Stránka 45 z 59
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 24 srp 2019 18:04
od MadTom
Co ženský, tam se to vykrystalizovalo v Albánii tak, že ty malé koukají, a ta velká když se jí zeptám, co vidí z okna, tak řekne že nic. Potom to upřesní, že toho nic je tam tak 300 metrů.
Ty mi ale nevystoupily, vystoupili bývalí kolegové, kteří do té doby jako offroad znali hlavně dálnici D1 mezi Prahou a Brnem. Asi se jim na ten kopec chtělo šlapat pěšky a tahat všechny pracovní krámy. Což mě se doopravdy nechtělo, cesta byla v pohodě, až na místo, kde jsme traverzovali sjezdovku. Tam to bylo trošku víc nakloněné na bok.

A navíc ten Patrol tehdy byla vysoká kráva a na střeše byly ještě naložené železné konzole, co jsme měli namontovat.
Pokud se bude tvořit možnost samostatného nastavení každého kola, tak se doporučuji zamyslet nad pojistkou proti blbosti - aby se to za jízdy srovnalo do standardu, pokud se to někde extra nepotvrdí. Zapomnětlivost je hrozná věc.
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 26 srp 2019 15:51
od HST
Ahoj,
Davam dokupy snusku veci co na firmware ladit a taky udelat na mobilni apce.
Az to budu mit, tak to sem hodim.
Je potreba rict, ze kazdej ma hodne napadu (vetsinou jsou to dobry napady)... ale vsechno musi projit filtrem na blbuvzdornost, nejak se to musi ovladat, pak taky popsat do manualu, otestovat atd. Takze i zdanlive jednoduchy veci jsou vlastne slozity.
Rovnou reknu ze vyrovnavani do boku delat nechci, protoze mi to prijde vylozene nebezpecny, a to sice z duvodu, ze by ridic mel falesnej vjem "ze jeste neni moc naklonenej" a pritom auto by uz bylo na hrane. Pak by taky mohla stacit mala prohluben pod koly na strane ze svahu a uz to leti.
Radsi at je hneda zidle ale auto v cajku nez naopak
Pro nastavovani kazdyho kola taky nejak stale nevidim duvod.
Doladeni levellingu, pripadne ruzny asistenty pro vymenu kol atd bych radsi delal jako specializovany funkce, u kterych je jasny, kdy a ze je aktivni a ze se taky musi vypnout apod.
Stale plati, ze co je jednoduchy je GOOD a musi to jit pouzit i bez manualu, zejo
Mejte se supeer!
H.
PS:Jo a jinak pac jedna krabicka sla do Brazilie, tak muzu odpovedne konstatovat, ze XLifter je uz na vsech kontitentech

(teda ne na polech, no)
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 27 srp 2019 08:38
od Badus
Honzo zkousel jsi to aulro.com ?
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 28 srp 2019 21:30
od Acon
Nazdar chlapi. Má niekto odskúšané v akej najnižšej polohe sa dá fičať po dialnici nejakých 800km? S Honzou sme sa bavili, že tých -15 je OK, no mňa by zaujímalo či môže mať nejaké dôsledky jazda na -25 alebo až -35
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 28 srp 2019 21:58
od Rennie
Acon píše:Nazdar chlapi. Má niekto odskúšané v akej najnižšej polohe sa dá fičať po dialnici nejakých 800km? S Honzou sme sa bavili, že tých -15 je OK, no mňa by zaujímalo či môže mať nejaké dôsledky jazda na -25 alebo až -35
Já mám geometrii nastavenou na plus 55 tak si nebudu ničit pneu na minus 15 třeba
Myslím že xlifteru to bude jedno ale odnesou to pneu
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 28 srp 2019 22:05
od xxx
Acon píše: 28 srp 2019 21:30
Nazdar chlapi. Má niekto odskúšané v akej najnižšej polohe sa dá fičať po dialnici nejakých 800km? S Honzou sme sa bavili, že tých -15 je OK, no mňa by zaujímalo či môže mať nejaké dôsledky jazda na -25 alebo až -35
já mám taky geometrii na 55 a ani by mě nenapadlo jet pod 0 i když bych měl standardní rozměr pneu. Co tím snížením chceš vyřešit?
Jak psal Rennie, zničíš minimálně pneu
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 28 srp 2019 22:24
od Zlumik74
Nevim jak D3, ale D4 se snizuje pri nejake rychlosti sama...pry kvuli aerodynamice.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 28 srp 2019 22:27
od MadTom
Tohle mi nedalo - Defender se sice nesnižuje, ale vzhledem k aerodynamice letící cihly, začne při překročení kritické rychlosti měnit tvar sám od sebe. Vzhledem k tomu, že ty auta mají duši, tak to musí být strachem.

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 28 srp 2019 22:48
od Zlumik74
MadTom píše:Tohle mi nedalo - Defender se sice nesnižuje, ale vzhledem k aerodynamice letící cihly, začne při překročení kritické rychlosti měnit tvar sám od sebe. Vzhledem k tomu, že ty auta mají duši, tak to musí být strachem.

