Stránka 1 z 1
katastrofalny servis v BA
Napsal: 16 srp 2010 16:44
od skba
Pred 7 týždňami som si v spoločnosti T.O.P. AUTO BRATISLAVA, (majú výhradné zastúpenie pre Slovensko) objednal kryt palivovej nádrže. V ten istý deň som uhradil aj zálohovú platbu za tento diel, ako je u nich zvykom, v plnej výške (153,54€). Zamestnanec, ktorý objednávku vybavoval mi oznámil, že jej vybavenie by malo trvať cca 10 pracovných dní. Keď som ho po tejto dobe telefonicky kontaktoval, iba mi oznámil, že diel bude dodaný asi až do mesiaca od prijatia objednávky. Dnes uplnynulo od objednania ND neuveriteľných 7 týždňov. V T.O.P. AUTO mi len mimochodom oznámili, že ani len netušia kedy mi náhradný diel, za ktorý už dávno zinkasovali peniaze, dodajú!
Zarážajúce na celej záležitosti je aj fakt, že nikto z T.O.P. AUTO sa ani raz neobťažoval zodvihnúť telefón a oznámiť mi, že lehota dodania ND sa predĺžila. Myslím, že nemusím zdôrazňovať, že auto bez krytu palivovej nádrže je nepojazdné (načo ma dôrazne upozorňovali aj v T.O.P. AUTO), čím mi vznikajú každým dňom nemalé škody.
Z úžasom sledujem amaterizmus fungovania tejto spoločnosti, ktorá dokáže autá predať, zabezpečiť náhradné diely je však pre ňu privysoká latka. V krátkej dobe uvažujem o kúpe nového auta, chcel som Discovery4, ale rozhodol som, že radšej už nikdy viac žiaden Land rover.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 16 srp 2010 17:29
od vladob8
Zabudni na TOP Auto, ja objednavam tu
http://www.land-rover-parts.sk/" onclick="window.open(this.href);return false; su seriozny a platis pri prevzati. Alebo drahsie veci priamo v UK cez net. Zanevriet na LR k voli zlej skusenosti s jednym nemoznym predajcom nd. by bola chyba.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 16 srp 2010 23:19
od erik
skba píše:
. V krátkej dobe uvažujem o kúpe nového auta, chcel som Discovery4, ale rozhodol som, že radšej už nikdy viac žiaden Land rover.
...a preco neuvazujes o kupi D4 v CZ....?
... a servise ties...
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 17 srp 2010 07:54
od Acon
erik píše:skba píše:
. V krátkej dobe uvažujem o kúpe nového auta, chcel som Discovery4, ale rozhodol som, že radšej už nikdy viac žiaden Land rover.
...a preco neuvazujes o kupi D4 v CZ....?
... a servise ties...
Pretože je to ďaleko. Ak by som nebol do LR zamilovaný, tak práve kvôli nedostupnosti servisu by som sa LR vy.... Nemôžem si dovoliť na celý deň vypadnúť z práce kvôli tomu, že musím ísť aspoň do BA alebo Stupavy kvôli servisu. To nehovorím o tom, že by som sa mal dr....ť niekde do CZ. No keďže mám LR rád, tak musím priniesť nejaké obete. Niečo sa samozrejme dá riešiť u kamošov v okolí, ale ak je treba niečo špeci + diagnostiku, tak je problém.
skba je ale asi z BA tak v tom nevidím problém. Tam je možností servisovania viac a už spomínaná Stupava je skok a sú tam fakt ochotní a hlavne sú v obraze aj čo sa off úprav týka.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 17 srp 2010 09:38
od turby
no podobne veci se deji i u jinych znacek. aby jsi se pak nedivil

jen historek okolo BMW servisu v CR bylo za posledni roky habadej. o francouzkych autech ani snad nemluve. a u ostatnich se urcite take nejde par peknych excesu. v servisech vse zalezi na lidech, muze se to mirne vylepsit ruznymi znackovymi pravidly, ale nakonec pokud je skladnik/servisak/nebo kdokoli koho tam potkas debil tak nepomuze nic.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 17 srp 2010 13:46
od Acon
turby píše:... ale nakonec pokud je skladnik/servisak/nebo kdokoli koho tam potkas debil tak nepomuze nic.
