Problém s 4,2 motorem
Napsal: 17 čer 2010 18:50
Pustil jsem se do motoru ve svém classiku LSEi který se nechtěl moc točit do otáček.
Vyměnil jsem rozvodový řetěz a po smontování a pokusu o nastartování se motor seknul. Po opětovném rozebrání jsme zjistili, že ozubené kolo na vačkové hřídeli drhne o šrouby na plastové krytce na vačkové hřídeli.
Když jsem se podíval na schéma motoru tak u této krytky je uvedeno v poznámce "for ERR5924 Cam Shaft" a ERR5924 je vačkový hřídel pro 3,9 motor.
Je správná má úvaha, že je tam vražená 3,9 vačka včetně krytu? Tím pádem jak je upevněná vačka u 3,5 a 4,2 když ozubené kolo je pro všechny tři motory?
Vyměnil jsem rozvodový řetěz a po smontování a pokusu o nastartování se motor seknul. Po opětovném rozebrání jsme zjistili, že ozubené kolo na vačkové hřídeli drhne o šrouby na plastové krytce na vačkové hřídeli.
Když jsem se podíval na schéma motoru tak u této krytky je uvedeno v poznámce "for ERR5924 Cam Shaft" a ERR5924 je vačkový hřídel pro 3,9 motor.
Je správná má úvaha, že je tam vražená 3,9 vačka včetně krytu? Tím pádem jak je upevněná vačka u 3,5 a 4,2 když ozubené kolo je pro všechny tři motory?