[emoji23][emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 28 srp 2019 23:14
od Zlumik74
Tak D3 tez...
High speed height
This feature lowers the suspension ride height by 20 mm (0.75 in), if the vehicle exceeds 160 km/h (100 mph) for longer than five seconds. This action is automatic and cannot be over-ridden. Ride height will return to normal when vehicle speed remains below 130 km/h (80 mph) for 30 seconds.
Ale ja s tim takhle rychle snad nikdy nejel, proti Defendru mam aerodynamiku rozhodne lepsi....cihla s otlucenymi rohy.....ale v tehle rychlosti by se uz balo nejen auto, bal by se i ridic a nemluvim o spolujezdkynich, ty by vresteli hruzou uz davno pred dosazenim toho limitu.
Nicmene mi z toho plyne, ze pokud je heometrie standardni, snizeni o 25 mm by melo byt OK.
Kdyz ma nekdo nastaveno +55 a snizi na -25....to uz je kua 8cm...takze by se asi neco delo.
Jen by me zajimalo, jak to +55 dlouhodobe snadeji homoklouby[emoji848][emoji848]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 28 srp 2019 23:33
od Badus
A proc chces jet niz? Dyt to k nicemu neni. Jenom to hopsa jak matrace...
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 29 srp 2019 05:48
od MadTom
Ne všechny dálnice jsou offroad typu D1. Prý někde existují i nějaké, které jsou rovné a nedrncají. Třeba chce na expedici, aby se na to podíval.
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 29 srp 2019 08:27
od Rennie
Zlumik74 píše:Tak D3 tez...
High speed height
This feature lowers the suspension ride height by 20 mm (0.75 in), if the vehicle exceeds 160 km/h (100 mph) for longer than five seconds. This action is automatic and cannot be over-ridden. Ride height will return to normal when vehicle speed remains below 130 km/h (80 mph) for 30 seconds.
Ale ja s tim takhle rychle snad nikdy nejel, proti Defendru mam aerodynamiku rozhodne lepsi....cihla s otlucenymi rohy.....ale v tehle rychlosti by se uz balo nejen auto, bal by se i ridic a nemluvim o spolujezdkynich, ty by vresteli hruzou uz davno pred dosazenim toho limitu.
Nicmene mi z toho plyne, ze pokud je heometrie standardni, snizeni o 25 mm by melo byt OK.
Kdyz ma nekdo nastaveno +55 a snizi na -25....to uz je kua 8cm...takze by se asi neco delo.
Jen by me zajimalo, jak to +55 dlouhodobe snadeji homoklouby[emoji848][emoji848]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jezdím plus 55 od ty doby co Landu mám což jsou 3 roky a zatím vše drží
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 29 srp 2019 08:38
od Zlumik74
[emoji1303][emoji1303]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 29 srp 2019 09:13
od kaligula
160 km/h v D3 - to jsou potom ti pacienti s klikama
co se týče dlouhodobého provozu na + 55 - já jezdím od jara na +25, v terénu při redukci +25 + OFF mód = +75 a v případě potřeby přidávám na Xlifteru až na +55 to je 105 mm celkem, na Dovolené po 14 dnech v této poloze mi ruply dvě manžety na homokloubech D3/2008 na opravu nejlepší klasické elastické obinadlo, s tím jsem pak pokračoval ještě 3 týdny než byla oprava , jinak vše v pohodě akorát se mi blbě nastupuje mám 165 cm a v této poloze mám prahy někde pod bradou
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 29 srp 2019 09:17
od Rennie
Až 160 jsem valil místy včera do Polska abych před setměním postavil tábor
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 29 srp 2019 09:33
od Zlumik74
kaligula píše:160 km/h v D3 - to jsou potom ti pacienti s klikama
co se týče dlouhodobého provozu na + 55 - já jezdím od jara na +25, v terénu při redukci +25 + OFF mód = +75 a v případě potřeby přidávám na Xlifteru až na +55 to je 105 mm celkem, na Dovolené po 14 dnech v této poloze mi ruply dvě manžety na homokloubech D3/2008 na opravu nejlepší klasické elastické obinadlo, s tím jsem pak pokračoval ještě 3 týdny než byla oprava , jinak vše v pohodě akorát se mi blbě nastupuje mám 165 cm a v této poloze mám prahy někde pod bradou
Jj...maji zadrenou kliku, ale snizilo se jim to...na chvili [emoji51][emoji51]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 29 srp 2019 09:46
od kaligula
Rennie píše: 29 srp 2019 09:17
Až 160 jsem valil místy včera do Polska abych před setměním postavil tábor
Tebe se ale zánět kliky netýká

ty 160 můžeš pokud zásoba plynu stačí

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 29 srp 2019 09:51
od Vladicek
kaligula píše: 29 srp 2019 09:13
160 km/h v D3 - to jsou potom ti pacienti s klikama
co se týče dlouhodobého provozu na + 55 - já jezdím od jara na +25, v terénu při redukci +25 + OFF mód = +75 a v případě potřeby přidávám na Xlifteru až na +55 to je 105 mm celkem, na Dovolené po 14 dnech v této poloze mi ruply dvě manžety na homokloubech D3/2008 na opravu nejlepší klasické elastické obinadlo, s tím jsem pak pokračoval ještě 3 týdny než byla oprava , jinak vše v pohodě akorát se mi blbě nastupuje mám 165 cm a v této poloze mám prahy někde pod bradou
Co to jezdíš za brutálky, že potřebuješ být o 105mm výš? Takhle vysoko jsem se dostal jednou v životě, když jsem zkoušel co umí XLifter...
Já mám geometrii na +25, mám 32" kola a tak maximálně v terénu to zvednu na +55 na lifteru a to už mi stačí...
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Napsal: 29 srp 2019 10:03
od kaligula
105 podle situace, hluboké koleje, bahno, písek, velký nájezdový úhel nechci zůstat ležet na břichu
jezdím +25, po zařazení redukce se auto samo zvedne na +75 a takhle jezdím v terénu asi nejčastěji, na 105 jenom občas, rychlé přejezdy na šotolinkách klidně jedu na high range a jenom na +25 jsem turista, ne žádný offroader,