To je kameň úrazu. Ako bývalý zamestnanec jedného dealerstva a vlastne aj teraz som ešte zamestnanec iného dealerstva, môžem potvrdiť, že na debila zasa nie je taký problém natrafiť. A čím lepšia alebo imageovejšia značka, tým vyššia šanca.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 17 srp 2010 15:13
od erik
...a preco neuvazujes o kupi D4 v CZ....?
... a servise ties...[/quote]
Pretože je to ďaleko. Ak by som nebol do LR zamilovaný, tak práve kvôli nedostupnosti servisu by som sa LR vy.... Nemôžem si dovoliť na celý deň vypadnúť z práce kvôli tomu, že musím ísť aspoň do BA alebo Stupavy kvôli servisu. To nehovorím o tom, že by som sa mal dr....ť niekde do CZ. No keďže mám LR rád, tak musím priniesť nejaké obete. Niečo sa samozrejme dá riešiť u kamošov v okolí, ale ak je treba niečo špeci + diagnostiku, tak je problém.
skba je ale asi z BA tak v tom nevidím problém. Tam je možností servisovania viac a už spomínaná Stupava je skok a sú tam fakt ochotní a hlavne sú v obraze aj čo sa off úprav týka.[/quote]
kupit auto mozes v CZ, D.. no kde chces a servisovat v SK-BA, CZ-Zlin... nebo kde chces...
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 17 srp 2010 19:56
od Acon
On nerieši prístup pri kúpe auta, ale sťažuje sa na starostlivosť o zákazníka práve po kúpe. To, že si môžem auto kúpiť kdekoľvek je jasné. To sa všetci idú posrať aby to predali. Potom potopa.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 17 srp 2010 20:14
od blavak
Moja RAVka mi už pomaly dochádza a obzerám sa po nejakom novom fáre.
Freelander sa mi celkom pozdáva, ale ak mám mať problém s hociakou kravinou, ktorá mi odíde, ďakujem pekne! Ani do tej Stupavy by sa mi nechcelo!
Ono asi bude lepšie niečo lokálnejšie. Z UK je to dosť ďaleko, možno sa potopila loď a tvoj vrchnák ožierajú rybičky na dne Lamanškého kanála ....

Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 17 srp 2010 20:57
od Acon
blavak píše:Moja RAVka mi už pomaly dochádza a obzerám sa po nejakom novom fáre.
Freelander sa mi celkom pozdáva, ale ak mám mať problém s hociakou kravinou, ktorá mi odíde, ďakujem pekne! Ani do tej Stupavy by sa mi nechcelo!
Ono asi bude lepšie niečo lokálnejšie. Z UK je to dosť ďaleko, možno sa potopila loď a tvoj vrchnák ožierajú rybičky na dne Lamanškého kanála ....

