Núdzový režim
Moderátor: Safraporte
Núdzový režim
Prosím o radu. Mám taký problém na TD4 r.v.2003 naj.103.000km. Pri zohriatom motore na 5 prevodovom stupni a cca 3000 otáčkach /min sa rozvieti ikona motora prepne sa do núdzovéhov režimu. Stále ide ale len memá výkon. Na testeri to ukazuje pokles tlaku v palivovom systéme. Bolo už vymenené pomocné čerpadlo, tlakový snímač na Raili, všetky trysky, tlakový ventil ale stále to robí a ukazuje tester na tú istú chybu. Pokiaľ to nedosiahne prevádzkovú teplotu ide to perfektne. Poradí my niekto prosím?
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Núdzový režim
Kontroloval někdo kabely? Může být nalomený kabel ve svazku. Jinak bych připojil manometr a sledoval skutečnou hodnotu tlaku. Pokud opravdu klesne, je asi vadné vysokotlaké čerpadlo.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Núdzový režim
Dakujem za typ. Bolo to skúšané aj počas jazdy a tlak vo vysokotlakovom čerpadel bol v poriadku. Až po prepnutí do núdzového režimu sa zase objavila chyba pokles tlaku v palivovom systéme.
Re: Núdzový režim
mám problém-motor funguje normálně (zahřatý i studený)má normalní tah od spoda ale když překročím 3tis. otáček tak se motor začne dusit,na volnoběh ho normálně vytočím do maxima ale když jedu tak se to prostě začne dusit -nemáte někdo tucha čím by to pravděpodobně mohlo být?
- cesta
- Příspěvky: 546
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Núdzový režim
Pokud to máš náfťáka tak kukni tady http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 496#p87496" onclick="window.open(this.href);return false;
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
Re: Núdzový režim
díky snad to bude ono
Re: Núdzový režim
bych zasloužil kop do
to je holt tak když je člověk bordelář a nepíše si kdy co měnil .......celá závada byla způsobena zasraným vzduchovým filtrem(se divím že to vůbec jelo......najeto 27tis.)

- cesta
- Příspěvky: 546
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Núdzový režim
Takže ty problémy byly vlasně vyhodnocené váhou vzduchu.(zřejmě malé množství vzduchu,jestli to správně chápu)
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
Re: Núdzový režim
ano filtr byt tak zasraný že při vyšších otáčkách daval málo vzduchu
Re: Núdzový režim
Mam freelandera 2,0td4 r.v.2005 a mam podobný problem ako sa tu už riešíl auto ide do 2500ot/min a potom sa auto prepne do núdzoveho režimu a nereaguje na plyn a ked uberám tak kontrolka sa zhasne a auto sa rozbieha.Bolo to na počitači a ukazuje pokles tlaku v palivovom systéme ale mne sa to nejako nezdá.A trocho zadimy ale len kym sa neprepne do núdzoveho režimu.Prosím poradte ak mate nejaké skúsenosti s týmto problémom.Diky
- Distruptor
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30 bře 2009 04:29
- auto: Freelander, D4?
- Bydliště: SR
Re: Núdzový režim
Treba vymenit nizkotlaku palivovu pumpu za pravym zadnym kolesom, na ebayi sa daju zahnat okolo 100€. Cislo je WFX000181.
Land Rover FREELANDER Td4, HSE, 5dv, 2005, automat