Stránka 1 z 1
LT230 ???
Napsal: 18 dub 2007 22:17
od Jarys
Při servisu na 110000KM mi z redukčky vylili půl litru husté směsi plné železných pilin. Původní majitel se asi moc nestaral. Bohužel se i hluk z převodovky rapidně zhoršil. Hold mi asi nezbývá nic jiného než objednat novou. Asi půjdu do převodovky od Ashcrofta.
Můžete mi někdo vysvětlit toto : We are able to supply a remanufactured unit fitted with 1.222 ratio gears for an additional £100. This will raise the gearing in a Td5 90/110 or a Defender Tdi Ne že bych nerozuměl anglicky, jen moc nechápu ty pojmy toho 1.222 zvýšení řazení. Co to v praxi znamená?
Napsal: 18 dub 2007 22:22
od jezbera ivan
To plati len pre Defiky....
Napsal: 19 dub 2007 06:27
od karel
Jde o to že přídavná převodovka má dva převody.U běžných zadokolek většinou 1:2 až do 1:4.U LR je silniční převod vždy víc než 1.Jinými slovy 1,22 je 22% dopomala.Je to dáno tím, že každý převod navíc znamená ztrátu a LR mají trvale hnaná všechna kola, tímto navýšením se to kompenzuje.Redukce 3,32 je vždy stejná a bohatě dostačující.
Napsal: 19 dub 2007 15:05
od DanoDEF
karel píše:Jde o to že přídavná převodovka má dva převody.U běžných zadokolek většinou 1:2 až do 1:4.U LR je silniční převod vždy víc než 1.Jinými slovy 1,22 je 22% dopomala.
a este 1,6... mam v De f110
Re: LT230 ???
Napsal: 07 srp 2011 15:42
od Josef-Z (Jugin)
Zdarec, začal mi téct olej z LT230 u předního kardanu, to by nebyl zas tak velký problém. Nové bufero a klid, ale!
Jak sem pod D1 vlezl, chytil kardan že s nim zkusím zakvedlat tak tam mám vůli. Bylo vydět že je vůle na hřídeli co vede do LT230, má tam nějaká byt nebo je čas na repas??

Re: LT230 ???
Napsal: 08 srp 2011 22:33
od eliott
Josef-Z (Jugin) píše:Zdarec, začal mi téct olej z LT230 u předního kardanu, to by nebyl zas tak velký problém. Nové bufero a klid, ale!
Jak sem pod D1 vlezl, chytil kardan že s nim zkusím zakvedlat tak tam mám vůli. Bylo vydět že je vůle na hřídeli co vede do LT230, má tam nějaká byt nebo je čas na repas??

Malá být může, ložisko se dá vyměnit i zvenku bez vyndavání a rozebírání.
Re: LT230 ???
Napsal: 09 srp 2011 09:51
od powl
Re: LT230 ???
Napsal: 09 srp 2011 23:32
od Josef-Z (Jugin)
Zas tak malá vůle tam není. Dík za radu k buferu přiobjednám ložisko a bude.
Nejvíc mě potěšilo že přídavka nemusí ven z auta

Kardan je v cajku je tam v celku noví troj kříž. Dík za rady a odkaz

Re: LT230 ???
Napsal: 22 zář 2011 21:27
od matuss.by
ahoj... a gufero na predny kardan sa mení podobne ako vzadu na rucnej brzde? ci je tam nejaky iny postup? dnes som zmákol zadne a zajtra by som potreboval vymenit aj predne... tak pre istotu

.... diky za rady

Re: LT230 ???
Napsal: 22 zář 2011 22:51
od Honza_offroad
uplne stejny. Akorat nesundavas buben rucni brzdy...

Re: LT230 ???
Napsal: 23 zář 2011 08:16
od mihalicek
Jarys píše:Při servisu na 110000KM mi z redukčky vylili půl litru husté směsi plné železných pilin. Původní majitel se asi moc nestaral. Bohužel se i hluk z převodovky rapidně zhoršil. Hold mi asi nezbývá nic jiného než objednat novou. Asi půjdu do převodovky od Ashcrofta.
Můžete mi někdo vysvětlit toto : We are able to supply a remanufactured unit fitted with 1.222 ratio gears for an additional £100. This will raise the gearing in a Td5 90/110 or a Defender Tdi Ne že bych nerozuměl anglicky, jen moc nechápu ty pojmy toho 1.222 zvýšení řazení. Co to v praxi znamená?
to opravdu znamená to co tam někdo píše, že je možné dát převod do defendera (který je pomalejší) takový jako je v discovery a ono to pojede trochu rychleji ale na velkých kolech se zase ztratí akcelerace a samozřejmě to jde udělat i opačně( to má smysl pro lidi co chtěl dát větší kola na Discovery)
H
Re: LT230 ???
Napsal: 23 zář 2011 08:46
od Honza_offroad
Honzo, ono uz to vlakno je trosku starsi...

Nakonec to tak dopadlo, Jarys tam ma 33tky a chtel jeste vetsi, tak jsem mu nakonec daval rozvodovku z Defendera. Samozrejme to neresi problem redukce, tak jako by to vyresily prevody v diferencialech, ale v jeho pripade totalne rozsypane redukcni prevodovky to bylo nejednodusi reseni a taky nejlevnejsi...
H.
Re: LT230 ???
Napsal: 23 zář 2011 09:05
od mihalicek
No vidíš tak to musím začít prohlížet data abych nebyl uplně za blbce
Určitě máš pravdu pokud tam jsou big kola tak je to super a relativně levný. Já jsem dal tuto redukčku na závoďáka a musím říct, že nemůžu jet v koloně s jinýma defíkama protože jsem furt mimo kvalt ale jinak to peláší docela svižně. Jinak Ashcroft právě pro velký a ještě větší kola dělá i jiný kola na diferáky náprav a to taky pomůže docela hodně - já mám třeba na tý Camelce 235/85/16 a byly tam i 255/85/16 a funguje to docela dobře protože tam Jarek B. než jsem to koupil dal diferáky z nějakýho defa snad 2,5 benzína a taky je to uplně jinak zpřevodovaný - vždycky je to věda to doladit tak aby to fungovalo tak akorát a motor se moc netrápil a turbína pokud je tak spínala tam kde má
H