LR nie je pre každého. Japonec je taký suchár, no väčšinou slúži k spokojnosti. Ale mňa zatial neoslovil žiadny. O RVKe jedna moja kamoška hovorí, že je to offroad pre baby. Sorry, nič osobné, len tlmočím. Ak si kúpiš LR a staneš sa členom tejto komunity, pochopíš, že LR nie je auto. Je to životný štýl. Niečo ako HarleyDavison. Tiež je milión lepších motoriek, ale Harley je Harley tako ako LR je LR
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 17 srp 2010 21:20
od ROMOMAN
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 17 srp 2010 21:40
od ROMOMAN
SKBA ZA TO TO AUTÁ NEMOŽU ....ALE ĽUDIA.TAKÝCH SERVISOV JE MYSLÍM NA SLOVENSKU URČITE VIAC A PRETO SI TREBA VÁŽIŤ TÝCH ,KTORÝ NEMAJÚ NA DRAHÉ VYBAVENIA A REKLAMU,ALE ICH PRÁCA HOVORÍ SAMA ZA SEBA....POUŽÍVAJÚ HLAVU A PRI LR AJ SRDCE .INAK TO NEJDE.BLAVA JE BLAVA.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 17 srp 2010 22:42
od hrabe
Možná by stálo za to, udělat mapu soukromých servisů v CZ a v SK. Hodí se to hlavně při delších
cestách a mám skušenost že soukromník tě nikdy nepošle do p....e.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 18 srp 2010 10:16
od Acon
mnoho sa dá nájsť
TU. Je to pokope a každý tam má kontakt. Samozrejme by bolo fajn doplniť do jedného vlákna servisy, ktoré tu nie sú aktívne. Hlavne ide o šikovných a ochotných jednotlivcov, ktorí LR nevlastnia tak tu ani nepôsobia.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 18 srp 2010 19:54
od Geronimo
Mám ešte aj renault laguna.v značkovom servise som bol na prehliadku po 150 tisíc km.vymieňali mi aj olej, len mi tam zabudli ten nový naliať a tak som jazdil na necelom litri starého oleja štyri mesiace, kým mi v zákrute, kde som sa vyhýbal prekážke nezasvietila kontrolka.ked som preveroval prečo, tak som zistil, že mám olej akurát 2 cm pod značkou min. a krásne čierny.hlavne, že pri servisných slúžbách nemôžem byť.už servisom neverím.ale vždy je to len o ľuďoch a prístupe.nájdu sa však aj výnimky.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 18 srp 2010 21:13
od popeye
to hroza!radsej objednat z GB.pride to ovela skor.vcera som si objednal stredovu opierku (free 2)a do soboty je tu.ach to slovensko.takze zivotny styl - uz teraz manzelka rozprava o LR evoque este ho ani nepredavaju a ani sme nezaplatily prvu splatku za FREE2!!! odporucam to anglicko s ND a vpohode sa da platit aj cez pay pal.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 18 srp 2010 22:19
od blavak
Acon píše:LR nie je pre každého. Japonec je taký suchár, no väčšinou slúži k spokojnosti. Ale mňa zatial neoslovil žiadny. O RVKe jedna moja kamoška hovorí, že je to offroad pre baby. Sorry, nič osobné, len tlmočím. Ak si kúpiš LR a staneš sa členom tejto komunity, pochopíš, že LR nie je auto. Je to životný štýl. Niečo ako HarleyDavison. Tiež je milión lepších motoriek, ale Harley je Harley tako ako LR je LR
Ja zmýšlam skôr prakticky, preto asi naozaj nikdy nebudem patriť do takejto komunity. LR určite robí autá vysokej úrovne, ale ak má byť súčasťou môjho "životného štýlu" dvojmesačná jazda bez vrchnáka v nádrži, ako sa to stalo tomu chudákovi z hora, tak ďakujem pekne! Možno je to len náhoda, že naďabil na debila v servise, ale možno je problém aj ten, že je Slovensko príliš malý trh na LR. Lebo ak má byť problém zohnať každú blbosť, tak je to auto len pre "fanatikov".
Mňa by zaujímalo, či by napríklad taký servis hoci aj vo Viedni, nebol za lacnejšie, ako v rodnej BA. Práca by bola možno drahšia, ale možno by tak neo..bávali a vyšlo by to za jedno?
