tento obrazok mi pride ako total blud, ved predsa medzi D3 a D4 nie je taky rozdiel v karoseriach a nemyslim si, ze mame ine celne skla a predne ci zadne svetla v inych polohach, iba v inej optike.. Takze dost nepresna ilustracia, co vy na to?
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 12 bře 2013 10:33
od petmic
Ja som myslel ze D4 je len "faceliftovana" D3. Niekde som ale cital ze LR zmenenil 3000 dielov; ze rozdiel medzi D4 a D3 je zhruba rovnaky ako medzi D2 a D1. Kedze D4 a D3 nemam neviem porovnat.
cvirik_ke píše:Tak tento obrazok mi pride ako total blud, ved predsa medzi D3 a D4 nie je taky rozdiel v karoseriach a nemyslim si, ze mame ine celne skla a predne ci zadne svetla v inych polohach, iba v inej optike.. Takze dost nepresna ilustracia, co vy na to?
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 12 bře 2013 11:34
od cvirik_ke
marketing, mozno ratali kazdu led-ku do tych troch tisicok zmien

, ale inak je to naozaj facelift karoserie, to mnozstvo zmien je v technike..

Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 13 bře 2013 10:01
od MILUNAK
cvirik_ke píše:Tak tento obrazok mi pride ako total blud, ved predsa medzi D3 a D4 nie je taky rozdiel v karoseriach a nemyslim si, ze mame ine celne skla a predne ci zadne svetla v inych polohach, iba v inej optike.. Takze dost nepresna ilustracia, co vy na to?
D3 a D4 jsou stejný ....... D3 jde vzhledově klído pído předělat na D4

Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 20 bře 2013 19:54
od leosisko
Moje milenka

Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 20 bře 2013 20:51
od eveUSO
to je šnorchl z D II ?
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 20 bře 2013 20:55
od leosisko
jo je

Je to poznat?
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 21 bře 2013 11:58
od eveUSO
jde to poznat, jelikož je delší, ale mně osobně se to líbí mnohem víc

ale to je otázka vkusu každého soudruha. Mimochodem, čím jsi pak svedl sáni k Filtr Boxu , když je v jiné poloze , než končí DII snorkel ?
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 21 bře 2013 14:43
od leosisko
I na DI jsou dlouhé šnorchly,když mají abs.Krátké jsou jen na DI bez abs.Akorát nevýhoda šnorchlu na D2 je,že má oválné sání a musí se předělat na kulaté.Jinak sedí úplně stejně.
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 26 bře 2013 20:51
od soson
D3 vs. D4 .... Aj tak prvy Discovery je prvy. Taky do sucha i do vodicky...
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 28 bře 2013 07:28
od cvirik_ke

ale tak my trojkari co stvorkari sa tiez mozeme aj trochu potapat..
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 29 bře 2013 08:20
od soson
Ano, mozete, genetika tam je, ale uz su to uplne inde urcene auta. A samozrejme, prve co zacne zradzat je elektrika. Napriek tomu, ze D3 a D4 su LR, nevydrzia. Teraz sa uz nevyrabaju auta na vydrz.
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 29 bře 2013 09:28
od merlin
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 29 bře 2013 12:17
od soson
Bez urazky Merline, ale o tom pisem: Bejvalka leštěnka D3, Bejvalka RR 4,4 V8, aktuální RRC 2 door "Pan Klobouk". Doteraz som mal v zivote vela aut a sklamali ma vzdy iba auta vyrobene po 1998. Napr: klasicka skodlivka 100, Trabant, Chevrolet Cavalier, Saab 99, Punto 1.1, Rover 214 Si a momentalne moja 200 TDI. Vsetko to su a boli auta s vela rokmi a kilometrami. Slapali az do posledneho vydychu a potom proste zomreli. S dnesnym autom sice fungujes, ale si furt v servise. Na sluzobne ucely som uzival ako vyhradny pouzivatel:Octavia II 1.9 PD, A6 2.0 PD, Golf V 1.4i, mozne aj nemozne HDi a podobne vylomeniny. Problem dnesnych aut je, ze sa nevyrabaju klasickym, ale extremne rychlym sposobom. Rovnakym sposobom su uzivane dnesnymi pouzivatelmi a chyba im klasicky sposob uvadzania do prevadzky ( zabehy a pod. ), automobilky dnes navalia mnoztvo penazi do vyvoja a este viac do vyvoja aby auto vydrzalo iba nejaky cas, aby proste predavali stale a aby boli furt v servise. Sorry za OT, ale ludia sa postupne vratia ku klasickym veciam sluziacim v kazdodennom zivote aj ked maju roky a km.
Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 29 bře 2013 14:13
od Sláma Karel
soson píše:. Sorry za OT, ale ludia sa postupne vratia ku klasickym veciam sluziacim v kazdodennom zivote aj ked maju roky a km.
Bohužel nevrátí, protože budou zakázaný.
K

Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 29 bře 2013 14:59
od Maxsel
Sláma Karel píše:soson píše:. Sorry za OT, ale ludia sa postupne vratia ku klasickym veciam sluziacim v kazdodennom zivote aj ked maju roky a km.
Bohužel nevrátí, protože budou zakázaný.
K

Můžem doufat, že zákazy nepřežijí EUnii.

Re: Discovery 100x jinak
Napsal: 29 bře 2013 17:11
od RudaK
Proč myslíte negativně

- trochu optimismu do života
Pesimista :
Ten se už nepostaví ...........
Optimista :
Podívej jak pěkně visí ...........
