Stránka 1 z 1

TD5 prasklý klínový řemen, nouzový režim?

Napsal: 16 črc 2010 16:13
od RobsonXR
Stalo se: při jízdě v Brně v autě začalo něco pískat, pak začala svítit baterie, zatuhl posilovač, přestala hydraulika brzd, vylítla teplota...............a auto jelo max 40, 50 vůbec nezrychlovalo.
Je možný že u tohoto modelu by se přeplo něco do nouzového režimu, že to vůbec netáhlo?

Kupodivu to odnesl jenom chladič, začal protýkat, nechal jsem ho vyměnit a po instalaci klínáku to ze jede ok

Co hrozí při přetržení klínáku?? Mohla by se projevit něco dodatečně?

Re: TD5 prasklý klínový řemen, nouzový režim?

Napsal: 16 črc 2010 16:29
od tomm1
ahoj,
co vím tak by se mělo projevit akorát to co jsi popisoval, ztuhnutí řízení, nedobíjí altík, nebude cirkulovat voda(tím pádem stoupne teplota), o nouzovém režimu nevím..

jak tam máš přidělanou tu motorku? mohl by jsi poslat foto nosiče?

Re: TD5 prasklý klínový řemen, nouzový režim?

Napsal: 16 črc 2010 17:21
od RobsonXR
tomm1 píše:ahoj,
co vím tak by se mělo projevit akorát to co jsi popisoval, ztuhnutí řízení, nedobíjí altík, nebude cirkulovat voda(tím pádem stoupne teplota), o nouzovém režimu nevím..

jak tam máš přidělanou tu motorku? mohl by jsi poslat foto nosiče?

...když to ztratilo tah, tak jsem se domníval, že to je nějakým zásahem centrální jednotky nebo elektroniky, proto jsem se ptal

Re: TD5 prasklý klínový řemen, nouzový režim?

Napsal: 16 črc 2010 19:03
od libovka
No pokud si to uvařil tak se to mohlo klidně přidřít a proto to ztratilo tah.