Ahoj,
měl jsem podobný problém s centrálem na D3. Někdy fungoval, ale většinou ne. Musel jsem chodit kolem auta, mačkat čudlík na klíčku a čekat kdy ,,zabere". Stalo se mi, že jsem zaparkoval nedaleko výstaviště v Brně, po chvíli pokusů jsem auto zamkl a asi po hodince chci odjet a zase nic. Započnu tedy svůj rituál mačkání klíčku a obíhání auta což upoutalo pozornost kolemjdoucí hlídky městské policie. Vysvětlovat, že auto je opravdu moje a jen se do něj nemůžu dostat, a že se tedy nejedná o žádnou nelegální aktivitu, nebylo moc příjemné.

Tato zkušenost mě donutila jet do servisu. Diagnostika také nic nezjistila, ale prý mají zkušenost s tím, že to bývá řídící jednotkou centrálu, která je umístěná pod středovým stropním světlem. Výměna za novou cca 2000Kč. Fungovalo to asi týden a pak se vše vrátilo zpět. V servisu řekli, že je to tedy klíčem a nový je něco přes 3000Kč.
Začal jsem tedy dumat a hledat na forech (i zahraničních) a postupem času jsem se dopátral, že by to mohlo být baterií v klíčku. Asi tak jak u mobilu se postupným nabíjením a vybíjením snižuje kapacita baterie a napětí, které je schopna udržet, až je natolik slabé, že otvírání přestane fungovat.
Nastal však drobný problém - baterii sehnat lze, ale pouze obyčejnou nedobíjecí, která, jak jsem byl ve specializovaných obchodech upozorněn, může v případě dobíjení explodovat
A jelikož sehnat dobíjecí baterii nešlo, tak klíček za 3tis. ze servisu problém ukončil.
Pořád mi to nedalo až mi kamarád doporučil jeden obchod s elektronikou na Slovákové v Brně a tam světe div se po půlhodince hledání baterie Panasonic VL 2330 - cena asi 120Kč! O kousek dál ve Videoklinik na Antonínské mi ji za 5min a 80Kč naletovali. Zkouška a klíček funguje jak ten novej!
Vědět to na začátku, mohl jsem si ušetřit minimálně 4800Kč ...
Přikládám ještě pár obrázků jak jsem klíček rozebral a složil:

Protože je obal dobře slepenej je potřeba jej postupně rozloupnout, což jde nejlépe právě z tohoto místa

Pak už jen pokračovat dál po obvodu než se celej rozloupne.

A tohle jsou všechny dílky co jsou uvnitř vyfocené z jedné strany ...

... a z druhé. A aby vás nemátlo, že tam jsou dvě baterie, ta druhá je ta původní nefunkční.

Toto je samotný tištěný spoj s naletovanou baterkou. Sám jsem si na tu výměnu a letování netroufl.

Tišťáček se vloží do toho gumového obalu (napravo) a ten se vloží do spodní části krytu klíčku (ta bez čudlíků) ...

... k tomu se přidá chromované očko na pověšení klíčku(na obrázku v levém horním rohu obalu). Pak se na pružinku, která kouká z obalu, nasadí čudlík na vystřelování planžety. Uvnitř toho čudlíku je vybrání kam pružinka musí zapadnout. Pak se nasadí planžeta, která zase zapadá do tří zoubků na tom čudlíku. Když vše do sebe dobře zapadne, otočíme planžetou v protisměru hodinových ručiček, což natáhne pružinku, která pak klíček vystřeluje.

A pak už jen přiklapnout(a přilepit) horní částí krytu klíče (ta s čudlíkama). Já jsem ještě pilníkem zahladil co jsem dříve domršil šroubovákem při otvírání.
Doufám, že to není moc složitý, nebo naopak jak pro idioty. Jen jsem myslel, že bych tím mohl někomu ušetřit spoustu trablů a nějaké peníze. Já bych to před třemi měsíci uvítal

Pokud by měl někdo problém sehnat tu baterii, toto
http://www.fulgurbattman.cz by měl být ten obchod.
P.S.: Ještě jsem si teď vzpomněl, že na britským fóru jsem se dočetl, že pokud klíček přestane fungovat, ztratí se, nebo podobně, máte zavolat mobilem domů manželce ať vezme náhradní klíč, přiloží k mikrofonu mobilu a zmáčkne otvírání zatím co vy držíte svůj mobil na hlasitej poslech poblíž auta ... mělo by se odemknout ... jestli to funguje nevím, nezkouše jsem to.
