Stránka 1 z 1
Diagnostika
Napsal: 06 srp 2010 16:31
od Ivoš Ostrava
Ahoj chlapi, může někdo poradit, kdo je schopen v okolí Ostravy udělat dignostiku na DII TD5 2002? Případně poradí, jak lze vymazat chybový registr řídící jednotky ABS. Svítí mi "three amigos", pravděpodobně jsem našel závadu na kabeláži od čidla, kterou jsem proletoval a měla by být OK. Takže buď vymazat, nebo zjistit, kde je problém.
Dík za radu Ivoš
Re: Diagnostika
Napsal: 06 srp 2010 17:49
od Miky_CZ
Ivoš Ostrava píše:Ahoj chlapi, může někdo poradit, kdo je schopen v okolí Ostravy udělat dignostiku na DII TD5 2002? Případně poradí, jak lze vymazat chybový registr řídící jednotky ABS. Svítí mi "three amigos", pravděpodobně jsem našel závadu na kabeláži od čidla, kterou jsem proletoval a měla by být OK. Takže buď vymazat, nebo zjistit, kde je problém.
Dík za radu Ivoš
pešlík ve valmezu?
Re: Diagnostika
Napsal: 09 srp 2010 17:32
od Ivoš Ostrava
Dík za radu, ale je to trošku z ruky, nevíš za kolik to dělá? V OV chtějí cca 1 700,- a to mi za vymazání chyby příjde dost. Neví někdo o někom blíže za rozumný peníz?
I.
Re: Diagnostika
Napsal: 09 srp 2010 19:21
od PavelU
Zavolej Pešlovi (tel. 777 345 572), jak ti radí Miky. Třeba pojede teď někdy do Ostravy a není co řešit. Jezdí k němu kluci z celé republiky protože se to vyplatí a hlavně proto, že lanďákům rozumí...

Re: Diagnostika
Napsal: 12 srp 2010 09:37
od Ivoš Ostrava
Díky chlapi za kontakt. Chybový registr vymazaný, cena lidová.
Ivoš
Re: Diagnostika
Napsal: 15 srp 2010 14:13
od PavelU
Byl jsi nakonec u toho Pešla...

Re: Diagnostika
Napsal: 15 srp 2010 16:36
od Ivoš Ostrava
Byl, vše OK a rychle. Cena více, než slušná.
Dík I.
Re: Diagnostika
Napsal: 16 srp 2010 05:25
od RudaK
PavelU píše:Byl jsi nakonec u toho Pešla...

Ivoš Ostrava píše:Byl, vše OK a rychle. Cena více, než slušná.
Dík I.
Tak ,tak - člověka potěší takový přístup ( co Pešlík slíbí,to dodrží

)

Re: Diagnostika
Napsal: 01 lis 2010 21:24
od Acon
ako to už pri LR býva, 3x zapípala palubovka, rozsvietili sa three amigos a bolo dojazdené. Bez uzávierok je to auto nepoužiteľné a vždy keď ho potrebujem, tak ma pozdraví tými skur....i kontrolakmi. A skončil som v blbom kopčeku, kde švagor s prehľadom prešiel Forestrom

No kým to fungovalo - asi 15min počas ktorých TC takmer nonstop pracovalo - tak to stálo za to.
Takže kto má diagnostiku najbližšie k Nitre? Zatial vedie Visby, čo je cca 90-100km... No jazdiť kvôli každej pi-----e 100km je moc aj vzhľadom na slepú lásku k LR
Re: Diagnostika
Napsal: 02 lis 2010 07:24
od Ivoš Ostrava
Ahoj, já byl u Pešla ve Valmezu, ale to máš ještě dál. Samotná diagnostika ti stejně asi nic nevyřeší, máš někde pravděpodobně chybu. Já měl stejný problém už 2x a vždy jedno z čidel ABS. 1x vadné na zadním kole po rozpadu ložiska a 1x zlomená kabeláž v předním podběhu. Když jsem odstranil závady, kontrolky sice svítily, ale auto pracovalo normálně. Vymazat jsem jel až po odstranění chyby.....Pokud nenajdeš pohledem, musíš hold na 2x. Chyby nelze vymazat odpojením baterky.
Re: Diagnostika
Napsal: 02 lis 2010 08:24
od raven.99
Ivoš Ostrava píše: ...pravděpodobně jsem našel závadu na kabeláži od čidla, kterou jsem proletoval a měla by být OK....
v ktorej casti sa ti ten kabel zlomil?
Re: Diagnostika
Napsal: 02 lis 2010 09:30
od Ivoš Ostrava
V průchodce na předním podběhu. Je třeba hledat tam, kde dochází např. ke kroucení kabeláže. Může být taky jen špína mezi čidlem a ozubením. Prostě cokoliv od čidla po jednotku, ale je to jen jedna z několika možností.....Můžeš zkusit změřit odpor na kabeláži, tak najdeš zlomený drát, pokud to je problém....
Re: Diagnostika
Napsal: 02 lis 2010 09:37
od MadTom
Poznámka k tomu měření odporu - to je správná cesta na odhalení špatného drátu, čidlo by mělo mít odpor kolem 1000Ohmů a při zkoušení, jestli dráty nejsou přelomené je potřeba je ohýbat a to hodně, nestačí s něma zatřepat, ale je potřeba je vyháknout z držáků a razantně ohýbat. A ještě pozor na jednu věc - digitální multimetry měří docela pomalu, takže nemusí odhalit mžikové přerušení drátů, ale auto to za jízdy pozná.
Re: Diagnostika
Napsal: 02 lis 2010 10:09
od Acon
dá sa ten odpor zmerať tak, že odpojím konektor a pichnem tam ihlice meráku?
Re: Diagnostika
Napsal: 02 lis 2010 11:18
od MadTom
Přesně tak je to myšlené - odpojit konektor kterej je u předních čidel v motorovém prostoru na blatníku a měřit tam. Akorát pozor - nová čidla už jsou bez konektorů a drát vede až do řídící jednotky SLABS co je nad nohama spolujezdce.
Mě se na testování osvědčila zkoušečka co píská různým tónem dle připojeného odporu - rukama cloumám za drát a ušima poslouchám, jestli se tón změní/zmizí a nemusím koukat na měřák.
Re: Diagnostika
Napsal: 02 lis 2010 11:29
od Acon
ja mám len takú obyč.

Kam to mám prepnúť?
Re: Diagnostika
Napsal: 02 lis 2010 12:05
od Ivoš Ostrava
Přepni hlavní ovladač na jihozápad, na hodnotu 2000, nebo na ten reproduktorek (olemováno červeně). U levných měřáků to ale na reproduktoru nefunguje vždy na 100%.
Re: Diagnostika
Napsal: 02 lis 2010 12:22
od turby
to neni reproduktorek, to je test diod

Re: Diagnostika
Napsal: 02 lis 2010 12:40
od Ivoš Ostrava
já mám ještě variantu se zvukovou signalizací, myslel jsem, že to je ten symbol. nejsem elektrikář...-:)
Re: Diagnostika
Napsal: 02 lis 2010 12:41
od pidibi
...