Stránka 1 z 2
Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 05 črc 2010 18:21
od default
Tak v pátek mě odešlo něco na měchách. Prostě se to nenafouká.
Po radách a osobním přispění kluků TUMU z nakatanenga.cz (obrovské díky), se zjistilo, že blbne jakýsi ventil, protože má málo elektriky na zavření.
Všechno jsem vyndal, rozebral, vyčistil, vrátil, a výsledek byl ten, že auto se normálně zvedlo, kompresor vypnul a pak to zase normálně kleslo.
Dovezl jsem si z chaty kontaktol, vyndal jsem ten kompresor se vším všudy (opět) všechny kontakty jsem opucoval a postříkal.
Výsledek je ten, že kompresor zapne cca na 10sec a pak na to sere. Asi za minutu si to zopakuje, a pak se zacyklí (minutu čeká 10sec fouká). Auto se nezvedne.
Co s tím?
P.S. kdyby měl někdo chuť se na to podívat, tak stojí v Praze v Křižíkový ulici. Můžu ho tam hodit na dvůr a tam se dá rozebírat donekonečna.
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 06 črc 2010 00:04
od eliott
Bude to chtít diagnostiku, možná bude stačit vymyzat chyby, pokud jsi odstranil prvotní příčinu.
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 06 črc 2010 01:07
od Luboš M.
Koupij jsem také DII a mam stejny problem.
Uz mam ale vyreseno, koupil jsem pruziny a tlum. celou sadu za 7000 a je po problemu. za kazde dalsi trapeni s timto podvozkem budes davat akorat penize a nakonec to stejne nahradis.

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 06 črc 2010 11:25
od MadTom
Spíš bych souhlasil s Eliotem - kouknout na to diagnostikou a potom se uvidí.
Já mám měchy v autě víc než rok co jsme to koupili a jedinej problém byl v zimě, že v -15ti zamrzl některý z ventilů a auto jelo trošku nakloněné (nevyfouklo se to celé). Takže musím udělat rozborku kompresoru a příslušenství a zjistit, kde se do toho dostává vlhkost. Měchy mají jednu výhodu - nezávisle na zatížení auta udržují světlou výšku, takže když naložím kufr a potřebuju to odvést na kopec, tak netahám zadek po zemi.
A ano, je to elektronika na tu jsou potřeba příslušné "nástroje" a znalosti. Stejně jako na mechaniku.
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 06 črc 2010 12:05
od Jenda
...ono je to Tome slozitejsi,cim je to auto starsi,tim se ty problemi hromadi a kdo navic jezdi obcas v terenu,vi ze mechy jsou handicap.Takze jako levne a trvanlive reseni je predelavka na pera urcite zajimavejsi.Tot ze skusenosti z jezdeni s lidmi co maj mechy a temi kteri je uz nemaji
H.
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 06 črc 2010 12:32
od Dusan
Jenda píše:...ono je to Tome slozitejsi,cim je to auto starsi,tim se ty problemi hromadi a kdo navic jezdi obcas v terenu,vi ze mechy jsou handicap.Takze jako levne a trvanlive reseni je predelavka na pera urcite zajimavejsi.Tot ze skusenosti z jezdeni s lidmi co maj mechy a temi kteri je uz nemaji
H.
Jenda pravdu di, viz Udova prihoda na posledni vyjizdce

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 06 črc 2010 12:40
od skicher
Když jsem koupil D II ,pečlivě jsem pročítal toto forum (mimochodem děkuji všem ,kteří sem vložili věcné poznatky ,rady a zkušenosti) jeden z nich byl myslím "NEMÁŠ MĚCHY -NEMÁŠ PROBLÉMY...
a to je pravda ,měchy jsem odstranil a jsem spokojený (lift + 5 cm)
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 06 črc 2010 12:57
od eliott
MadTom píše:a zjistit, kde se do toho dostává vlhkost.
Filtrem v LZ blatníku, filtr (molitanová bambule) je za světlem ve sloupku, pokud tam někudy zatéká, je molitan nacucaný pořád...
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 06 črc 2010 13:52
od MadTom
O tom filtru na nasávání vím, ale spíš to tipuju na vyčerpanej odvlhčovač. Protože tam ten špunt asi nebyl moc velkej a rozmrzlo to docela rychle.
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 06 črc 2010 19:15
od default
Mám to auto už delší dobu. Do terénu se nebojím. Na měchy nedám dopustit.
Jen to teď trochu zlobí no....
Koukal na to jeden z TUMU a jeden ventil (kdybych si blbec pamatoval kterej), má prý málo štávy a tak se nezavírá.
Zkusím nastartovat RAVE a podívat co tam najdu.
Zítra opět zusím někoho s diagnostikou.
Co se problému týká, tak došlo ke změně - bez jakéhokoliv zásahu se auto normálně nafoukne, vyrovná, kompresor vypne, a pak to pomalu sjede dolů.
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 06 črc 2010 20:38
od Acon
ja by som tiež mechy nemenil. To som si rovno mohol kúpiť nejakého spolahlivého japonca

