Stránka 1 z 1

LT230 ???

Napsal: 18 dub 2007 22:17
od Jarys
Při servisu na 110000KM mi z redukčky vylili půl litru husté směsi plné železných pilin. Původní majitel se asi moc nestaral. Bohužel se i hluk z převodovky rapidně zhoršil. Hold mi asi nezbývá nic jiného než objednat novou. Asi půjdu do převodovky od Ashcrofta.
Můžete mi někdo vysvětlit toto : We are able to supply a remanufactured unit fitted with 1.222 ratio gears for an additional £100. This will raise the gearing in a Td5 90/110 or a Defender Tdi Ne že bych nerozuměl anglicky, jen moc nechápu ty pojmy toho 1.222 zvýšení řazení. Co to v praxi znamená?

Napsal: 18 dub 2007 22:22
od jezbera ivan
To plati len pre Defiky....

Napsal: 19 dub 2007 06:27
od karel
Jde o to že přídavná převodovka má dva převody.U běžných zadokolek většinou 1:2 až do 1:4.U LR je silniční převod vždy víc než 1.Jinými slovy 1,22 je 22% dopomala.Je to dáno tím, že každý převod navíc znamená ztrátu a LR mají trvale hnaná všechna kola, tímto navýšením se to kompenzuje.Redukce 3,32 je vždy stejná a bohatě dostačující.

Napsal: 19 dub 2007 15:05
od DanoDEF
karel píše:Jde o to že přídavná převodovka má dva převody.U běžných zadokolek většinou 1:2 až do 1:4.U LR je silniční převod vždy víc než 1.Jinými slovy 1,22 je 22% dopomala.
a este 1,6... mam v De f110

Re: LT230 ???

Napsal: 07 srp 2011 15:42
od Josef-Z (Jugin)
Zdarec, začal mi téct olej z LT230 u předního kardanu, to by nebyl zas tak velký problém. Nové bufero a klid, ale! :think
Jak sem pod D1 vlezl, chytil kardan že s nim zkusím zakvedlat tak tam mám vůli. Bylo vydět že je vůle na hřídeli co vede do LT230, má tam nějaká byt nebo je čas na repas?? :think

Re: LT230 ???

Napsal: 08 srp 2011 22:33
od eliott
Josef-Z (Jugin) píše:Zdarec, začal mi téct olej z LT230 u předního kardanu, to by nebyl zas tak velký problém. Nové bufero a klid, ale! :think
Jak sem pod D1 vlezl, chytil kardan že s nim zkusím zakvedlat tak tam mám vůli. Bylo vydět že je vůle na hřídeli co vede do LT230, má tam nějaká byt nebo je čas na repas?? :think
Malá být může, ložisko se dá vyměnit i zvenku bez vyndavání a rozebírání.

Re: LT230 ???

Napsal: 09 srp 2011 09:51
od powl
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 73#p157973" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: LT230 ???

Napsal: 09 srp 2011 23:32
od Josef-Z (Jugin)
Zas tak malá vůle tam není. Dík za radu k buferu přiobjednám ložisko a bude.
Nejvíc mě potěšilo že přídavka nemusí ven z auta :nod Kardan je v cajku je tam v celku noví troj kříž. Dík za rady a odkaz :yes

Re: LT230 ???

Napsal: 22 zář 2011 21:27
od matuss.by
ahoj... a gufero na predny kardan sa mení podobne ako vzadu na rucnej brzde? ci je tam nejaky iny postup? dnes som zmákol zadne a zajtra by som potreboval vymenit aj predne... tak pre istotu :D .... diky za rady :)

Re: LT230 ???

Napsal: 22 zář 2011 22:51
od Honza_offroad
uplne stejny. Akorat nesundavas buben rucni brzdy... :lol:

Re: LT230 ???

Napsal: 23 zář 2011 08:16
od mihalicek
Jarys píše:Při servisu na 110000KM mi z redukčky vylili půl litru husté směsi plné železných pilin. Původní majitel se asi moc nestaral. Bohužel se i hluk z převodovky rapidně zhoršil. Hold mi asi nezbývá nic jiného než objednat novou. Asi půjdu do převodovky od Ashcrofta.
Můžete mi někdo vysvětlit toto : We are able to supply a remanufactured unit fitted with 1.222 ratio gears for an additional £100. This will raise the gearing in a Td5 90/110 or a Defender Tdi Ne že bych nerozuměl anglicky, jen moc nechápu ty pojmy toho 1.222 zvýšení řazení. Co to v praxi znamená?
to opravdu znamená to co tam někdo píše, že je možné dát převod do defendera (který je pomalejší) takový jako je v discovery a ono to pojede trochu rychleji ale na velkých kolech se zase ztratí akcelerace a samozřejmě to jde udělat i opačně( to má smysl pro lidi co chtěl dát větší kola na Discovery)
H

Re: LT230 ???

Napsal: 23 zář 2011 08:46
od Honza_offroad
Honzo, ono uz to vlakno je trosku starsi... :wink: Nakonec to tak dopadlo, Jarys tam ma 33tky a chtel jeste vetsi, tak jsem mu nakonec daval rozvodovku z Defendera. Samozrejme to neresi problem redukce, tak jako by to vyresily prevody v diferencialech, ale v jeho pripade totalne rozsypane redukcni prevodovky to bylo nejednodusi reseni a taky nejlevnejsi...

H.

Re: LT230 ???

Napsal: 23 zář 2011 09:05
od mihalicek
No vidíš tak to musím začít prohlížet data abych nebyl uplně za blbce :Ja blb:
Určitě máš pravdu pokud tam jsou big kola tak je to super a relativně levný. Já jsem dal tuto redukčku na závoďáka a musím říct, že nemůžu jet v koloně s jinýma defíkama protože jsem furt mimo kvalt ale jinak to peláší docela svižně. Jinak Ashcroft právě pro velký a ještě větší kola dělá i jiný kola na diferáky náprav a to taky pomůže docela hodně - já mám třeba na tý Camelce 235/85/16 a byly tam i 255/85/16 a funguje to docela dobře protože tam Jarek B. než jsem to koupil dal diferáky z nějakýho defa snad 2,5 benzína a taky je to uplně jinak zpřevodovaný - vždycky je to věda to doladit tak aby to fungovalo tak akorát a motor se moc netrápil a turbína pokud je tak spínala tam kde má
H