

Moderátor: Safraporte
will.26 píše:nemáte někdo adresu na ty odkloňovací šrouby a prodloužené hadice ? nějaké odkazy tu jsou ale už nefunkční ,díky will
fugín píše:Měl sem připravenou úplně stejnou odpověď,než sem synkovi přečetl pohádku je vše napsáno. Navíc jak píše gibson to auto je evidentně v pohybu a možná kdyby stálo klidně mělo by osy kol pod úrovní prahů,navíc se mi zdá že přední kola jsou zvedlé výš než zadní což by svědčilo o skoku. jinak souhlas s macejkym...zátěžovky a kola mě zvedly auto víc než sem čekal a to mám podložky o cenťák nižší. Dobře je to vidět na předchozí straně na předposlední fotce kde auto stojí na tvrdým a ani se nehne.......... Macejky co to vozíš na střeše?
Jak se to při 3" řeší vpředu? Snížení uchycení diferáku?tagr píše:tak to zatím na 90% vypadá, že zadek jde zvednout o 4" a předek o 3" , ale to jsou v podstatě maxima při použití upravených seriových součástkách.Tlumiče mám sice na ,,míru" ale stejně je to spousta vymýšlení a to nemluvě o času. Takže při takto zvednutém podvozku bude všude čistá výška 30 cm nad terénem v nejnižších místech.
Taky se připojuji,o tom autě sem tady už četl hodně zajímavého,opravdu bych taky přivítal pár fotek. Technická řešení kopírovat nechci,svoje Free už víc upravovat nehodlám,chci jít do většího auta. Letos už to sice nebude....nejsou kačky. Ale tu Tagrovu káru bych si rád prohlédl.skid1 píše:Ahoj Tagře ukaž už nějakou fotku tý tvý káry, nebo už tu někde jsou?
dobrou..
Martas porad to auto mas ?Martas píše:Hotovo.... 1" lift + 31" pneu
Svetla vyska sla o 5cm nahoru....