Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Olejova pumpa nema zadny vliv na praskly retez mezi vackama. Nebo na ulomene voditka napinace mezivackoveho rozvodu. Mezivackove rozvody se take pri remenovem rozvodu nemeni. Vetsina techto problemu je velkym najezdem na olej. Olejova pumpa ma problem pouze s hlavni napinaci kladkou remenu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Asi jsem se špatně vyjádřil - praskla ta hlavní napínací kladka rozvodového řemene - resp její uložení v olejovém čerpadle ... tak jsem to aspoň pochopil
- mipr
- Příspěvky: 673
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
vava, mohol by napisat ci ide o D3/D4 a aky motor...?
Sent from my mobile phone
Sent from my mobile phone
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- PEPO
- Příspěvky: 751
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tento ročník by už mal mať držiak napínacej kladky inovovaný ...Nie??



- Lukasino
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tohle mě baví, poslední dobou to slýchám docela často. Nedávno jsem takhle kupoval padlou L405 se zadřeným motorem, kde pánovi autorizák vysvětlil že se to stalo protože neměnil olej. Když jim řekl, že celou dobu jezdí na servis jen k nim, tak bylo tichovava píše: 30 zář 2021 07:40 ...odtah do DEFTECu, kde zjistili, že praskl napínák rozvodového řemene, na otázku kde se dělaly rozvody a proč tam nevyměnili olejové čerpadlo za inovované, odpověď že u nich obě strany ve 120 tis km a následovalo mlčení ...

A nedávno mi to říkal chlapík u zánovního Jeepu snad ještě v záruce, naprosto stejný, neměnil jste olej, nazdar

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Vyjadril ses dobre, pouze jsem to rozsiril o dalsi informace.vava píše:Asi jsem se špatně vyjádřil - praskla ta hlavní napínací kladka rozvodového řemene - resp její uložení v olejovém čerpadle ... tak jsem to aspoň pochopil
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Právě že tam je nevyrábějí. Tam dělají tříválce a už jste slyšeli o prasklé klice v tříválci?Kokesek píše: 28 zář 2021 20:22 uz sem nasel kde se ty kliky vyrabeji....
https://youtu.be/-inYCr-fV3Q



Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Našel by se někdo kdo by do té mé Disco 3 vyměnil motor? Kolik by to vyšlo?
Řešil někdo někdy dovoz tohohle motoru z UK? https://www.ebay.co.uk/itm/324502914621 ... Sw-Mtf7vxC
Řešil někdo někdy dovoz tohohle motoru z UK? https://www.ebay.co.uk/itm/324502914621 ... Sw-Mtf7vxC
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Asi se ptám blbě, ale je možná výměna motoru TDV6 2.7 v Disco 3 za benzín? A ještě jedna : jsou nějaké odlišnosti při montáži motoru TDV6 2.7 z Jaguaru S-type?
- jareku
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
1)Je lepší koupit celou D3 s benzinovým motorem než se to pokoušet vyměnit! A řekl bych, že to možné jednoduše není…vava píše: 25 říj 2021 08:04 Asi se ptám blbě, ale je možná výměna motoru TDV6 2.7 v Disco 3 za benzín? A ještě jedna : jsou nějaké odlišnosti při montáži motoru TDV6 2.7 z Jaguaru S-type?
2) Ano, jsou a i tady na fóru se to řešilo… jen to nemohu najít…
Live long and prosper.
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
https://www.youtube.com/watch?v=YW7YAmcazUs - tak co, kdo se inspiruje a opraví si blok TV6 doma? Je to tu i s vysvětlivkama. 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- kaligula
- Příspěvky: 894
- Registrován: 10 říj 2012 09:45
- auto: Def110, F150, ex D3
- Bydliště: Dětmarovice
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
hlavně jsou šikovní že ten motor dostali ven předem, bez půlení auta
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak tenhle borec, to je jiná liga ...MadTom píše: 04 lis 2021 07:47 https://www.youtube.com/watch?v=YW7YAmcazUs - tak co, kdo se inspiruje a opraví si blok TV6 doma? Je to tu i s vysvětlivkama.![]()
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jsem se na to konečně podíval celé, a zásadní věc je jeho otec - 82 let a celej život řešil obrábění. Tohle je o zkušenostech a detailech a ty alespoň částečně popsal moc pěkně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ale problem je porad stejny….. krive bloky propadle a nesouměrné zatizeni lozisek. Coz nekteri nepochopi asi nikdy ze neni problem v klice ale v bloku.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Takže ti strejcové to dělají konečně pořádně. 

-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Uvidíme, až to dodělá a složí. Každopádně tady klika nepraskla, "jenom" se protočily ložiska. Přemýšlím, kolik by tohle vyvrtání bloku vyšlo někde u firmy. Ono tam totiž zaznělo, že kliku nechává dle vyvrtaného bloku brousit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To přece není nic nového.MadTom píše: 04 lis 2021 07:47 https://www.youtube.com/watch?v=YW7YAmcazUs - tak co, kdo se inspiruje a opraví si blok TV6 doma? Je to tu i s vysvětlivkama.![]()
Takto se musejí udělají všechny bloky kde se zadřela, nebo protočila klika, než tam dáš novou.
Motorárny na to mají jednoúčelové stroje a v mém bývalém působišti před dvaceti letama jsme to dělali úplně stejně.
Byla tam mašina dimenzována na určitý rozměry motorů a které se nám nevlezly do mašiny tak se to dělalo na univerzálním soustruhu sejně jako na videu.

Když se nedostaneš do rozměru origo vývrtu, tak se musí použít nestandartní ložiska.
Klika se brousí podle ložisek
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 08 kvě 2010 07:59
- tel.: +420604712936
- auto: Discovery II
- Bydliště: Třinec - Kanada
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Nové to možná není, ale "jistou" výjimečnost bych v tom viděl, když to udělá borec doma ve sklepě.Land Jirka píše: 05 lis 2021 14:50To přece není nic nového.MadTom píše: 04 lis 2021 07:47 https://www.youtube.com/watch?v=YW7YAmcazUs - tak co, kdo se inspiruje a opraví si blok TV6 doma? Je to tu i s vysvětlivkama.![]()
Takto se musejí udělají všechny bloky kde se zadřela, nebo protočila klika, než tam dáš novou.
Motorárny na to mají jednoúčelové stroje a v mém bývalém působišti před dvaceti letama jsme to dělali úplně stejně.
Byla tam mašina dimenzována na určitý rozměry motorů a které se nám nevlezly do mašiny tak se to dělalo na univerzálním soustruhu sejně jako na videu.
Když se nedostaneš do rozměru origo vývrtu, tak se musí použít nestandartní ložiska.
Klika se brousí podle ložisek