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 06 črc 2010 20:54
od MadTom
Ad default:
hledej kde je slyšet ucházení (nebo mýdlovou vodou) - buď je to díra v měchu nebo v přívodní trubičce, nebo špatně funguje jeden z ventilů - nedovírá. Může ho stačit vyčistit.
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 07 črc 2010 05:01
od default
Zítra to můžu zkusit ještě jednou všechno vyčistit (už po třetí). Možná jsen měco přehlédl. Kdyby ucházel měch, tak to už znám. Večer je to ok a ráno dole. Kompresor to většinou stihne dofoukávat. Jenže mě to nafouká, pak vypne (motor auta běží), a auto klesne. Ani se nesnaží dofoukávat.
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 07 črc 2010 05:52
od RudaK
MadTom píše: Já mám měchy v autě víc než rok co jsme to koupili a měchy mají jednu výhodu - nezávisle na zatížení auta udržují světlou výšku, ano, je to elektronika na tu jsou potřeba příslušné "nástroje" a znalosti. Stejně jako na mechaniku.
Všechno má své výhody a nevýhody . U mě zatím vítězí elektronika a vzduch ( enormní pohodlí

) Asi i proto,že mládí odvál čas
p.s. až měchy doslouží,tak se dají nové a zas min. na čtyři roky pokoj ( ona pružina,když se unaví,nebo praskne se musí vyměnit taky

)
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 07 črc 2010 08:39
od Jenda
...ja ale Rudo mluvil o lidech kteri obcas jezdi do terenu a ne o lidech co jezdi po nakupech

(jsem taky zvedav na ty dalsi 4roky pouzivani D3) .Pokud nekdo jezdi,vi ze po nekolikate baheni koupeli a nedejboze projeti rostim(propichnuti) je vzduch opravdu handicap.Na bezne jezdeni je to ale urcite super a pohodlana vec
H.
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 07 črc 2010 09:25
od default
Jenda píše:...ja ale Rudo mluvil o lidech kteri obcas jezdi do terenu a ne o lidech co jezdi po nakupech

(jsem taky zvedav na ty dalsi 4roky pouzivani D3) .Pokud nekdo jezdi,vi ze po nekolikate baheni koupeli a nedejboze projeti rostim(propichnuti) je vzduch opravdu handicap.Na bezne jezdeni je to ale urcite super a pohodlana vec
H.
opakuji, že JEZDÍM do terénu a na měchy nedám dopustit (normálně)
Daleko víc než tato stále omílaná válka mezi měchaři a péráky, by mě potěšilo, kdyby někdo něco poradil
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 07 črc 2010 12:47
od Jenda
....rada znela,dej tam PERA
H.
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 08 črc 2010 01:17
od default
No jo no...
zajímavé je že psát umí každej
se čtením už je horší co ???
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 10 črc 2010 16:30
od default
Tak se mi to nepojízdné auto opravdu vyplatilo.
Dnes jsem k němu dorazil a...
Utržené levé zpětné zrcátko, vykopnuté levé přední světlo a ulomený pravý stěrač.
Kterej DEBIL zase prohrál v tom zasraným fotbale?
Doufám, že co nejdřív seženu Slámiče...
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Napsal: 10 črc 2010 17:12
od RudaK
default píše:Tak se mi to nepojízdné auto opravdu vyplatilo.
Dnes jsem k němu dorazil a...
Utržené levé zpětné zrcátko, vykopnuté levé přední světlo a ulomený pravý stěrač.
Kterej DEBIL zase prohrál v tom zasraným fotbale?
Já to říkám furt,některý lidi jsou zmrdi a léčí si svoje mindráky na cizím .......
Jenda píše:....rada znela,dej tam PERA
H.
Tadle rada by ti v tomdle případě nepomohla .....
