Stránka 1 z 1
žiadosť o radu
Napsal: 20 kvě 2010 11:26
od tibortt
...dnes som bol nemilo prekvapený, po krátkej jazde mi začal motor zvyšovať hlučnosť pri nízkych otáčkach a zároveň začala signalizovať kontrolka motora. Neviem čo si mám o tom myslieť, prejavuje sa to iba pri nízkych otáčkach, resp pri ich zvyšovaní, akonáhle dosiahne 1200 a viac ide motor v pohode, ale kontrolka svieti. Takisto sa mi nezdá zápach spalín motora, je iný ako predtým. No a taktiež, ked vypnem klúčik v spínacej skrinke do nulovej polohy, motor ešte chvílku beží a až potom zhasne - oneskorená reakcia. Nemá s tým niekto skúsenosť???
Re: žiadosť o radu
Napsal: 20 kvě 2010 12:13
od macejky1
jedine diagnostika, ta ti to rekne presne.
Jinak je to varení z vody - vstriky, turbo hází olej, váha vzduchu, símace polohy klikové hrídele, ..........
?????
Re: žiadosť o radu
Napsal: 20 kvě 2010 12:20
od cesta
Neporadím Ti ,ale budu rád když tu pak dáš zprávu co tomu bylo.To co popisuješ s tím vypnutím toho klíčku a že motor ještě běžel se mi stalo minulý týden. Zkoušel jsem to za sebou asi 4x. Druhý den ráno to vypínalo normálně. Tento týden to taky udělalo,ale teď je klid vypíná normálně. Ale s motorem žádné problémy nemám,co se týče zápachu,hlučnosti,otáček - motor běží jak má.
Re: žiadosť o radu
Napsal: 20 kvě 2010 13:12
od cesta
Jinak já mám podezření, že by to mohla dělat jen spínačka.(ten problém toho vypnutí motoru a jeho doběh po vypnutí)
Re: žiadosť o radu
Napsal: 31 kvě 2010 12:27
od cvach
potřeboval bych poradit ,když nastartuju tak mi pořád svítí kontrolka systému regulovaného sjíždění červenou barvou, nevěděli byste co by to mohlo být.
Myslel jsem že jeto brzdama, ale brzdy jsou v pořádku.
prosím poraďte
Re: žiadosť o radu
Napsal: 31 kvě 2010 12:55
od macejky1
cvach píše:potřeboval bych poradit ,když nastartuju tak mi pořád svítí kontrolka systému regulovaného sjíždění červenou barvou, nevěděli byste co by to mohlo být.
Myslel jsem že jeto brzdama, ale brzdy jsou v pořádku.
prosím poraďte
Jako první zkus zkontrolovat drátky a spínac u radící páky. Tam se to nekdy skubne.
Re: žiadosť o radu
Napsal: 31 kvě 2010 13:20
od cesta
Přečti si tady tohle
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =7&t=10260" onclick="window.open(this.href);return false; řeší tam ten samý problém.
Re: žiadosť o radu
Napsal: 15 čer 2010 09:05
od tibortt
tibortt píše:...dnes som bol nemilo prekvapený, po krátkej jazde mi začal motor zvyšovať hlučnosť pri nízkych otáčkach a zároveň začala signalizovať kontrolka motora. Neviem čo si mám o tom myslieť, prejavuje sa to iba pri nízkych otáčkach, resp pri ich zvyšovaní, akonáhle dosiahne 1200 a viac ide motor v pohode, ale kontrolka svieti. Takisto sa mi nezdá zápach spalín motora, je iný ako predtým. No a taktiež, ked vypnem klúčik v spínacej skrinke do nulovej polohy, motor ešte chvílku beží a až potom zhasne - oneskorená reakcia. Nemá s tým niekto skúsenosť???
tak sme sa konečne dostali cez dorábanú zabezpečovačku (META) do RJ a vykonali diagnostiku. chyba - tlak paliva - výmena regulátora.
Po výmena všetko funkčné cca 35 km - znova závada s tými istými príznakmi...neve niekto poradiť??
Re: žiadosť o radu
Napsal: 15 čer 2010 11:33
od cesta
Když už vyměnili ten regulátor,tak není fakt špatné to čidlo tlaku ?Tak jak to píše ta diagnostika.A co ten doběh motoru po vypnutí klíče,to ti dělá pořád jak jsi psal tam výše ?
Re: žiadosť o radu
Napsal: 15 čer 2010 12:31
od cesta
Ten tlakový sensor,má přímý vliv na ten regulátor,na základě toho tlaku co sejme reguluje tlak.V rave píšou tohle:Minimální provozní tlak je 200 bar (2900 lbf / in 2) během startovací a 300 bar (4350 lbf / in 2) při volnoběhu, nepodařilo dosáhnout těchto tlaků bude mít za následek mimo start situace, ustájení nebo nepravidelný volnoběh.
Re: žiadosť o radu
Napsal: 03 zář 2010 12:17
od cesta
Tibortt:Tak jsi dopadl,co bylo špatné??Už jsem na tom podobně jak jsi to popisoval ,tak dej vědět co to bylo.
Re: žiadosť o radu
Napsal: 10 zář 2010 07:26
od cesta
Tibortt,se neozývá tak popíšu co jsem měl já. Pro TD4kaře, když vám po vypnutí motoru na klíči zůstane běžet ještě tak cca.2-3s motor a pak teprve vypne, je to první příznak že se seká regulátor tlaku na vysokotlakém čerpadle. Nejprve je to jen náhodile,pak se to projevuje čím dál častěji až to pak dělá pořád a pak nastane to co popisuje Tibortt hned na začátku.Jinak na diagnostice chyba myslím P1190 a P1195 (vysoký tlak a regulátor tlaku). Jde ho rozhýbat, dělal jsem to sobotu asi hodinu jsem do něj stříkal VD40, jsou tam takové 3 dírky a uvnitř je kuželová jehla(oska)ten pohyb té jehly snad není ani 1mm. Jinak po namontování okamžitě vypnul a žádná kontrolka se již nerozsvítila i po vymazání chyb je vše v pořádku a motor jede tak jak před tím.Tož tak ,třeba to někomu pomůže.
Re: žiadosť o radu
Napsal: 22 říj 2010 14:54
od tibortt
takže po dlhej odmlke, ale predsa......kedže nepomohla výmena regulátora, hladala sa iná chyba....a našla sa....všetko bolo rozobrané od palivového filtra až po vstrek čerpadlo.....odstránenie nečistoty tesne pred vstrek čerpadlom všetko vyriešilo.....
Re: žiadosť o radu
Napsal: 23 říj 2010 06:52
od cesta
Tak u mě to byl jen ten regulátor, po rozhýbání to vydrželo cca.asi měsíc a pak znovu to samé, ale to už přestal regulovat úplně,takže výměna regulátora a teď jezdím bez problému. Ale chystám se ten starý rozkuchat,až bude trochu čas, co mu vlastně je.