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 18 srp 2010 23:10
od visby
blavak píše:Mňa by zaujímalo, či by napríklad taký servis hoci aj vo Viedni, nebol za lacnejšie, ako v rodnej BA. Práca by bola možno drahšia, ale možno by tak neo..bávali a vyšlo by to za jedno?
zase take zle to nie je. landrover parts v stupave funguje dobre, mna zatial najviac nastvali polhodinovym cakanim na diely, co je v porovnani s mojimi skusenostami s autorizovanymi servismi fordu alebo renaultu uplne super.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 19 srp 2010 08:15
od Acon
blavak píše:
Ja zmýšlam skôr prakticky, preto asi naozaj nikdy nebudem patriť do takejto komunity. LR určite robí autá vysokej úrovne, ale ak má byť súčasťou môjho "životného štýlu" dvojmesačná jazda bez vrchnáka v nádrži, ako sa to stalo tomu chudákovi z hora
Nikdy sa Ti nestalo, že si v obchode, kde si to čakal, nedostal čo si potreboval? Je úplne jedno, či to bola súčiastka na auto, alebo mikroténový sáčok. Nech mám akékoľvek auto u autorizovaných dealeroch nenakupujem z princípu. Majú zlodejskú obchodnú politiku. Je X alternatív kde sa dajú diely kúpiť alebo opraviť auto. Autorizované servisy slúžia len na vyškolenie mechanikov. Každý aspoň priemerne dobrý mechanik tam získa skúsenosti a ide robiť buď von alebo do vlastnej garáže. Zotrvávajú tam len tí čo by sa na voľnej nohe neuživili vďaka "vysokej" kvalite ich práce.
Re: katastrofalny servis v BA
Napsal: 19 srp 2010 21:16
od ROMOMAN
ACON PÍŠE :Zotrvávajú tam len tí čo by sa na voľnej nohe neuživili vďaka "vysokej" kvalite ich práce.
NO JA BY SOM TO VIDEL TAK 50% NA 50%.NIE VŠETCI AJ KEĎ SÚ ŠIKOVNÝ MAJÚ TIE MOŽNOSTI.JA KEĎ SOM ZAČAL PODNIKAŤ SOM MAL VO VRECKU 50.000SK,ČO PRED ŠTYRMI ROKMI BOLA HODNOTA OJAZDENEJ FAVORITKY.ÚRAD PRÁCE MI POSKYTOL ASI ĎALŠÍCH 48tis....KTORÉ SA MUSELI POUŽIŤ LEN NA VYBAVENIE KANCELÁRIE ALEBO POPLATKOV TÝKAJÚCICH SA MESAČNÝCH ODVODOV.KÚPIL SOM Z TOHO POČÍTAČ /ktorý je nevyhnutný - 30tis.-mimochodom mám ho dodnes/ ,STOL ,STOLIČKU,FOŤÁK.....A BOLO PO NICH.ZA SVOJE SOM KÚPIL PRVÝ TOVAR A ČAKAL NA VRÁTENIE INVESTÍCIE.NEVIEM SI PREDSTAVIŤ,ŽE BY SOM S TOHO MAL VYBAVOVAŤ NÁRADÍM DIELŇU,PLATIT NÁJOM /nie všetci bývame v domoch-Ja som s paneláku/ A ĎALŠÍCH MILIÓN VECÍ CEZ SOFTVÉR ATĎ.ÚVERY NULA.NIK MI HO AKO ZAČÍNAJÚCEMU NECHCEL DAŤ.
DNES V TOM VIDÍM VÝHODU USPORIADANIA ČASU PODĽA SEBA A ŽE MI ZA ZADKOM NESTOJÍ ČLOVEK KTORÝ O MOJEJ PRÁCI NEJ NEMÁ ANI PÁRU A IDE MA CELÝ ČAS IBA BUZEROVAŤ.URČITE NIE FINANČNÚ.MOŽEM VŠAK TÚTO ŽIVOTNÚ SKÚSENOSŤ LEN DOPORUČIŤ.NECH DOPADNE AKOKOĽVEK DONESIE MOŽNOSŤ POZRIEŤ SA NA VECI AJ S DRUHEJ STRANY.ALE S MANŽELKOU SME SPOKOJNÝ.........ASPOŇ JA S ŇOU URČITE

V TÝCHTO DŇOCH ČAKÁME PRÍRASTOK TAK SA UŽ MOOOOOOC TEŠÍME.