to stale je non commercial use ... lebo ich stale mam
D3 povyrosla o 2,5 palce
Moderátor: Miky_CZ
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Defender 130 HCPU, 2005, Td5, 33" AT
- marsant
- Příspěvky: 287
- Registrován: 20 črc 2016 20:02
- tel.: 731 158 337
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Havířov
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Přátelé, jak jsem se tady dočetl tak abych na D3, popripade D4,dal 32 kola, přesně 255/70r18 tak je treba pouze kratší táhla nebo XLifter ktery tam mam ... ale jak to resite když přijdete komplet o vzduch nekde na ceste? Tedy např. chyba čidla a auto spadne na dorazy ?! Co pak ty 32? Nespadne to na ně a pak se to ani nehne? Popřípadě omezený rejd?xxx píše:přesně tak, nic dalšího není třebaiRRes píše:Tak, že abych si tam mohl vrznout 32" stačí kratší táhla a seřídit odklony kol. Žádné další úpravy nejsou třeba ? Díky. D.
Už se to někomu stalo?
Jasne komplet body lift by to asi vyřešil ale to je další "komplikace" a investice
https://www.landroverpassion.com/en/pro ... acers-kit/
Díky!
Odesláno z mého SM-G980F pomocí Tapatalk
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Já mám 265/65R18 a kratšími táhly a X-Lifterem.
Na samotném začátku jsem řešil, že se mi kola "nevešla" do podběhů - v rejdu je u pofaceliftove verze problém s vystužením rámu za předním kolem. To tam překáží. Po amputaci a zavření boule na rámu za předními koly vše ok.
Pokud nastane nouzak a auto lehne na nejnižší polohu, je to v pohodě - lze zatáčet, nic nedre.
Pokud vzduch ujde úplně tak bude asi problém...
Tady se nabízí řešení - podložky pod měchy o výšce zvednutí táhly. Tím pádem to bude furt v "originální" výšce zdvihu tlumičů a mechů, ale celé o 2" výš.
Samozřejmě to přináší i negativa: v offroad poloze jsou poloosy extrémně vykloněné a pokud se přidá plný rejd, tak snáz dojde k prasknutí vnějšího kloubu na polose (osobně vyzkoušeno )
Samozřejmě to bude chtít seřídit geometrii náprav.
Na samotném začátku jsem řešil, že se mi kola "nevešla" do podběhů - v rejdu je u pofaceliftove verze problém s vystužením rámu za předním kolem. To tam překáží. Po amputaci a zavření boule na rámu za předními koly vše ok.
Pokud nastane nouzak a auto lehne na nejnižší polohu, je to v pohodě - lze zatáčet, nic nedre.
Pokud vzduch ujde úplně tak bude asi problém...
Tady se nabízí řešení - podložky pod měchy o výšce zvednutí táhly. Tím pádem to bude furt v "originální" výšce zdvihu tlumičů a mechů, ale celé o 2" výš.
Samozřejmě to přináší i negativa: v offroad poloze jsou poloosy extrémně vykloněné a pokud se přidá plný rejd, tak snáz dojde k prasknutí vnějšího kloubu na polose (osobně vyzkoušeno )
Samozřejmě to bude chtít seřídit geometrii náprav.
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Průběžná úprava... Napřed táhla, po dvou letech X-Lifter. Zjistil jsem, že to funguje i takto a nějak nebyl důvod to předělávat na originální táhla.